אני מתכוון ל"מה שכולם מתכוונים"
לצורך ענייננו, זה גיזמו שמאפשר לך להתחבר, בעזרת קו טלפון רגיל, נאמר לאינטרנט... או לשלוח פאקסים, וכו'... זה המודם האנאלוגי הישן והטוב (?)... המודם הדיגיטלי לשמש, בד"כ לחיבור מהיר לאינטרנט... (בעזרת קו ADSL, לדוגמא)... כמעט כל המחשבים שיוצרו בארבעת השנים האחרונות, מובנה בהם, על לוח האם, מודם אנלוגי... אולי אם תריץ תוכנה בשם
Everest, תוכל לבדוק בעזרתה אם מודם כזה כבר קיים אצלך במחשב...