רק רציתי להמליץ...

kadance

New member
רק רציתי להמליץ...

על תחנת רדיו פשוט מופלאה באינטרנט. יש שם מוזיקה ממש טובה, ובזמן האחרון הסיכויים שבדיוק יהיה שיר של Dream Theater, Ozric tentacles,או שיר מ-Dogs,הם ממש גבוהים. חוצמזה, ראיתי בפורום כמה דיבורים על אלבומים של Dream Theater, ותהיתי- מה ההתעלמות הזו מהאלבום החדש שלהם- Scenes from a memory? הוא פשוט מדהים!
 

flowr..

New member
נכון,

Scenes from amemory הוא באמת אלבום מדהים. יש לי 2 דיסקים של Dream Theater, Images and words ו- Scenes from a memory. images and words נחמד, אבל הוא לא משתווה ל-Scenes, והאמת, אפילו קצת התאכזבתי וציפיתי ליותר כשקניתי את Images and words... אגב... מישהו המליץ לי פעם על Awake... מישהו מכיר אותו?
 
בבבוווויייננננגגגג ! ! !

למה שכולם מדברים על דרים אז מדברים על: Images And Words Scenes From A Memory ??? לפי דעתי הכי טוב שלהם הוא A Change Of Seasons
 

flowr..

New member
אממ...

אני אישית דיברתי רק על Images and words ו-Scenes from a memory כי אלו הדיסקים היחידים שלהם שאני מכירה...
 
awake:]

דיסק פשוט מעולהההההההההה לפי דעתי אימיגס הכי טוב בגלל שזה לא יודעת וטא הראשון שקניתי? אין לי מושג כל דיסק של דרים הוא אלוהי באמת.... יש לי 9 דיסקים שלהם עכשיו:] אני גאה:] מה שלומך חוץ מזה הכל בסדר? תגידי אחות של ענת שאת שמה אני לא יודעת יש לך איצי``ק? אם כן קחי מענת את המספר אשמח לדבר איתך... יאללה ביי
 

flowr..

New member
שלום לך

(וקוראים לי שירה...) אצלי הכל בסדר, ומה שלומך, ליאורה? (סליחה, חברי הפורום, על ההודעה האישית...) וסליחה על הבורות, אבל מה בדיוק אומרים ראשי התיבות איצי``ק?..
 
למעלה