רציתי להודות לסיוון הנפלאה!

עידית ד

New member
רציתי להודות לסיוון הנפלאה!

קצת נכנסתי לענייני החג (בכל זאת נראה לי שאני יכולה להיות אמא של רובכם פה) ולא הספקתי להודות לסיוון. סיוון את יכולה להיות רגועה, סידרת לעצמך וילה בגן עדן
שחר שלי כבר ברמה 9 ומאושר. אני מצידי עוד לא נכנסתי למשחק והאמת שאני קצת חוששת כי אני מהמתמכרות למשחקים (ראו התמכרותי למשחקים בפייס). בקצור, אני לא בטוחה שהוא ממש מבין מה הוא עושה שם, כי הכל באנגלית והאמת שאין לי הרבה זמן לסבלנות לשבת איתו, אבל עובדה שהוא בשלב 9 (זה בכלל שלב שווה?). המון המון תודה סיוון את על אמת עשית ילד מאושר
(ואמא שלא מציקים לה יותר, טוב רק קצת
)
 

deisy

New member
אני שמחה לשמוע שהילד מאושר!

זה באמת הכי חשוב! ביננו, לסיו יש וילה בגן עדן כבר מזמן
אם תסתכלי בשרשורים קצת למטה תראי שאמא של חלק מאיתנו את לא יכולה להיות
(אני בת 39..) ולא מעט מאיתנו נכנסו למשחק בגלל\בזכות הילדים
ובעוד הילדים עברו למשחקים אחרים אנחנו נשארנו מכורים למייפל
בכל מקרה, את מוזמנת תמיד! וגם הוא מוזמן לשאול כאן שאלות לגבי מה שהוא רוצה במשחק.. כולם כאן ישמחו לעזור! שנה טובה
 

ווינגז

New member
יש פה לא מעט מבוגרים, בין הילדים

אני בטוחה שתרגישי בבית, ואת כמובן מוזמנת להשאר
 

Annnnnn15

New member
כשנכנסים למשחק

מופיעות למעלה הרבה לשוניות, וכל אחת כזאת זה שרת אחר:) בכל שרת הדמויות שאפשר לפתוח הן שונות
 

עידית ד

New member
אנחנו לא נכנסים למשחק דרך האתר

משהו שם חוסם אותי ולכן אנחנו נכנסים רק דרך "המחשב שלי" וכו'.. ולכן כנראה אנחנו לא רואים לשוניות. מה שכן שבערב הוא לא הצליח להכנס כלל, זה שוב ושוב שלח אותנו לאתר. בואו נגיד שהערב נגמר בבכי...(בכל זאת בן 7 בלבד).
 

Don Nirtin

New member
בדקתם באנטי וירוס?../images/Emo87.gif

כי הכניסה היחידה זה מהאתר מאז שהם עברו לאתר.
 

yonVata

New member
זה ממש לא נכון ניר!

עדין קיימת אפשרות להכנס בדרך הישנה... אני אישית לא עושה אתזה כי זה הרבה יותר מעצבן לעבור בין דמויות אחריזה
 
אוה קראתי את זה אחרי כמה דקות של ערות....

לא ממש שמתי לב לפרטים יותר מ- "לעבור בין הדמויות...."
 

Annnnnn15

New member
הלשוניות מופיעות בכל מקרה

אם את נכנסת מהמחשב את פשוט קודם מתחברת במשחק בשם משתמש וסיסמא ואז הלשוניות מופיעות:)
 
גם אני נכנסת רק דרך "המחשב שלי"

לפעמים הוא כותב "יש לך בעיה להיכנס למשחק? פנה לאתר..." ואם מתעקשים ולוחצים שוב זה נכנס..... לגבי לשוניות - זה אחרי שכבר נכנסתם למשחק, שניה לפני שבוחרים שחקן - בוחרים עולם.
 

icy woman

New member
הנה

כאן
יש לשוניות עם שמות שונים. מה שמסומן באדום למטה, הם עולמות שרובנו משחקים (ברה וסקניה)
 

ווינגז

New member
ברור שזה נחשב ../images/Emo24.gif

איריס דיברה על השרתים שרוב האנשים בפורום משחקים בהם, ברור שיש גם אנשים בשרתים אחרים.
 
למעלה