אמנם אני לא רקדנית, אבל אני עושה
קוסקוס לפי שיטה שלימדה אודטה דנין שלמדה ממרגרט תייר. קוסקוס המצרכים 1 ק``ג סולת 2/3 כוס שמן 4 כפיות שטוחות מלח 3/4 כוס מי ברז 2+2 כוסות מי ברז 1 כפית כורכום( לא הכרחי, למי שאוהב קוסקוס צהוב כמוני) אופן ההכנה בקערה גדולה שמים את הסולת, ומתיזים עליה 3/4 כוס מים(הכי טוב להשתמש בצינצנת עם מכסה מחורר להתזה אחידה. עם היד מערבבים את את גרגרי הסולת והמים (לא לדאוג אם חלק נשאר יבש) מסננים את הגרגרים בנפה המיוחדת לקוסקוס לקערה אחרת,מתיזים את השמן,מוסיפים את המלח והכורכום, ומערבבים, עד שהשמן נספג. בינתיים מרתיחים מים בסיר התחתון של הקוסקוס(לא למלא יותר מחצי סיר מים) לחלק העליון המחורר של הסיר שופכים את הגרגרים, מניחים על הסיר עם המים הרותחים,מניחים מגבת,ועליה מכסה. מאדים למשך חצי שעה. מרוקנים את הגרגרים לקערה גדולה, ומתיזים 2 כוסות מים, בעזרת כף(כי רותח) מערבבים את הגרגרים, ונותנים לנוח 10 דקות, בינתיים מוסיפים מים לסיר. לאחר 10 דקות מערבבים שוב, ומחזירים לאידוי נוסף של חצי שעה, מרוקנים לקערה, מתיזים את 2 כוסות המים הנותרות, ו ל א מערבבים במשך 10 דקות, לאחר מכן מערבבים היטב, שוב בעזרת כף, וזהו, אפשר להתחיל לאכול.. דרך אגב אני מקפיאה את הקוסקוס המוכן ומפשירה באידוי כמו תהליך ההכנה, יוצא כמו טרי. בתאבון