רציתי להודות לכם על התמיכה
רציתי להודות לכם על התמיכה
זה פשוט מחמם לי את הלב בימים קרים אלו,תודה למי שהתקשר ולמי שהגיב אין לכם מושג כמה זה שזה עוזר לי יש לכם אפילו ד"ש מאשתי,אגב אני מחפש עבודה בעיקר באיזור פתח תקווה,שערי תקווה עד עץ אפרים,כרגע אני ללא רכב,אני מחפש עבודה דוגמת מדריך בפנימיות לנוער במצוקה משהו בסגנון בכל מקרה אני אתחיל בשנה הבאה ללמוד בבית ברל בשביל שיהיה לי מקצוע נורמלי כמו שאנדי אמר:"גם דוקטור גם נהג",לעניין אחר היום יצאה ממוסכי דן וזה לדעתי סקופ בלעדי מפרקית 458 נסעתי עליה בקו 40 ,אחלה תאוצה טובה,נוחה מאוד גם יחסית למכונות גבוהות והמזגן אחלה,הדלת האמצעית קצת מגיבה לאט,וחלק מליד הנהג היה פתוח,בנוסף יש תצוגה מתחלפת מתחת לשלט העוצר שלפי אנדי(שנתן לי הרבה מידע עליה ותודה רבה לו)אמור לתת מידע על התחנות של הקו,בכל מקרה לטעמי היא מהווה תחליף לא רע בכלל למפרקיות הישנות,חבך רק שהשביתו את ה250 היא הייתה יחסית אחלה מכונה,חברה שוב אני מודה לכם אני עדיין על הפלאפון0545553818 אוהב אותכם הרבה ניר נמני.
רציתי להודות לכם על התמיכה
זה פשוט מחמם לי את הלב בימים קרים אלו,תודה למי שהתקשר ולמי שהגיב אין לכם מושג כמה זה שזה עוזר לי יש לכם אפילו ד"ש מאשתי,אגב אני מחפש עבודה בעיקר באיזור פתח תקווה,שערי תקווה עד עץ אפרים,כרגע אני ללא רכב,אני מחפש עבודה דוגמת מדריך בפנימיות לנוער במצוקה משהו בסגנון בכל מקרה אני אתחיל בשנה הבאה ללמוד בבית ברל בשביל שיהיה לי מקצוע נורמלי כמו שאנדי אמר:"גם דוקטור גם נהג",לעניין אחר היום יצאה ממוסכי דן וזה לדעתי סקופ בלעדי מפרקית 458 נסעתי עליה בקו 40 ,אחלה תאוצה טובה,נוחה מאוד גם יחסית למכונות גבוהות והמזגן אחלה,הדלת האמצעית קצת מגיבה לאט,וחלק מליד הנהג היה פתוח,בנוסף יש תצוגה מתחלפת מתחת לשלט העוצר שלפי אנדי(שנתן לי הרבה מידע עליה ותודה רבה לו)אמור לתת מידע על התחנות של הקו,בכל מקרה לטעמי היא מהווה תחליף לא רע בכלל למפרקיות הישנות,חבך רק שהשביתו את ה250 היא הייתה יחסית אחלה מכונה,חברה שוב אני מודה לכם אני עדיין על הפלאפון0545553818 אוהב אותכם הרבה ניר נמני.