רקעים לסלולארי בנושא תח"צ

מצב
הנושא נעול.

elians

New member
רקעים לסלולארי בנושא תח"צ

רקעים לסלולארי בנושא תח"צ
הכנתי כמה רקעים למכשיר הנייד שלי MOTOROLA C350s אז אני מעלה אותם לפה. איך מורידים? נכנסים לאינטרנט או להגדרות האינטרנט (תלוי בסוג המכשיר) ושם מחפשים את האפשרות של הכנסת כתובת אינטרנט ידנית ורושמים את הכתובת כפי שרשום ליד התמונה. בהצלחה :)
 

elians

New member
רקע ראשון

רקעים לסלולארי בנושא תח"צ
הכנתי כמה רקעים למכשיר הנייד שלי MOTOROLA C350s אז אני מעלה אותם לפה. איך מורידים? נכנסים לאינטרנט או להגדרות האינטרנט (תלוי בסוג המכשיר) ושם מחפשים את האפשרות של הכנסת כתובת אינטרנט ידנית ורושמים את הכתובת כפי שרשום ליד התמונה. בהצלחה :)
רקע ראשון
לוגו חברת דן הלינק להורדת הרקע היא http://m.1asphost.com/onnews/01.jpg יש להקפיד על אותיות גדולות / קטנות
 

elians

New member
רקע שני

רקעים לסלולארי בנושא תח"צ
הכנתי כמה רקעים למכשיר הנייד שלי MOTOROLA C350s אז אני מעלה אותם לפה. איך מורידים? נכנסים לאינטרנט או להגדרות האינטרנט (תלוי בסוג המכשיר) ושם מחפשים את האפשרות של הכנסת כתובת אינטרנט ידנית ורושמים את הכתובת כפי שרשום ליד התמונה. בהצלחה :)
רקע שני
לוגו חברת אגד (מוקדש לאביתר)
הלינק להורדת הרקע הוא http://m.1asphost.com/onnews/02.jpg
 

elians

New member
רקע שלישי

רקעים לסלולארי בנושא תח"צ
הכנתי כמה רקעים למכשיר הנייד שלי MOTOROLA C350s אז אני מעלה אותם לפה. איך מורידים? נכנסים לאינטרנט או להגדרות האינטרנט (תלוי בסוג המכשיר) ושם מחפשים את האפשרות של הכנסת כתובת אינטרנט ידנית ורושמים את הכתובת כפי שרשום ליד התמונה. בהצלחה :)
רקע שלישי
לוגו פורום תחבורה ציבורית אצלי הוא מככב כשומר מסך לינק להורדת הרקע http://m.1asphost.com/onnews/03.jpg
 

elians

New member
רקע רביעי

רקעים לסלולארי בנושא תח"צ
הכנתי כמה רקעים למכשיר הנייד שלי MOTOROLA C350s אז אני מעלה אותם לפה. איך מורידים? נכנסים לאינטרנט או להגדרות האינטרנט (תלוי בסוג המכשיר) ושם מחפשים את האפשרות של הכנסת כתובת אינטרנט ידנית ורושמים את הכתובת כפי שרשום ליד התמונה. בהצלחה :)
רקע רביעי
לוגו הארגז אצלי מככב כרקע של המסך הראשי בפלא לינק להורדת הרקע http://m.1asphost.com/onnews/04.jpg
 

elians

New member
רקע חמישי [אחרון]

רקעים לסלולארי בנושא תח"צ
הכנתי כמה רקעים למכשיר הנייד שלי MOTOROLA C350s אז אני מעלה אותם לפה. איך מורידים? נכנסים לאינטרנט או להגדרות האינטרנט (תלוי בסוג המכשיר) ושם מחפשים את האפשרות של הכנסת כתובת אינטרנט ידנית ורושמים את הכתובת כפי שרשום ליד התמונה. בהצלחה :)
רקע חמישי [אחרון]
חברת מרכבים merkavim להורדת הרקע זאת הכתובת http://m.1asphost.com/onnews/05.jpg זהו להיום מקווה שתהנו , ואף תורידו, ואם יהיה ביקוש אולי נכין דברים יותר מושקעים כגון שומרי מסך וכו'. אפי
 

hck

New member
רעיון ממש נחמד. תודה ../images/Emo45.gif

רקעים לסלולארי בנושא תח"צ
הכנתי כמה רקעים למכשיר הנייד שלי MOTOROLA C350s אז אני מעלה אותם לפה. איך מורידים? נכנסים לאינטרנט או להגדרות האינטרנט (תלוי בסוג המכשיר) ושם מחפשים את האפשרות של הכנסת כתובת אינטרנט ידנית ורושמים את הכתובת כפי שרשום ליד התמונה. בהצלחה :)
רעיון ממש נחמד. תודה
 

traiNir

New member
מה עם לוגו רכבת ישראל?!

רקעים לסלולארי בנושא תח"צ
הכנתי כמה רקעים למכשיר הנייד שלי MOTOROLA C350s אז אני מעלה אותם לפה. איך מורידים? נכנסים לאינטרנט או להגדרות האינטרנט (תלוי בסוג המכשיר) ושם מחפשים את האפשרות של הכנסת כתובת אינטרנט ידנית ורושמים את הכתובת כפי שרשום ליד התמונה. בהצלחה :)
מה עם לוגו רכבת ישראל?!
 

צחקן3

New member
../images/Emo51.gif רבה. ממש יפה.

רקעים לסלולארי בנושא תח"צ
הכנתי כמה רקעים למכשיר הנייד שלי MOTOROLA C350s אז אני מעלה אותם לפה. איך מורידים? נכנסים לאינטרנט או להגדרות האינטרנט (תלוי בסוג המכשיר) ושם מחפשים את האפשרות של הכנסת כתובת אינטרנט ידנית ורושמים את הכתובת כפי שרשום ליד התמונה. בהצלחה :)
רבה. ממש יפה.
ב"ה הפלאפון שלי ללא מסך צבעוני, כמה חבל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה