רציתי להגיד שלום....../images/Emo39.gif
הי בנות אחרי כמה וכמה שבועות בתור סמויה, החלטתי שהגיע הזמן להגיד שלום... אני בת 27, נשואה שנה וחצי וגרה בצפון הלא כ"כ רחוק. אנחנו מנסים כבר חצי שנה, בינתיים טבעי, מקווים בקרוב להתחיל בספירה חדשה (של 9 חודשים). רציתי להגיד שהפורום שלכם מקסים ולמדתי המון, אפילו בתור סמויה...
אז, זהו,שיהיה לכולנו שבוע מקסים ופורה צ'ומפי
הי בנות אחרי כמה וכמה שבועות בתור סמויה, החלטתי שהגיע הזמן להגיד שלום... אני בת 27, נשואה שנה וחצי וגרה בצפון הלא כ"כ רחוק. אנחנו מנסים כבר חצי שנה, בינתיים טבעי, מקווים בקרוב להתחיל בספירה חדשה (של 9 חודשים). רציתי להגיד שהפורום שלכם מקסים ולמדתי המון, אפילו בתור סמויה...