רציתי לספר לכם שהיום הייתי אצל

רציתי לספר לכם שהיום הייתי אצל

יאיר ג´רמון כי גם לי מגיע לראות איך נראתה השמלה של תמרה. אבל הוא לא היה
דיברנו בטלפון וזהו. מקווה שבפעם הבאה הוא יהיה מבטיחה לעדכן. תמרה/הילית: השמלה משגעת. איזה בד עשיר. מדהים. איך שנכנסתי ראיתי שזאת היא מבין כל השמלות אפשר להגיד שבחירתכם היתה מדהימה ואף יותר מכך. פשוט זכרתי שלתמרה היו כתפיות או קולר ובשמלה שראיתי זה היה מחשוף אמבטיה אבל בלי כלום(סטרפלס) פשוט שמלה יפייפיה. אני הייתי משאירה שמלה כזו אצלי... כמו כלום. לאחר מכן הלכתי להגיד שלום למיכל מעמנואל.. התקשקשנו לנו כעמיתות למקצוע ואני רוצה להגיד לכם שהבחורה פשוט מקסימה. אתל ואתי - לא טעית. היא אשה שממש כיף לעשות איתה עסקים. די דומה לי בטמפרמנט ובחום האנושי שלה. לא יודעת מאיפה היא אוספת את הסבלנות..אתן יודעות בזמן שהייתי אצלה אולי 6 או 7 כלות התקשרו לבקש מדידה מיוחדת כדי שחברות תראנה את השמלה? ובאיזה סבלנות היא דיברה עם כל אחת. אפילו אני שידועה כאחת עם סבלנות לא רגילה הייתי מתפוצצת. בקיצור, מאוד נחמדה ונעימה. אתי
 
למעלה