נכון רק בערך, כלומר, לא מדויק
רק"ל
למרות שאני מאד בעד רכבות ,מה עוזר הקו האדום שמגיע לזבוטינסקי באיזור ב"ב,הרי לתושבי ב"ב זה רחוק כמעט לכולם?
נכון רק בערך, כלומר, לא מדויק
ראשית, סביב רח' ז'בוטינסקי (או כמו שמישהו אמר פעם ז'בו-סטינק-י) גרים מעל 30,000 איש. הכוונה למרחק של עד 10 דקות הליכה סבירה של אדם לא ספורטיבי. כל שכונת פרדס כץ, והיא צ'כונת ענק, כל מאות הדירות הפונות לז'בוטינסקי לאורך כל 2.5 הק"מ שבין צומת צ"ד (בן-גוריון) ועד גהה, וכן יש המון המון דירות (ובכל דירה, הס פן תעיר, יושן לו תינוק של בית רבן, סליחה, בממוצע 6 ילדים למשפחה, לעומת 2.5 אצל החילונים/דתיים_לאומיים). ככה שמתוך אוכלוסיה של 140,000 איש, להערכתי, 50,000 איש גרים בין חמש שניות (שניות, לא דקות או שעות) הליכה לבין 15 דקות הליכה מהקו של הרק"ל. שנית, יש בבני ברק (אולי העיר עם הכי הרבה קווי פנים בגוש דן הגרעיני [גוש דן הגרעיני : ת"א, ר"ג, גבעתיים, ב"ב, חולון ובת-ים]) מלא קווי פנים שכולם, ללא יוצא מהכלל, מגיעים לז'בוטינסקי וכן יש קווים כגון 54 ו-68 או 69 שמגיעים מלב השכונות הדרומיות של העיר לרח' הזה. אם יהיה כירטוס משותף, מה שכמעט בטוח שיהיה, לאדם הגר רחוק מז'בוטינסקי (כמוני למשל, אני גר באחד הבתים הכי דרומיים בעיר ב"ב, ממש בגבול ר"ג) (ברגל זה בערך 20 דקות הליכה זריזה מביתי לז'בו) ישתלם לקחת קו דן ומשם להחליף לרק"ל. הרק"ל יהיה מהיר יותר ונוח יותר לתנועה.