רציתי לשאול אתכם

רציתי לשאול אתכם

היום החלטתי להרוג שתי ציפורים במכה. 1. לצאת לציד. 2. לתפוס שלווה. איך עושים שתי פעולות כאלה? כן כן, הולכים לים. אז לקראת הצהריים הגעתי לים. תפסתי לי עמדת תצפית טובה על האיזור והתמקמתי. לאחר מס' דקות, התקרבה לכיווני רשה/בחורה כבת 30+- מלווה בילד קטן. מסתבר שהיא כבר הייתה באיזור קודם ולא שמתי לב לחפציה שהיו בקרבת מה אלי. כשהיא התקרבה וראתה שאני מעשן סיגריה, באה אלי ושאלה אם אפשר לקבל אחת. נתתי לה בשמחה והתחלנו לשוחח קלות. השיחה קלחה ולא שמנו לב שעברה לה למעלה מחצי שעה במהלכה החפנו מספר טלפון. בשלב מסויים ראיתי גבר שנראה מפחיד מתקרב לכיווננו. שאלתי אם היא מכירה אותו, והיא ענתה שזהו בעלה. התחלתי להלחץ, וכשהוא הגיע יצאתי מזה בעור שיני והסתלקתי מהמקום. השאלה היא אם כדאי בכלל להתקשר אליה, או שכנראה עברה חקירת שב"כ בבית וכדאי לרדת מהנושא?
 

J oker

New member
לך על זה

אבל בזהירות... מקסימום הרווחת את סעיף 1, בסעיף 2 אולי תתפוס שלווה בחופשת מחלה....
 

ארלן נס

New member
מה הקשר בין איך שהוא ניראה

לבין שמגיע לו שאישתו תיבגוד בו? הבן אדם שאל להיתקשר או לא. הוא לא צריך ליפגוש את בעלה המפחיד לדבריו. לפי דעתי תיתקשר ותיראה איך זה יזרום.
 

trainspotter

New member
טוב זה הסיכון שיש

תבדוק קודם כל מי בעלה לפני שתתחיל במעש.שדבר שני איפה היה הימים אישה נשואה מחליפה טלפונים בחיי חזון אחרית הימים.ועוד בים עם הילד ובעלה שם
 
בעיני היא דיי דוחה.....

בעלה והילד נמצאים בסביבה והיא מתחילה/מחליפה טלפונים עם גבר אחר קצת ריספקט לבעל.. בכל זאת אבא של הבן שלך.
 
זו הכללה גורפת

תלוי בבחורה. אני הייתי מתרחקת מאחת כזו.. אבל לך תדע אולי גם בעלה כזה, אולי היא עשתה את זה כנקמה בבעל או אולי זה היה בכוונה כדי לגרום לו לקנא
 

seymore butts

New member
דוחה? מה הקשר?

היא ראתה גבר שמצא חן בעיניה, וזה כידוע לך לא דבר שקורה לכל אחת יום יום, וגם הספיקה להחליף איתו טלפונים לפני שבעלה הגיע. נכון שהיתה צריכה לחזור בשלום לבסיסה לאחר שהמטרות הושגו בהצלחה, אבל מעבר לכך אני לא מבין מה הבעיה...היא לא מצצה לו או משהו בסגנון ליד הילד נכון?
 
עזוב אני ואתה לא משדרים

על אותו גל לא בחינת סגנון הבוטה ולא מבחינת התנהלות. לגבי השאלה- ב ע י נ י צריך ורצוי שיהיה כבוד אפילו מינימלי לבן הזוג החוקי. עדיין הוא אבא של הילדים, והיתה אהבה גדולה.. ומניחה שהן חלקו חלק נכבד מהחיים יחד. אתה היית רוצה שאשתך תתחיל עם גבר אחר לנגד עיניך?
 

seymore butts

New member
תקראי טוב את מה שהוא תיאר ומה שכתבתי

הם החליפו טלפונים וניהלו שיחה במשך חצי שעה לפני שבעלה הגיע, כלומר כנראה בעלה לא היה ממש לידה כשהיא התחילה עם הבחור. היא היתה צריכה להסתלק מוקדם יותר ולא לחכות עד שבעלה יגיע ויראה אותה מתחילה עם גבר אחר.
 
היא ילדה גדולה

היא כנראה הבינה איזה סיכון היא לוקחת. אני בטוחה שלפגישות שלכם היא לא תביא את בעלה.
 
ובגידה זה לא סיכון?

נו באמת
ואם בעלה אדיש ולא מעניין אותו עם מי היא מדברת?? אתה לא יכול לדעת את הנסיבות.
 
למעלה