רציתי להודות לכם על התמיכה

מצב
הנושא נעול.
רציתי להודות לכם על התמיכה

רציתי להודות לכם על התמיכה
זה פשוט מחמם לי את הלב בימים קרים אלו,תודה למי שהתקשר ולמי שהגיב אין לכם מושג כמה זה שזה עוזר לי יש לכם אפילו ד"ש מאשתי,אגב אני מחפש עבודה בעיקר באיזור פתח תקווה,שערי תקווה עד עץ אפרים,כרגע אני ללא רכב,אני מחפש עבודה דוגמת מדריך בפנימיות לנוער במצוקה משהו בסגנון בכל מקרה אני אתחיל בשנה הבאה ללמוד בבית ברל בשביל שיהיה לי מקצוע נורמלי כמו שאנדי אמר:"גם דוקטור גם נהג",לעניין אחר היום יצאה ממוסכי דן וזה לדעתי סקופ בלעדי מפרקית 458 נסעתי עליה בקו 40 ,אחלה תאוצה טובה,נוחה מאוד גם יחסית למכונות גבוהות והמזגן אחלה,הדלת האמצעית קצת מגיבה לאט,וחלק מליד הנהג היה פתוח,בנוסף יש תצוגה מתחלפת מתחת לשלט העוצר שלפי אנדי(שנתן לי הרבה מידע עליה ותודה רבה לו)אמור לתת מידע על התחנות של הקו,בכל מקרה לטעמי היא מהווה תחליף לא רע בכלל למפרקיות הישנות,חבך רק שהשביתו את ה250 היא הייתה יחסית אחלה מכונה,חברה שוב אני מודה לכם אני עדיין על הפלאפון0545553818 אוהב אותכם הרבה ניר נמני.
 

צחקן

New member
תודה על המידע...

רציתי להודות לכם על התמיכה
זה פשוט מחמם לי את הלב בימים קרים אלו,תודה למי שהתקשר ולמי שהגיב אין לכם מושג כמה זה שזה עוזר לי יש לכם אפילו ד"ש מאשתי,אגב אני מחפש עבודה בעיקר באיזור פתח תקווה,שערי תקווה עד עץ אפרים,כרגע אני ללא רכב,אני מחפש עבודה דוגמת מדריך בפנימיות לנוער במצוקה משהו בסגנון בכל מקרה אני אתחיל בשנה הבאה ללמוד בבית ברל בשביל שיהיה לי מקצוע נורמלי כמו שאנדי אמר:"גם דוקטור גם נהג",לעניין אחר היום יצאה ממוסכי דן וזה לדעתי סקופ בלעדי מפרקית 458 נסעתי עליה בקו 40 ,אחלה תאוצה טובה,נוחה מאוד גם יחסית למכונות גבוהות והמזגן אחלה,הדלת האמצעית קצת מגיבה לאט,וחלק מליד הנהג היה פתוח,בנוסף יש תצוגה מתחלפת מתחת לשלט העוצר שלפי אנדי(שנתן לי הרבה מידע עליה ותודה רבה לו)אמור לתת מידע על התחנות של הקו,בכל מקרה לטעמי היא מהווה תחליף לא רע בכלל למפרקיות הישנות,חבך רק שהשביתו את ה250 היא הייתה יחסית אחלה מכונה,חברה שוב אני מודה לכם אני עדיין על הפלאפון0545553818 אוהב אותכם הרבה ניר נמני.
תודה על המידע...
ב"ה תהיה חזק!. אל תתן לחיים לשבור אותך וגם לא לעצמך לשבור את החיים (המצאה שלי ברגע)
 

elians

New member
כולנו איתך ניר אח שלנו ...

רציתי להודות לכם על התמיכה
זה פשוט מחמם לי את הלב בימים קרים אלו,תודה למי שהתקשר ולמי שהגיב אין לכם מושג כמה זה שזה עוזר לי יש לכם אפילו ד"ש מאשתי,אגב אני מחפש עבודה בעיקר באיזור פתח תקווה,שערי תקווה עד עץ אפרים,כרגע אני ללא רכב,אני מחפש עבודה דוגמת מדריך בפנימיות לנוער במצוקה משהו בסגנון בכל מקרה אני אתחיל בשנה הבאה ללמוד בבית ברל בשביל שיהיה לי מקצוע נורמלי כמו שאנדי אמר:"גם דוקטור גם נהג",לעניין אחר היום יצאה ממוסכי דן וזה לדעתי סקופ בלעדי מפרקית 458 נסעתי עליה בקו 40 ,אחלה תאוצה טובה,נוחה מאוד גם יחסית למכונות גבוהות והמזגן אחלה,הדלת האמצעית קצת מגיבה לאט,וחלק מליד הנהג היה פתוח,בנוסף יש תצוגה מתחלפת מתחת לשלט העוצר שלפי אנדי(שנתן לי הרבה מידע עליה ותודה רבה לו)אמור לתת מידע על התחנות של הקו,בכל מקרה לטעמי היא מהווה תחליף לא רע בכלל למפרקיות הישנות,חבך רק שהשביתו את ה250 היא הייתה יחסית אחלה מכונה,חברה שוב אני מודה לכם אני עדיין על הפלאפון0545553818 אוהב אותכם הרבה ניר נמני.
כולנו איתך ניר אח שלנו ...
לגבי עבודות , מדי יום , נשלחת אלי הצעת עבודה באזור בתל אביב כמובן שזה לא אקטואלי עבורי אבל עבורך אני משער שכן. הנה דוגמא: --------------------------------------- תיאור המשרה: מתאמ/ת שיווק ומכירות. הכנה ומעקב אחר הצעות מחיר , עזרה ותיאום בפעילות שיווקית. דרישות המשרה: אקדמאי/ת - יתרון. ניסיון בהכנת הצעות מחיר , רקע שיווקי , שליטה מעולה ב - Excel יחסי אנוש טובים, כושר ביטוי טוב, הופעה ייצוגית ויכולת עבודה בתנאי לחץ. ניתן לשלוח קורות חיים גם בפקס 03-5751380 , בציון מספר משרה מהאתר משרה מלאה אזור - תל אביב אם ברצונך לשלוח קורות חיים למשרה זו אנא - לחץ כאן -------------------------------------------------------- והנה עוד: -------------------------------------------------------- תיאור המשרה: לבנק גדול בתא דרושים / דרושות נציגי בנקאות ישירה דרישות המשרה: * ניסיון במוקד שרות / מכירות - חובה * מגורים תא והסיבבה בלבד * עבודה במשמרות (מינימום 3 בשבוע) משרה מלאה אזור - תל אביב אם ברצונך לשלוח קורות חיים למשרה זו אנא - לחץ כאן האתר זה פה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה