רציתי לדעת איך גומלים בגיל שנה וחצי

hilae

New member
רציתי לדעת איך גומלים בגיל שנה וחצי

דניאל בן שנה וחצי נרדם רק בהנקה, במשך היום הוא אוכל כמובן אוכל רגיל (ולעיתים הוא יונק במשך היום), ורק בסופשבוע במשך היום הוא יונק. עד עכשיו נהנתי וזה מופלא בעיניי אבל אני לא יכולה לזוז בערבים - מיציתי אני חושבת אני רוצה להפסיק להניק אותו ואני לא יודעת איך עושים זאת אשמח לשמוע עצות
 
באותו נושא..מי שמעה על קרח?????????

הרופא נשים שלי אמר לי לשים יומיים לסרוגין קרח על הציצים ואז החלב מפסיק במהירות. אמר לי כשהילד תתחיל לבכות תביני שאין לך יותר חלב. קצת קשה לי עם זה אבל מישהי ניסתה? שמעה? יודעת???
 
נשמע אכזרי - גם לך וגם ליונק

גמילה היא תהליך שכדאי לעשות באופן הדרגתי, כל פעם להוריד הנקה. אני ממליצה לך לקרוא את סיפורי הגמילה במאמרי הפורום - יש שם דרכים רבות וטיפים מצויינים להורדת ההנקות. בהצלחה!
 

debby12

New member
מנהל
אין קשר בין קרח להפסקת חלב

מה שכן, אם מקשיבים לעצה האווילית הזו ומפסיקים להניק בבת אחת בשיטת זבנג וגמרנו - אז יש סיכוי נכבד לחטוף דלקת בשד. ואז אם חוטפים דלקת - הקרח מקל על הדלקת. אבל אין קשר בין קרח לבין הפסקת החלב. כמובן אם לא עושים את הטעות של הפסקה בבת אחת - אין סיבה שתהיה דלקת ואז לא צריך קרח.
 

אפרת_ח

New member
תשובה להילה

לדעתי, את יכולה להתחיל מלצאת בערב בלעדיו. מניסיוני אני מאמינה שאם ישכיב אותו אבא/בייביסיטר/סבא/וכו' אהוב, הוא יצליח להירדם יפה גם בלי לינוק. ואז את כבר לא בלחץ ויכולה לגמול לאט לאט. קמצנית שכמוני, אני מעדיפה להתחיל עם גמילה מחיתולים.
 
מסכימה ומוסיפה

שאני ממליצה לך לקרוא את סיפורי הגמילה במאמרי הפורום - יש שם דרכים רבות וטיפים מצויינים להורדת ההנקות. בהצלחה!
 

hilae

New member
תודה על העיצה אבל לצערי

זה לא עוזר יצא לי כמה פעמים לנסוע לחתונה או איזה אירוע אחר, להצליח להרדם הוא נרדם, אבל הוא מתעורר עם צרחות עד לב שמים הוא יונק הרבה במשך הלילה (הוא ישן לידי) אז יוצא שאני יכולה להרשות לעצמי לצאת אבל ממש לקצת כי אחר כך הוא מתעורר ואז אף לא יכול אליו (חוץ מהציצי כמובן)
 

hilae

New member
גם ההרדמה היא בעיתית ../images/Emo9.gif

אבל נניח נניח שאני לא בבית אז אבא/ סבא יצליחו להרדים אבל אם הוא מתעורר חבל"ז... הוא ינקן רציני
שנה וחצי לא קיבלתי מחזור....
 

ממולדה

New member
לגבי ההרדמה והשינה

בספר "לישון בלי לבכות" יש טיפים שנועדו לעזור להפרדת ההנקה מההרדמה.
 

ממולדה

New member
אישית לא נזקקתי לו, לשמחתי ../images/Emo13.gif

כך שאני לא יכולה ממש לצטט לך. מה שאני יודעת שמעתי מחברות שנעזרו בו מאוד (בעיקר כאלטרנטיבה לשיטות של "לתת לתינוק לבכות"). אולי פשוט תיכנסי לחנות ספרים ודפדפי בו
 

1טלינה

New member
מסכימה. הגמילה אצלינו החלה מכך

שבתי לא ראתה אותי לפני השינה
 

ממה מיה

New member
גמילת לילה לבני ששה וחצי חודשים

קראתי במאמרי הפורום וראיתי שההמלצות הן לא לפני גיל שנה - לגמול בלילה.העניין הוא כזה -אני מינקה תאומים בני 6.5 חודשים, ישנים איתנו בחדר. הבן מזה זמן רב מתעורר לעיתים רחוקות בלילה, בד"כ בעקבות הרעשים שמקימה אחותו, לרב אני נותנת לו מוצץ והוא חוזר לישון. אחותו לעומת זאת עשתה לי כמה לילות של התעוררות כל שעה !!במהלך החודש האחרון עשיתי לה במשך היום סדנת חמש דקות - והיא למדה יפה להרדים את עצמה (עד אז זה היה ציצי נענועים), בשבוע האחרון התחלתי לגמול אותה מהנקת לילה. ניצלתי את היעדרו של הבן הגדול והעברתי את המטה שלה לחדר שלו. בלילה הראשון התעוררה וקיבלה בקבוק עם מים וחזרה לישון, בלילה השני לא התעוררה. אני תוהה אם זה ימשיך.,השאלה שלי היא אם באמת נחוצה לה האכלה בלילה ? אין לה בעיות משקל (אחוזון 75). האם אפשר להמשיך בעקביות עם גמילת הלילה ?
 

העדשים

New member
כל הכבוד../images/Emo106.gif התמונה יפהפיה ../images/Emo140.gif

אני ממש מבינה את הקושי אבל בכ"ז נהוג להתייחס אל התעוררות תינוק עד גיל שנה כצורך באוכל. לפעמים גם 10 חוד' זה בסדר ולפעמים רק 14 אבל אתם ממש רחוקים מזה. לא יודעת מה להציע - אולי שבעלך ייתן שאוב או תמ"ל? אולי להחזיק מעמד עוד קצת ולתת ארוחת ערב עשירה וקצת 'יציקתית'? אולי תשני יותר בערב לפני הלילה כשבעלך בבית או בייביסיטר? קטונתי אל מול התמונה המדהימה.
 

ממה מיה

New member
הסיבה שהתחלתי איתה עם גמ"ל

הגעתי למסקנה שהיא לאמ מתעוררת מרעב. עובדה שאם צלטפים לה את הגב היא חוזרת לישון, מקסימום אני נותנת לה בקבוק מים. הבן לעומת זאת - אם הוא מתעורר הוא רעב והשיטות האלה לא עובדות עליו. נטע גם נמצאת באחוזון 90, כך שנושא הקלוריות בלילה לא ממש נדרש. לגבי תמ"ל - אין לי מושג מה עושים עם זה, אף פעם לא ניסיתי. גם נראה לי יותר קל לקום להניק מאשר להכין תמ"ל או לחמם בקבוק עם חלב שאוב...
 
למעלה