תורת המשחקים
New member
רק בהיי טק?
שלום לחברי הפורום הנכבדים. עברתי קצת על חלק מההודעות כאן בפורום, והאמת, אני לא מבין מדוע שם הפורום הוא "ניהול לקוחות בהייטק"? ע"פ ההבנה שלי, ותקנו אותי אם אני טועה, נושא ההתנהלות מול לקוחות רלוונטי גם לחנות מכולת כפי שרלוונטי לחברת הייטק, ובעצם זה רלוונטי לכל גוף עסקי שנמצא בתחרות (למרות שבשנים האחרונות, גם חברות ממשלתיות שאנחנו לקוחות שבויים שלהם שמו בראש מעייניהם את שיפור השירות ללקוח). אני טועה?
שלום לחברי הפורום הנכבדים. עברתי קצת על חלק מההודעות כאן בפורום, והאמת, אני לא מבין מדוע שם הפורום הוא "ניהול לקוחות בהייטק"? ע"פ ההבנה שלי, ותקנו אותי אם אני טועה, נושא ההתנהלות מול לקוחות רלוונטי גם לחנות מכולת כפי שרלוונטי לחברת הייטק, ובעצם זה רלוונטי לכל גוף עסקי שנמצא בתחרות (למרות שבשנים האחרונות, גם חברות ממשלתיות שאנחנו לקוחות שבויים שלהם שמו בראש מעייניהם את שיפור השירות ללקוח). אני טועה?