רק לי זה נראה בעייתי

johny_abola

New member
רק לי זה נראה בעייתי ../images/Emo10.gif

שמנסים לקדם מותג של גילוח נשי, שפונה (לפחות ע"פ הפרסומת) בעיקר לצעירות, עם ג. יפית??? מילא שהיא תפרסם מוצרים לבית ולמשפחה, אבל בנות הפורום היקרות, האם ג. יפית היא האוטוריטה שלכן, מנהיגת דעת הקהל שלכן, למוצרי גילוח לרגליים?
 

MaleMan

New member
אני אנסה להיות אובייקטיבי ../images/Emo13.gif

בעצם עזבו, אני פשוט לא יכול כי רק המחשבה גורמת לי להקיא ולהעלמת זיקפה
(וכן, אפילו מאיה)
 

oren*

New member
להיפך, אם המוצר מתמודד עם הרגליים

שלה, מה זה בשבילו רגליים עדינות של נערה מתבגרת? כמו המזרנים המתנפחים שמוכרים בערוץ הקניות עם תשדירים שמראים מתאבקי סומו עומדים עליהם, לידם אפילו משתתפת ממוצעת בתוכנית של ריקי לייק היא אנורקסית רזה וחטובה.
 
ה - ג. כאוטוריטה

יפיתוש היא לא ממש מנהיגת דעת קהל בשבילי למוצר גילוח רגליים, וכשחושבים על זה לעומק היא לא מנהיגת דעת קהל בשבילי לשום דבר.
 
בדיוק - היא מנהיגת דעת קהל של הקהל

שמונהג על ידה. אין לי ספק שגם אם נחפש בסדקים לא נמצא אדם אחד בפורום הזה שרואה ביפית איזושהי סמכות (כן! יש מילה לאוטוריטה בעברית), אבל היא לא פונה אלינו כלל - היא מדברת אל מיכל מהדרום וז'קלין מהגליל התחתון. מעבר לכך - אם הפרסום שלה לא היה עובד - היא לא היתה יוצאת בקמפיין חדש כל יומיים. יש לה קרדיט - והיא משתמשת בו בחוכמה. (יענתו לא פראיירית)
 

johny_abola

New member
אין ספק שיש לה קרדיט

השאלה האם הוא לא נגמר כשהיא מנסה לדחוף מוצר שמיועד (לפחות ע"פ הפרסומת) לצעירות? אין ספק שבמוצרים לכל המשפחה (ובמיוחד לאימהות שקונות את המצרכים בסופר בפועל) היא עושה את העבודה, אבל ממתי היא נכנסת לעולם הצעירים? מילא אם מאיה הייתה ממליצה על זה... (למרות שהקרבה המשפחתית לג. עושה אותה יותר ויותר דומה לה)
 
ג'וני האם אתה רומז

האם אתה רומז שרק בגלל העובדה שג' נראית כמו טרול מזדקן היא לא יכולה למכור מוצרים לפרגיות? ועכשיו אני רוצה להבין ברצינות: אני יכולה לקנות מוצר של ג' אבל לא בגלל שהיא דמות לחיקוי בשבילי או מובילת דעת קהל, אלא פשוט משום שהמוצר טוב. ולמה? כל הקטע בג' זה שהיא מציגה את התועלת של המוצר as is בלי פויילשטיקים. הווה אומר - מכיוון שהאמת מונחת על השולחן, אין צורך בשמיניות באויר כגון שימוש במנהיגי דעת קהל/ מומחים / מציגים שאינם מציגים/ אפקטים ופירוטכניקה מורכבת. מי שעובר מסך במקרה הזה הוא המסר ולא המציג, אז מה זה משנה מי הוא המציג?
 

johny_abola

New member
כי

לא נראה לי שהיא דמות שמדברת לצעירים. אני חושב שצעירות יעדיפו סכין גילוח שאנג'לינה ג'ולי מפרסמת ולא שג. (וסליחה על כתיבת שני השמות הללו במשפט אחד ללא מילות שלילה/ניגוד באמצע
) ג. לא ניסתה למצב את עצמה כפונה לצעירים. הם מעדיפים מודלים לחיקוי קצת אחרים.
 
ועדיין...

ג' לא מעוררת שום ריאקציה. לטוב ולרע (למרות שאין טוב..) לכן, אני טוענת שהופעתה החבובתית משהו על המסך לא מוסיפה/ גורעת. ואם כבר מדברים, הייתי מעדיפה שווין דיזל ימכור לי סכין גילוח ולא אנג'לינה ג'ולי. (השמות שלהם דווקא הולכים יופי באותו משפט
)
 
לא מסכים איתך.

אם צ' קופית הייתה מפרסמת באותה הדרך לא היית מאמינה לה כמו לגימל, זאת מאחר וגימל היא כן מובילת דעת קהל באופן שבו בדיוק טענת שהיא לא. השטיק שלה זה בדיוק העניין ש"כאילו" אין שטיקים. מה זאת אומרת האמת מונחת על השולחן? זה שהיא אומרת שעוגיות "שמשון ובניו " זה טעים ובדוק שזה טעים? אני לא יכול לסבול את זה, אם נשווה את זה לעולם המוזיקה אז מבחינתי זה השרית חדד של עולם הפרסום. זה רדוד , לא מבין איך אפשר לשמוע את זה אבל אי אפשר להתווכח עם זה שזה עובד. ותזכרי : as is עז ולא מעבר. ( או שלא)
 
צר לי לאכזב אותך, אבל

בפרסום של ג' יש לי הפריווילגיה להתמקד רק במה שמעניין אותי שזה: כמה, למה ואיך. נחסכת ממני הדרמה של אותן פרסומות שעד שהן מגיעות לשורה התחתונה אני מתחילה לפרפר ולהזיל ריר. אז מהכ'פת לי אם זו ג. יפית, צ. קופית או אנג'לינה ג'ולית?
 
את בעצמך אמרת :

כל הקטע בג' זה שהיא מציגה את התועלת של המוצר as is בלי פויילשטיקים. כל הקטע ב ג'.... (דגש על ג') זת'ומרת שהיא מיתגה את עצמה כאחת שמביאה את התכלס , בלי חארטות ...ולכן את מרשה לעצמך את הפריווילגיה להתמקד במה שמעניין אותך, כי את מאמינה לה. ואם היית רואה אותי בטלוויזיה מספר לך את אותו הדבר היית מאמינה לי ?בכלל לפי מה שאת אומרת אפשר לסגור את הבאסטה - לקחת מצלמה ,להקליט כל פעם איזה חבר אחר שיגיד שהמוצר הזה כזה וההוא כזה ,לגבות מהלקוח מכספים , להתעשר ,לטוס לחו"ל ,לבלות בנעימים ולמות בסבבה.
 
קודם כל תירגע!

שנית, אל תיתפס לקטנות. "כל הקטע בג" - מצידי תקרא לזה מויישל'ה. מדובר על אסטרטגיה שג' בסך הכל משמשת ככלי ליישומה. זה נכון שהיא מיתגה את עצמה כמישהי שמביאה את התכלס בלי חארטות אבל זו כבר בעיה שלה (שיכולה להיות לה לרועץ אם נניח היא תחליט מתישהו בעתיד להיכנס לעולם הפרסום
) סך הכל אני אומרת - שהאסטרטגיה הזו נכונה לאנשים מסויימים כמו שהיא יכולה להיות לא נכונה לאחרים. וזה לא אומר שכל מה שג' מפרסמת אני אומרת עליו "אמן". לחלוטין לא.
 
אני רגוע לגמרי!!!!!!!../images/Emo46.gif

אבעבואתי היקרה. או קיי ש ג' היא כלי ליישום האסטרטגיה אבל עדיין - אני פשוט טוען שאם זאת לא הייתה ג זה לא היה עובד, הווה אומר: כן משנה מי מפרסם + ג מובילת דעת קהל. ( בניגוד למה שהבנתי שטענת) בכל מקרה לא נמשיך לנסות להוכיח האחד ש: "פרילי זה פסה "!!! והשני ש: "חתולים נדרסים יותר בחושך"!!!
 
למעלה