רציתי לעצור שניה בשביל להגיד תודה

נורקס

New member
רציתי לעצור שניה בשביל להגיד תודה../images/Emo140.gif

קודם כל לאמארונה
שהקימה את הפורום החשוב והמעניין הזה, שזיהתה את הצורך ועשתה מעשה. ולכל חברי ובעיקר חברות הפורום על השיתוף בחוכמה הנשית,ההורית האינטואיטיבית שלכםן, על כך שבזכותכן אני נחשפת לאפשרויות שלא ידעתי שהן קיימות. על כך שאתן עוזרות לי ליישם הורות כמו שתמיד חלמתי. על העצות הטובות והתשובות שתמיד יש לכן בשביל כל "מרימי הגבה" שסביבי תודה תודה תודה
 

rnati

New member
../images/Emo24.gif גממני

מצאתי מקום שמכוון אותי למקומות שאליהם אני רוצה להגיע לפעמים עוד לפני שידעתי שהם קיימים
 

אמארונה

New member
../images/Emo140.gif

וגם אני רוצה להגיד תודה לכל משתתפות הפורום (וגם לגברים המפציעים לפעמים...), שהופכות את הפורום למה שהוא. השיתוף שלכן והתודעה שאתן מביאות אל הפורום מרחיבות את אופקינו ומקרבות אותנו אל כל אותם דברים שאבדו לנו. אני מרגישה שיש כאן כבוד הדדי שמאפשר לכל אחת מאתנו לקחת את מה שמתאים לה, ואין צורך להתיישר לפי קו אחיד. חבל שאי אפשר לעשות copy-paste של תרבות הדיון, הסבלנות, הנכונות לעזור, החוכמה והכבוד שמאפיינים את הדיונים המעשירים כאן בפורום, גם לתחומים אחרים, במציאות הלא וירטואלית שלנו.
 

cv

New member
גם אני רותה להגיד תודה ../images/Emo140.gif

למרות ואפילו שאני בעיקר פאסיבית. אני לומדת הרבה!! מנסה ומצליחה לשפר את עצמי כאם וכאדם בזכות מה שאת מעלות כאן.
 

רחל צ

New member
גמני../images/Emo51.gif../images/Emo140.gif

ורוצה להודות גם על היכולת לשתף בלבטים, כאם יחידנית אני מוצאת את עצמי תוהה בנושאים שאולי שיחה עם בן זוג שחווה את אותם דברים היתה יכולה לתת מענה וכאן אני יכולה לשאול ותמיד תמיד יהיה (בד"כ תהיה) מישהו/י שיתן תשובה מנסיון או דעה נוספת.
 
למעלה