רציתי לספר לכם על הפורום אקטואליה

רציתי לספר לכם על הפורום אקטואליה

במיקרה שוטטי וקראתי דיון על היטלר ואחד המשתתפים אמר שהמוסר הוא יחסי והיטלר נחשב לאדם מאוד מוסרי שלפי התיאוריה שלו והדבקות במטרה הראה בן אדם מוסרי וערכי בצדק הסוביקטיבי שלו. . היו עוד כמה שכמובן התקוממו, אבל הבן אדם שטען את תאורית המוסר היחסי והאופיני לבן אדם מוסרי בהתאם לראיה הסוביקטיבית שלו המשיך לפתח את התיאוריה שלו בעליונות אינטלקטואלית כתבתי כמובן התרסה בשפה מכובדת בלי להעליב וקיבלתי תשובה ממנהל הפורום שהם יקראו קודם ויחליטו אם התגובה שלי ראויה להוספה. ואחר כך התגובה נדחתה. שאלתי אותם מה הקטגוריות על פי הם מחליטים להוסיף תגובה הם ענו לי שצריך ליכתוב כמה פעמים מבלי שיפרסמו ואז כאילו מתקבלים לפורום. הותיקים יכולים להגיב מיד ותגובותיהם מתפרסמות מבלי שיעברו ביקורת של מנהל הפורום. ניראה לי משונה לחכות כמה ימים על תגובה אקטואלית לאותו רגע. השם של הפורום אקטואליה ולא תגובות שנאספות לארכיב וניראים הרבה זמן אחרי המיקרה שעליו רוצים להגיב. מה דעתכם איזה פורום משונה? הרי הותיקים שמשוחחים ביניהם יודעים ודאי איך כל אחד מיהם חושב ומשעמם ליקרוא את התגובות המצופות . האם רוב הפורומים כל כך לא ידידותיים בתפוז? הפורום שלנו היחיד שמקבל כל אחד כל כך יפה ומעודד אנשים להצטרף?
 

טומי*

New member
לא זה ממש לא מקובל../images/Emo10.gif

כתבתי למנהל הפורום מסר (בלי פרטים שלך)...ונראה מה יענה האדון? אני לא בטוח שהנהלת תפוז מאחוריו.... בסוג כזה של סתימת פיות. נמתין לתשובתו בנתיים
 

עב

New member
אולי זה פורום "סוער"

אני חושבת שנוקטים בגישה הזאת בפורומים "סוערים" במיוחד ומצנזרים הודעות. מהם שיקולי הצנזורה אינני יודעת.
 
לא היה מה לצנזר,

התגובה שלי היתה מאוד לענין ללא קצבות חדים. תגובה לגיטימית שכל אחד מאיתנו היה כותב לנושא כל כך כואב. הנקודה שהפורום בתור אקטואליה שמתיחס לדברים שקורים בזמן אמת וההתיחסות צריכה להיות בקרבת הזמן שהדברים מובאים לדיון. ניראה לי מאוד משונה הניהול של הפורום , הרי אנשים יתעיפו מלשלוח להם תגובות שהם ידחו בחגלל שלא מכירים את הכותב, עד שיכירו אותו הוא כבר לא יתכתב איתם ולא תמיד יש מה לכתוב .אבל באמת כדאי לכם להכנס לפורום המשונה יש שם מישהוא בשם HENRYF שהיו לו דעות מאוד אונגרדיות לגבי היטלר ומעלליו הגאוניים. זה בסביבות ה2-3 ליולי תצטרכו לחזור בדפים . הרבה תקפו אותו ודוקא ביקשו להוריד אותו מהפורום ביגלל שהוא הילל את היטלר וממש נישמע מצודד את הנאצי הארור.
 
למעלה