רציתי להיות הראשונה לאחל לכולם שנה טובה
ל לא יודעת מה לעשות6 New member 6/9/10 #3 שיואוווו../images/Emo12.gif אני פשוט בהלם..... את פשוט יפיפיה!!!! ממש מתאים לך להיות רזה....
י ילדת הכפר1 New member 6/9/10 #4 שנה טובה! (והיום יומולדת ../images/Emo13.gif ) בריאות,שמחה ורק טוב!