רק רציתי להגיד תודה נוספת..

  • פותח הנושא joy24
  • פורסם בתאריך

joy24

New member
רק רציתי להגיד תודה נוספת..

ראיתי את שמי בשער של דף הבית של פורום וידויים והופתעתי מאד לטובה............. אז שוב רציתי להגיד תודה joy (נפעמת ומתרגשת ..)
 

joy24

New member
בעיניים עצומות ..

חוזה או ברית בין אנשים או בעצם אנשושים
להחזיר את
לכל אותם האנשים שהענן עליה העיב.. להציע אוזן קשבת או לפחות עיניים שמקשיבות לרגש העולה מבעד למילים.. ולתת חיבוק מילולי..
לאנשים זרים סתם כי בא לחבק ולתמוך תמיד חשבתי על זה שאם עוצרים באמצע הרחוב ופשוט מציירים תנועתם של אנשים מקבלים גרף עם קווים שלרוב הם מקבילים ולעיתים נפגשים לרגע ומיד חוזרים למסלולם,מפגשים קצרים בין עולמות שלרוב כל אחד שומר את עולמו ואינו פולש לזה של אחר, למשל , ניסיתם פעם להבין מדוע קצרה רוחה של הקופאית או מדוע נראה נהג המונית תמיד עצבני ? מדוע המורה נראית עייפה גם לאחר ההפסקה או מדוע המזכירה במזכירות תמיד חסרת סבלנות... אך לעיתים יש אנשים שיוצאים מגידרם יוצאים ממסלולם לנסות לרגע להציע יד לאדם שנראה שמסלולו בנחיתת חירום.. והם מצליחים ואז לזמן קצר ניתן לראות שהמסלולים נפגשים ומשתלבים .. ולא חשוב אם הם לא נפגשו לפני כן או אף אם יפרדו בעתיד .. ההשפעה ניכרת ונותרת בתוכם בעתידם במסלולם.. אני שמחה ומודה על כך שמסלולי נפגש עם שלכם אנשושי פורום וידויים..
 

חיוכית

New member
JOY 24 חמודית

הצצתי לכם טאי וגוי ואהבתי את מה שכתבת גוי מאוד ברוכה הבאה למחבקים הסדרתיים === מוידויים :)))
 
למעלה