רק"ל

  • פותח הנושא FDA
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

FDA

New member
רק"ל

רק"ל
למרות שאני מאד בעד רכבות ,מה עוזר הקו האדום שמגיע לזבוטינסקי באיזור ב"ב,הרי לתושבי ב"ב זה רחוק כמעט לכולם?
 

קובי לו

New member
נכון רק בערך, כלומר, לא מדויק

רק"ל
למרות שאני מאד בעד רכבות ,מה עוזר הקו האדום שמגיע לזבוטינסקי באיזור ב"ב,הרי לתושבי ב"ב זה רחוק כמעט לכולם?
נכון רק בערך, כלומר, לא מדויק
ראשית, סביב רח' ז'בוטינסקי (או כמו שמישהו אמר פעם ז'בו-סטינק-י) גרים מעל 30,000 איש. הכוונה למרחק של עד 10 דקות הליכה סבירה של אדם לא ספורטיבי. כל שכונת פרדס כץ, והיא צ'כונת ענק, כל מאות הדירות הפונות לז'בוטינסקי לאורך כל 2.5 הק"מ שבין צומת צ"ד (בן-גוריון) ועד גהה, וכן יש המון המון דירות (ובכל דירה, הס פן תעיר, יושן לו תינוק של בית רבן, סליחה, בממוצע 6 ילדים למשפחה, לעומת 2.5 אצל החילונים/דתיים_לאומיים). ככה שמתוך אוכלוסיה של 140,000 איש, להערכתי, 50,000 איש גרים בין חמש שניות (שניות, לא דקות או שעות) הליכה לבין 15 דקות הליכה מהקו של הרק"ל. שנית, יש בבני ברק (אולי העיר עם הכי הרבה קווי פנים בגוש דן הגרעיני [גוש דן הגרעיני : ת"א, ר"ג, גבעתיים, ב"ב, חולון ובת-ים]) מלא קווי פנים שכולם, ללא יוצא מהכלל, מגיעים לז'בוטינסקי וכן יש קווים כגון 54 ו-68 או 69 שמגיעים מלב השכונות הדרומיות של העיר לרח' הזה. אם יהיה כירטוס משותף, מה שכמעט בטוח שיהיה, לאדם הגר רחוק מז'בוטינסקי (כמוני למשל, אני גר באחד הבתים הכי דרומיים בעיר ב"ב, ממש בגבול ר"ג) (ברגל זה בערך 20 דקות הליכה זריזה מביתי לז'בו) ישתלם לקחת קו דן ומשם להחליף לרק"ל. הרק"ל יהיה מהיר יותר ונוח יותר לתנועה.
 

raminec

New member
אני לא מבין את השאלה

רק"ל
למרות שאני מאד בעד רכבות ,מה עוזר הקו האדום שמגיע לזבוטינסקי באיזור ב"ב,הרי לתושבי ב"ב זה רחוק כמעט לכולם?
אני לא מבין את השאלה
כל קו שלא תבנה יהיה יותר קרוב לאיזור מסויים ויותר רחוק מאיזור מסויים. הרעיון המרכזי בקו האדום הוא שהוא עובר לאורך צירי תחבורה מרכזיים מאוד כמו ז'בוטינסקי בבני ברק ובפתח תקווה ולכן יוכל להוות אלטרנטיבה טובה לתחבורה שכבר עכשיו עוברת בו. ז'בוטינסקי הוא לא סתם רחוב שגרים לידו הרבה אנשים, הוא רחוב שמפוזרים לאורכו בתי עסק רבים שהם מטרתם של נוסעים רבים הן ברכב הפרטי והן בתחבורה הציבורית. בבני-ברק הקו עובר לאורך הכביש הראשי ומרכז העסקים הזעירים של העיר. ז'בוטינסקי באיזור זה הוא כביש פקוק כדבעי וציר ההגעה המרכזי לחלק גדול מתושבי העיר ואף לחלק מתושבי פ"ת שעובדים בת"א/ר"ג. הפוטנציאל לנוסעים בקטע זה הוא עצום. בפתח תקווה הרקלת עוברת ברחוב ז'בוטינסקי, שבוודאי שמת לב לכך שהוא מנקז תנועה רבה ביותר של נוסעים. הקו עובר בסמוך לבין חולים רבין שמטפל בלמעלה מחצי מליון פציינטים בשנה, בסמוך לקניון של פ"ת (קניון אבנת) שמושך אליו לקוחות רבים ומגיע בסופו בין היתר לתחנה המרכזית של פ"ת שתאפשר פיזור של נוסעים. אין ספק שהתוואי באיזור זה הוא תוואי עתיר נוסעים, ואחד היותר טובים שיכלו להיבחר לדעתי.
 

harhanegev

New member
2 דברים:

רק"ל
למרות שאני מאד בעד רכבות ,מה עוזר הקו האדום שמגיע לזבוטינסקי באיזור ב"ב,הרי לתושבי ב"ב זה רחוק כמעט לכולם?
2 דברים:
[א] ראה את דברי החוכמה והטעם שכתב לך קובי לו. [ב] האם נראה לך מעשי להזיז משהו ברחוב רבי עקיבא של בני ברק הדרומית ??
 

קובי לו

New member
מקווה שסעיף א' שלך

2 דברים:
[א] ראה את דברי החוכמה והטעם שכתב לך קובי לו. [ב] האם נראה לך מעשי להזיז משהו ברחוב רבי עקיבא של בני ברק הדרומית ??
מקווה שסעיף א' שלך
נכתב ברצינות ולא בציניות... (יותר נכון סרקזם).
 

harhanegev

New member
רצינות מוחלטת.

מקווה שסעיף א' שלך
נכתב ברצינות ולא בציניות... (יותר נכון סרקזם).
רצינות מוחלטת.
אני מקפיד באדיקות להגיב לפי הדברים שנכתבו ולא לפי זהות הכותב. לכן, הגבתי לפי דעתי על הדברים שכתבת בעניין בני ברק, ללא שום קשר למחלוקות אחרות בינינו. אני לא מנהל איתך מלחמות, ולא מחפש לנהל מלחמות. תוכל למצוא גם בפורומים אחרים מצבים בהם הגבתי לאותו/ה כותב/ת בעניין אחד בהסכמה ואהדה, ובעניין אחר במחאה חריפה, עקב העיקרון המנחה אותי להגיב לפי הדברים הנכתבים ללא דעות קדומות למיניהן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה