רציתי לשתף אתכם בראיון שהיה לי

כמיני

New member
רציתי לשתף אתכם בראיון שהיה לי

זה היה הראיון הראשון והרציני שלי בחברה קטנה מאד, יותר נכון שני ראיונות. בראיון הראשון נשאלתי על עצמי, ושאלו אותי עוד 2 חידות היגיון, שפתרתי בצורה סבירה, נאמר לי שאני אקבל תשובה תוך 3 שבועות, הם חזרו אליי אחרי חודשיים, וזימנו אותי לראיון נוסף, בראיון השני ניתנה לי חידה שהייתה קשורה בצורה ישירה לידע שצברתי במהלך לימודיי, הבעיה היא שאת הקורס הרלוונטי למדתי בשנה הראשונה, קרי לפני 4 שנים, זכרתי את המושגים וההגדרות אבל בהחלט לא הייתי ברמה של לפתור את השאלה, הסברתי שלא זכרתי את החומר אבל לא נראה לי שזה תפס, אחרי יומיים קיבלתי תשובה שלילית.
 

ilan1998

New member
נו ספר איזה חברה

מה שאלו על איזה קורס שלפחות אנחנו נדע מה הולך...על מה לחזור....
 

dc24

New member
גם לי זה קרה

מספיק פעמים .... מצפים מאיתנו לזכור כל הגדרה וכל מושג, כל משפט הוכחה מתמטי של כל הלימודים. בחיית אמא שלכם. כאילו המראיין זוכר הכל !! אני למשל הייתי מדי פעם (כשזה היה ממש מרגיז אותי) עוקץ בחזרה - עם חיוך. את האמת, זה ממש מרגיז הקטע הזה.
 

dc24

New member
וחוץ מזה, לי קרה ...

הייתי בראיון בתדיראן קשר לתפקיד פיתוח תוכנה. באמצע הראיון - שהיה ארוך כאילו זו המשרה היחידה על כדור הארץ - המראיין חלץ את הסנדל שהיה לו, קיפל את רגלו כך שכף הרגל היתה על מושב הכסא, והתחיל לגרד את אצבעות הרגל. גירדה לו הפטריה- אז הוא גירד, אתם קולטים ?!?! לא צריך להסביר איזה ריח "נעים" זה הפיץ. היו מי שאמרו לי שהוא בטח "בדק אותי, רצה לראות את התגובה שלי" ולהם אני אומר - תעשו לי טובה. אני ראיתי את המבט בעיניים שלו. זה לא היה מבחן ולא משהו כזה. הבן אדם היה פשוט חסר נימוס מינימלי. תחשבו מה היה קורה לו אני הייתי מוריד נעל ומגרד את האצבעות ? הראיון היה נגמר בשניה! איי איי איי.... מראיינים. אי אפשר איתם ואי אפשר לחסל אותם.
 

thankful

New member
או למשל מראיין שמוצץ אצבע בראיון

כן , היה לי מראיין שמצץ אצבע (או כסס ציפורניים) במהלך הראיון (הדוגמה שלך "יפה" יותר בהיותה מגעילה ...) ליאור .
 

dandavid05

New member
והנה מה שהפסיכולוג התעסוקתי היה

מייעץ לך לעשות... לחלוץ את הסנדל שלך, להניח רגל על המושב ולגרד באצבעות הרגל. :) אנשי המכירות קוראים לזה "שיקוף", קוסמים כמו נמרוד הראל מדברים על "ראפור" (באנגלית rapport). ההמלצה שלי היא כמובן בהומור, אבל אני בטוח בדבר אחד, המבטים שלך הקרינו אי נוחות ואפילו סלידה כלפי המראיין... לדעתי המראיין הזה חצה את כל הגבולות. במקרה כזה צריך להעיר למראיין בנימוס.
 

ilan1998

New member
אני לא קונה יותר תדיראן

איזה גועל נפש בעעעע....ככה הם מייצגים את החברה....פשוט זוועה
 

dc24

New member
אני חושב

אני חושב שהייתי כל כך בשוק שלא פלא שלא הצלחתי להזכר בחומר של השנה הראשונה שהוא שאל
מצאתי לנכון לא להעיר מכיוון שיצא לי כבר להעיר בנימוס, ממש בנימוס, וזה בא לרעתי (עיקמו עליי פרצוף ובא נאמר שלא חיכיתי לטלפון)
 

ilan1998

New member
עזוב אותך מהם באמא שלהם

אותי שאלו שאלה של שנה א ,נראה לך שזכרתי...? משהו על גודל של איזה שטות בביטים...מי זוכר את זה... ועוד התנהגו בצורה מתנשאת כאילו הם שני תותחי על כאלה חבל על הזמן...ופתרתי להם את כול השאלות של "מבני נתונים" שלהם אבל לא הספיק להם
 
למעלה