רק בהיי טק?

רק בהיי טק?

שלום לחברי הפורום הנכבדים. עברתי קצת על חלק מההודעות כאן בפורום, והאמת, אני לא מבין מדוע שם הפורום הוא "ניהול לקוחות בהייטק"? ע"פ ההבנה שלי, ותקנו אותי אם אני טועה, נושא ההתנהלות מול לקוחות רלוונטי גם לחנות מכולת כפי שרלוונטי לחברת הייטק, ובעצם זה רלוונטי לכל גוף עסקי שנמצא בתחרות (למרות שבשנים האחרונות, גם חברות ממשלתיות שאנחנו לקוחות שבויים שלהם שמו בראש מעייניהם את שיפור השירות ללקוח). אני טועה?
 
לא רק, אבל בעיקר

ראשית, ברוכה הבאה לפורום! השאלה שאתה מעלה עלתה כבר בעבר - אתה מוזמן לקרוא את מגוון התשובות עליה בקישור הבא: למה היי טק? יחד עם כל האמור שם אתה וכל שאר החברים מוזמנים להעלות סוגיות ניהול לקוח גם מתחומים אחרים - מקווה שנדע לתת תשובות או ללמוד מנסיונך.
 
למעלה