רציתי להתיעץ איתכם/ן!!!

sarati

New member
אני פורשת...

מהוויכוח הזה. אין לי כוח לזה. אבל תחשוב על זה, אריאל. אם כאלו הטבות מי לא רוצה להתחתן? ההורים יקנו דירה, אשתי תפרנס... החיים הטובים!
 

sarati

New member
בוא נדייק

אני לא מדברת שטויות. אינ אומרת את דעתי. קאפיש?
 

sarati

New member
בוא נדייק

אני לא מדברת שטויות. אינ אומרת את דעתי. קאפיש?
 
שרתי....

זה לא הוא. זה העולם שבו הוא גדל. אינך יכולה לדעת מה את היית עושה אם היית חיה בתוך העולם הזה.
 

sarati

New member
צודק 100%

אני לא יודעת מה הייתי עושה אילו. אני יודעת שלכל אחד יש בחירה ולכל אחד הזכות והחובה לבחור את דרכו לא לפי הסביבה אלא לפי אישיותו!
 
אוקי...

אם אתה מרגיש מוכן מכל הבחיונות (כמו שאתה אומר ) אז לדעתי תתחיל לשמוע.. זה לא אומר שאם תתחיל.. אתה כבר תתחתן.. לפעמים זה לוקח קצת זמן.. (כל אלה שנמצאים בתקופה זו יכולים להעיד, אגב, אני עדיין לא!) בכל אופן חשוב שתדע שזה עול ואחריות כפי שציינתי, ושלא כל אחד יכול להתמודד עם זה בגילך...
 
שוב תלוי בבן אדם..

אבל לדעתי בכלליות (ממש בכלליות) גבר בגיל 20 הוא עוד קטן בשביל זה.. זה יותר התלהבות מאשר רצינות בד"כ.
 
התלהבות?? למה נראה לך שיש

הבדל כזה משמעותי כמו שאמרת בין גבר בן 21 ל20.ואם כבר ההפך זה רק מראה שהבחור רציני ויודע מה הוא רוצה מעצמו כי היום כולם יכולים להיות צבועים ולצאת בשחור!אז אם כבר זה רק מראה בגרות רצינות ונחשיות במטרה בחיו!
 
יש אנשים שגם בגיל 30

עדיין לא יתבגרו.. אני מדברת על הנורמה.. לעיתים זה מאוד משמעותי.. כשתגיע לגיל 21 בעז"ה.. אתה תגלה שגם אתה התבגרת והתרצנת יותר... לפעמים החשיבה וההשקפה משתנת ונהיות ברורות ומובנות יותר... הייתי מפרטת יותר.. אם אתה מעוניין.. אני אעשה זאת במסרים.
 
אז ככה..

אני גם בחור ישיבה..לדעתי אים אתה מוכן לחתונה אתה צריך להיתחתן ולא לחכות חבל על הזמן..השאלה אים אתה באמת מוכן לחתונה?!אים אתה אומר שכן אז סבבה..אבל צריך לחשוב עז`` הרבה זה לא פשוט חתונה..שיהיה בהצלחה..
 
למעלה