רציתי להודות לסיוון הנפלאה!
קצת נכנסתי לענייני החג (בכל זאת נראה לי שאני יכולה להיות אמא של רובכם פה) ולא הספקתי להודות לסיוון. סיוון את יכולה להיות רגועה, סידרת לעצמך וילה בגן עדן
שחר שלי כבר ברמה 9 ומאושר. אני מצידי עוד לא נכנסתי למשחק והאמת שאני קצת חוששת כי אני מהמתמכרות למשחקים (ראו התמכרותי למשחקים בפייס). בקצור, אני לא בטוחה שהוא ממש מבין מה הוא עושה שם, כי הכל באנגלית והאמת שאין לי הרבה זמן לסבלנות לשבת איתו, אבל עובדה שהוא בשלב 9 (זה בכלל שלב שווה?). המון המון תודה סיוון את על אמת עשית ילד מאושר
(ואמא שלא מציקים לה יותר, טוב רק קצת
)
קצת נכנסתי לענייני החג (בכל זאת נראה לי שאני יכולה להיות אמא של רובכם פה) ולא הספקתי להודות לסיוון. סיוון את יכולה להיות רגועה, סידרת לעצמך וילה בגן עדן