רק אני סובלת מיובש בפנים בשבועיים האחרונים?

pantherit

New member
רק אני סובלת מיובש בפנים בשבועיים האחרונים?

יש לי עור רגיל - עד שמן (אזור ה T) ובשבועיים האחרונים יש לי יובש מטורף בפנים. לא משנה כמה קרם אני שמה הוא נספג ותוך רבע שעה חוזר היובש עם סימני התקלפות... ממש מבאס. אני משערת שזה מזג האויר שמתחלף כל הזמן. אבל אני ממש לא יודעת מה לעשות אני משתמשת בקרם די שומני של יונקה ובקרם של מאק. נראה לי שאני צריכה לשפוך שמן זית על הפנים ודי!
מה אתן אומרות? הייתן עושות?
 

foggy night

New member
מסכות לחות - פעם עד פעמיים בשבוע.

הידרה קומפליט של אסתי לאודר מצויינת וגם הידרה פלורל של דקלאור.
 
האשמים הם מזג האויר והמזגנים../images/Emo182.gif../images/Emo188.gif

הלחות בחורף נמוכה באופן משמעותי מהקיץ הלח שלנו (באזורים מסויימים...) ורוב אמצעי החימום גם הם מייבשים לנו את האויר (ואת הפנים...). אם את מפעילה מזגן/מפזר חום ואפילו רדיאטור, דאגי ללחח את החדר: מגבת רטובה, מכשיר אדים או כל דבר שיעלה אדים ויתן "קונטרה" ליובש. עוד משהו - אל תשתי פחות ממה שאת שותה בד"כ. בגלל החורף אנחנו לא מרגישים צמאים ושותים פחות וזו עוד אחת מהטעויות שלנו. מה עוד ? אם את שוטפת את הפנים עם סבון בתכיפות גבוהה, תרדי בכמות השטיפות. לפני שאת מורחת קרם פנים, תמרחי סרום טוב וכמו שעינב כתבה - מסיכת לחות מזינה.
 
נצל"ש באותו ענין, לתינוק שלי יש יובש באוזן

אחת ממש כמו קליפות מרחתי שמן בלנאום שעוזר מאד ליוש אצל תינוקות אבל משום מה באוזן זה לא עוזר. האוזן כולה מתקלת. מה אפשר למרוח?
 

I Was Hoping

New member
את בטוחה שזאת לא פטריה?

קטונתי, אבל ככה נראית פטריה באוזן וזה נפוץ אצל תינוקות.
 

I Was Hoping

New member
לא, זה נראה כמו קילוף רגיל

אבל אני יודעת את זה רק מתינוקות שראיתי, אני לא רופאה. קחי את הפיצי לרופא ליתר ביטחון, קצת משחה והכל עובר :)
 

BlackUnicorn

New member
נו בדיוק - אסור לך להשתמש בקרם לחות שומני!

אם את שמה קרם לחות שומני את גורמת לעור (למוח?) "לחשוב" שיש עודף שומניות על העור ואז העור מתייבש עוד יותר... את צריכה קרם לחות שיאזן לך את העור, ולכן עדיף לך קרם לחות לא שומני. אני כרגע משתמשת בקרם לחות של KaMedis מסדרת AcMedis ומרוצה מאוד, יש אותם בניו פארם ובכל מיני סניפים של סופר פארם, אני מצאתי ברמת אביב.
 

BlackUnicorn

New member
תוסיפי איזה סמיילי לנושא. משום מה זה יצא

בצורה כזו שאפשר לקרוא את זה בטון עצבני
 
צודקת!

גם אם עורך שומני- עדיף שתמרחי קרם לעור רגיל- יבש. לי יש עור מעורב ובימים האחרונים הוא ממש התייבש אז קניתי קרם עשיר של סבוקלם וזה ממש הציל אותי! אני אישית משתמשת בזה כיוון שעורי רגיש וזו אחת החברות שלא מגרה לי אותו...
 

pantherit

New member
זה מידע חדש. וואלה?! אני לרוב אוהבת את מאק

יש להם קר מאט אבל בגלל שהרגשתי שהעור כה צמא שמתי יותר מיונקה שהוא לעור רגיל אבל שומני יותר בהרבה מהמאק.
 
לא, לא רק את...

לא יודעת אם יובש "מטורף" זו ההגדרה הנכונה, אבל בזמן האחרון הופיעו לי באופן קבוע סימני התקלפות עם המייקאפ. וזה, אגב, בעודי משתמשת בקרם לחות של אקמדיס שמישהי פה המליצה עליו. לפני כמה ימים החלטתי לעשות לזה סוף, וקניתי את הקרם לעור יבש מאד של אהבה (בלי שום המלצות, סתם נפלתי עליו) ובינתיים הוא ממש עוזר. אין יותר סימני יובש, ובינתיים גם אין break-outs (טפו טפו טפו). הוא באמת מאד עשיר אבל גם נספג ולא מרגיש שומני מדי. ממליצה לך לגשת לנסות אותו.
 

pantherit

New member
סימני ההתקלפות האלו כאלו מכוערים אה? ../images/Emo13.gif

נשמע שהבעיה שלי דומה לשלך. לכן הפסקתי להתאפר כי נראה לי שעם פודרה או מייקאפ הקילופים נראים רע יותר. לגבי הקרם שעזר לך זה נשמע מעולה. השאלה היא אם מה ש BlackUnicorn אומרת נכון אז אולי באמת לא כדאי לקנות שומני במיוחד - אבל מצד שני את דוגמא אמיתית לכך שזה כן עזר לך
קראת מה BlackUnicorn כתבה?
 
למעלה