רק הגעתי..ויש לי שאלה..אפשר?

לורן*

New member
רק הגעתי..ויש לי שאלה..אפשר? ../images/Emo8.gif

בקיצור.... אני בת 15 ונראת בת יותר מ17 הבעיה היא,אני לא יודעת אם זו בעיה ,אבל.. אני 1.77 בערך ושוקלת 54 בערך.. זה נראה שאני רזה,ולא עד כדי כך כמו שזה נשמע, אבל בחלט יש לי גיזרה והכל טוב אבל-הייתי רוצה להשמין..ובנות,נראה לי שלפעמים זה יותר קשה מלהרזות..
כי ניסיתי..ואכלתי..-אני אוכלת די הרבה,יחסית.. אבל,אין הרבה תוצאות..:) מה אתם חושבים?? אשמח לקבל תגובות.. ותודה מראש
 

mikloi

New member
הי לורן!

קודם כל, יש לי חברה שהיא אותם מידות כמוך, פחות או יותר, ולמרות שיש לה גזרה צרה, יש לה הרבה בשר על הגוף. כאילו, היא לא חטובה ממש. בכל אופן:דיאטות השמנה לא עובדות! מניסיון!!! כל כתה ו התאמצתי לשוא להשמין (מי ידע ש11 שנה אח"כ פתאום יהיו תוצאות?) בסוף סתם עליתי כמה שמעלים בגיל הזה. מה שכן, פשוט תאכלי מסודר, תקפידי על ארוחות, ובניגוד לכולנו, אל תתאפקי אם בא לך גלידה או משהו משמין אחר. ברגע שאוכלים מסודר (ועושים ספורט) הגוף מתאזן- אם צריך משמינים, אם צריך-מרזים ואם צריך- נשארים אותו דבר.
 

לורן*

New member
כן..אבל

א.תודה על התגובה!!!
ב.ואם אני אעשה ספורט אז אני ארזה? כאילו..לא יודעת זה די מבאס(אותי) לאכול ואז להוריד את כל מה שצברתי בספורט.. אוף..רק שתדעו שגם עם בגדים יש בעיות כי אין שם בד"כ דברים גם קטנים בעובי וארוכים בארוך לכן בחורף זה באמת בעיה :( אבל,כל אחד והבעיות שלו אשמח לשמוע תגובות :]
 

mikloi

New member
אמרתי לך כבר שיש לי

חברה עם אותם מידות. היא אולי סנטימטר או שניים יותר גבוהה. לה יש גם חזה ענק. ע--נ--ק! היא 70 DD שאם את מבינה בחזיות, כמעט לא קיים, והיא 26 בגינס, עם אורן 36 או משהו. אני יודעת שזה קשה עם בגדים. העניין עם ספורט, אחזור ואומר, זה יוצר איזון. אם את שמנה מדי- בהכרח תרזי. אם את רזה מדי- תשמיני. זה פשוט ככה. אבל אל תאכלי הרבה שומנים. זה כבר מסוכן. מניסיון.
 

mikloi

New member
אני לא ממליצה

זה לא בריא! בסוף יהיו לך טריגלצרידים כמוני, או כולסטרול. פשוט לאכול מאוזן ולעשות ספורט. הגוף יודע לבד מה טוב לו, אם נותנים לו לחשוב בשקט....
 
היי לורן ../images/Emo13.gif

קודם כל- תמיד אפשר
חווווצמזה, הנה רעיון- תאכלי אגוזים ושקדים. זה מאד בריא ויש בזה הרבה קלוריות. וגם תישארי קצת, אנחנו טובות באיך להשמין
ברוכה הבאה, ס.ש.
 

לורן*

New member
תודה בננות ../images/Emo8.gif ו..

ב--ה--צ--ל--ח--ה!!! מקווה שיהיה כל וכיך בדיאטות למיניהן..ואם לא אז תמיד נזכור,כל אחת עם מה שהיא נולדה,איך שהיא ולפעמים את יפה כמו שאת,פשוט ככה אבל כמובן,נהיה חזקות..ו-נצליח!!! ושוב..תודה!
 
למעלה