רק הגעתי..ויש לי שאלה..אפשר? ../images/Emo8.gif
בקיצור.... אני בת 15 ונראת בת יותר מ17 הבעיה היא,אני לא יודעת אם זו בעיה ,אבל.. אני 1.77 בערך ושוקלת 54 בערך.. זה נראה שאני רזה,ולא עד כדי כך כמו שזה נשמע, אבל בחלט יש לי גיזרה והכל טוב אבל-הייתי רוצה להשמין..ובנות,נראה לי שלפעמים זה יותר קשה מלהרזות..
כי ניסיתי..ואכלתי..-אני אוכלת די הרבה,יחסית.. אבל,אין הרבה תוצאות..
מה אתם חושבים?? אשמח לקבל תגובות.. ותודה מראש
בקיצור.... אני בת 15 ונראת בת יותר מ17 הבעיה היא,אני לא יודעת אם זו בעיה ,אבל.. אני 1.77 בערך ושוקלת 54 בערך.. זה נראה שאני רזה,ולא עד כדי כך כמו שזה נשמע, אבל בחלט יש לי גיזרה והכל טוב אבל-הייתי רוצה להשמין..ובנות,נראה לי שלפעמים זה יותר קשה מלהרזות..