רציתי לומר שאני עוקב אחר הפורם

מצב
הנושא נעול.
רציתי לומר שאני עוקב אחר הפורם

רציתי לומר שאני עוקב אחר הפורם
הרבה זמן . ובעיקר אני מיתעניין בפרוייקטים של הרכבת ופרוייקט נתב"ג 2000 . יש לי סיפור על נסיעה ברכבת ביום חמישי האחרון . אני נסעתי בכל חיי (22) 2 ברכבת עד אותו היום שזו היתה הפעם ה-3 שלי . ורציתי להגיד שאני מאוכזב . שתי הפעמים הקודמים שנסעתי ברכבת היו פעם אחת באמצע שנות ה-80 ופעם שנייה שהיתי בכיתה ה' ב- 93 . בשתי הפעמים נסעתי ברכבת החומה והמגעילה שהיתה פעם ולא היה משהוא אחר ביום חמישיאני יושב ומחכה לרכבת בתחנת בינימינה ומצפה לרכבת חדשה אומרים שיש מהפכה ברכבת .ולתדהמתי עוצרת בתחנה אותה רכבת משנות ה- 80 רק משופרת צבועה עם מזגן כיסאות חדשים וזהו . מה שנישאר : הדלתות מצחיקות וישנות בין הכרונות זה פחד אלוהים יש רוח וזה ניראה כאילו הכרונות מיתנתקות . וגם הדלתות בין הכרונות (דלתות הזזה) כמו בימי קדם , והנסיעה ממש פחד הרכבת זזה מצד לצד ממש לא נסיעה חלקה . רק תגידו לי מה הסיכוי לינסוע אם אותה רכבת וגם לחזור אם אותה רכבת תת רמה !!!!!!!! ולכן אני שואל אותכם כמה רכבות ישנות כאלו יש לרכבת ישראל כי זו בושה !!!!!!!
 
באיזה צבעים היא היתה צבועה../images/Emo35.gif

רציתי לומר שאני עוקב אחר הפורם
הרבה זמן . ובעיקר אני מיתעניין בפרוייקטים של הרכבת ופרוייקט נתב"ג 2000 . יש לי סיפור על נסיעה ברכבת ביום חמישי האחרון . אני נסעתי בכל חיי (22) 2 ברכבת עד אותו היום שזו היתה הפעם ה-3 שלי . ורציתי להגיד שאני מאוכזב . שתי הפעמים הקודמים שנסעתי ברכבת היו פעם אחת באמצע שנות ה-80 ופעם שנייה שהיתי בכיתה ה' ב- 93 . בשתי הפעמים נסעתי ברכבת החומה והמגעילה שהיתה פעם ולא היה משהוא אחר ביום חמישיאני יושב ומחכה לרכבת בתחנת בינימינה ומצפה לרכבת חדשה אומרים שיש מהפכה ברכבת .ולתדהמתי עוצרת בתחנה אותה רכבת משנות ה- 80 רק משופרת צבועה עם מזגן כיסאות חדשים וזהו . מה שנישאר : הדלתות מצחיקות וישנות בין הכרונות זה פחד אלוהים יש רוח וזה ניראה כאילו הכרונות מיתנתקות . וגם הדלתות בין הכרונות (דלתות הזזה) כמו בימי קדם , והנסיעה ממש פחד הרכבת זזה מצד לצד ממש לא נסיעה חלקה . רק תגידו לי מה הסיכוי לינסוע אם אותה רכבת וגם לחזור אם אותה רכבת תת רמה !!!!!!!! ולכן אני שואל אותכם כמה רכבות ישנות כאלו יש לרכבת ישראל כי זו בושה !!!!!!!
באיזה צבעים היא היתה צבועה

האם הרכבות החומות של פעם הם כמו זו
אני דווקא מאוד אהבתי אותן, רק שלא היה להם מזגנים, אבל אפשר היה לפתוח את החלונות. התמונה הזו צולמה בפסח 1987. היום יש באמת רכבות נהדרות לרכבת ישראל וזה סתם ביש מזל שלא פגשת אחת כזו.
 

טוארג

New member
הולם אותך הצהוב הזה ../images/Emo6.gif

באיזה צבעים היא היתה צבועה

האם הרכבות החומות של פעם הם כמו זו
אני דווקא מאוד אהבתי אותן, רק שלא היה להם מזגנים, אבל אפשר היה לפתוח את החלונות. התמונה הזו צולמה בפסח 1987. היום יש באמת רכבות נהדרות לרכבת ישראל וזה סתם ביש מזל שלא פגשת אחת כזו.
הולם אותך הצהוב הזה
 
כן ליילנד !!! הנה את !!! הכחול שלך

ועכשיו... הפתעה

לא היה לי כסף לעוד גוצ'י, גוצ'י זה נורא יקר. עכשיו אחרי השוק ברצינות, לכחול הזה התכוונתם
כן ליילנד !!! הנה את !!! הכחול שלך
יותר יפה מהכחול של הקרון. זו צביעת הקרונות שהיתה נהוגה בתחילת שנות ה- 1970'. לפני שהיה גג לבן לקרון הזה, היה לו גג כתום כהה (לא אדום).
 
אני אישית אהבתי מאוד את הצביעה

ועכשיו... הפתעה

לא היה לי כסף לעוד גוצ'י, גוצ'י זה נורא יקר. עכשיו אחרי השוק ברצינות, לכחול הזה התכוונתם
אני אישית אהבתי מאוד את הצביעה
הזו, כמו בתמונה שהעלה מישהו מחברי הפורום ועימו הסליחה שאינני זוכרת את שמו. האם זה A-T
לדעתי זו היתה הצביעה הכי יפה.
 
צביעת קרונות הנוסעים בשנות ה-80

באיזה צבעים היא היתה צבועה

האם הרכבות החומות של פעם הם כמו זו
אני דווקא מאוד אהבתי אותן, רק שלא היה להם מזגנים, אבל אפשר היה לפתוח את החלונות. התמונה הזו צולמה בפסח 1987. היום יש באמת רכבות נהדרות לרכבת ישראל וזה סתם ביש מזל שלא פגשת אחת כזו.
צביעת קרונות הנוסעים בשנות ה-80
כיום אין אף רכבת נוסעים של רכבת ישראל שצבועה בחום - מרבית קרונות הנוסעים החד-קומתיים שבשירות צבועים כיום בצביעת הקרונועים אלגנטית, שניים עדיין (53, 610) מסתובבים עדיין בצביעה רבת הגוונים של תחילת שנות ה-90 (פסי כחול במגוון גוונים) וכל קרונות הקומותיים צבועים באדום-לבן. יוצאי דופן הם כמובן קרונות ה-'אל-חלד' הצרפתיים, שמפאת היות גופם עשוי פלדת אל-חלד, לא דורשים צביעה, ולכן גונם הוא כסוף מטבעו, עד כדי חום חלודה כשאינם נקיים ומטופחים. (( הקרונות שבתמונתך הם אותם קרונות שמופעלים היום בחלק מהרכבות, אבל, כאמור, הם עברו מאז שינויים ושיפוצים רבים, כולל החלפת צבעיהם פעמיים ))
 
../images/Emo12.gifאני בהלם

צביעת קרונות הנוסעים בשנות ה-80
כיום אין אף רכבת נוסעים של רכבת ישראל שצבועה בחום - מרבית קרונות הנוסעים החד-קומתיים שבשירות צבועים כיום בצביעת הקרונועים אלגנטית, שניים עדיין (53, 610) מסתובבים עדיין בצביעה רבת הגוונים של תחילת שנות ה-90 (פסי כחול במגוון גוונים) וכל קרונות הקומותיים צבועים באדום-לבן. יוצאי דופן הם כמובן קרונות ה-'אל-חלד' הצרפתיים, שמפאת היות גופם עשוי פלדת אל-חלד, לא דורשים צביעה, ולכן גונם הוא כסוף מטבעו, עד כדי חום חלודה כשאינם נקיים ומטופחים. (( הקרונות שבתמונתך הם אותם קרונות שמופעלים היום בחלק מהרכבות, אבל, כאמור, הם עברו מאז שינויים ושיפוצים רבים, כולל החלפת צבעיהם פעמיים ))
אני בהלם
עדיין פועלים הקרונות הללו
אז בטח הוסיפו להם מזגן, החליפו חלונות, גם את סוג הכיסאות שהיו אז אני לא פוגשת ברכות היום אפילו הישנות. ובאשר ל"אל חלד" אני מעדיפה להמתין לרכבת הבאה ולא לעלות עליה
.
 
רובם פעיל ובמצב לא רע כלל ועיקר !

אני בהלם
עדיין פועלים הקרונות הללו
אז בטח הוסיפו להם מזגן, החליפו חלונות, גם את סוג הכיסאות שהיו אז אני לא פוגשת ברכות היום אפילו הישנות. ובאשר ל"אל חלד" אני מעדיפה להמתין לרכבת הבאה ולא לעלות עליה
.
רובם פעיל ובמצב לא רע כלל ועיקר !
 
כמעט הכל הוחלף ! כל המרכב רוענן

אבל מה בדיוק שופץ בהם
הרי כיום, הקרונות נראים שונה גם מבפנים, כולל מזגן, כסאות, חלונות ועוד אז מה היה השיפוץ.
כמעט הכל הוחלף ! כל המרכב רוענן
נוספו המזגנים, נצבעו הקרונות מחדש, הוחלפו החלונות, הוסרו תריסי העץ הכבדים מהחלונות - אלה הזכורים ביופיים (צבע עץ דובדבן כהה), וכמובן הוחלפו הכסאות. בנוסף לכך הותקנו מערכות חשמל וארונות סעף חדשים, הוחלפו השירותים ובוצעו טיפולים מקיפים נגד חלודה.
 
כמו-כן, הוחלפו החוגונים והקפיצים,

כמעט הכל הוחלף ! כל המרכב רוענן
נוספו המזגנים, נצבעו הקרונות מחדש, הוחלפו החלונות, הוסרו תריסי העץ הכבדים מהחלונות - אלה הזכורים ביופיים (צבע עץ דובדבן כהה), וכמובן הוחלפו הכסאות. בנוסף לכך הותקנו מערכות חשמל וארונות סעף חדשים, הוחלפו השירותים ובוצעו טיפולים מקיפים נגד חלודה.
כמו-כן, הוחלפו החוגונים והקפיצים,
וחרטו את פרופילי הגלגלים מחדש למנוע שימוטים. הוחלפו הגגות והם עברו גם טיפולים בפיברגלס חם נגד רטיבות ונזילות. כמו-כן בוצעו חיזוקים לגגות ולקורות מרכזיות בקרונות, הוחלפו החיבורים ורותכו מחדש ריתוכים ישנים. גם המדרגות והדלתות עברו טיפולי תחזוקה שונים. למעשה, כל הקרון "הוחלף" !!!
 
כך שבעצם הם הפכו

כמו-כן, הוחלפו החוגונים והקפיצים,
וחרטו את פרופילי הגלגלים מחדש למנוע שימוטים. הוחלפו הגגות והם עברו גם טיפולים בפיברגלס חם נגד רטיבות ונזילות. כמו-כן בוצעו חיזוקים לגגות ולקורות מרכזיות בקרונות, הוחלפו החיבורים ורותכו מחדש ריתוכים ישנים. גם המדרגות והדלתות עברו טיפולי תחזוקה שונים. למעשה, כל הקרון "הוחלף" !!!
כך שבעצם הם הפכו
להיות כחומר גלם שיוצרו ממנו קרונות חדשים. אני מאוד אהבתי את החלונות שאפשר היה להרים ולהוריד לפי הצורך וגם התריסים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה