רציתי לברר בפורום על הקורונה, ביצעתי חיפוש ו ....

M AO R

New member
רציתי לברר בפורום על הקורונה, ביצעתי חיפוש ו ....

קיבלתי תוצאות על המטבע הצ'כית ....

טוב. בטח יש פה ושם גם התייחסויות למצב, אבל התעצלתי לפתוח עשרות רבות של הודעות.

בקיצור - רציתי לברר איך הכי נכון להתנהל בימים אלו מבחינת ההתייחסות לכרטיסי טיסה שנקנו מזמן ושולמו במלואם דרך סוכן נסיעות ל-1.7 באל-על. יש ביטוח נסיעות אבל טרם בררתי מה תוקפו לעניין המגיפה. את הזמנת המלון ניתן עוד לשמור כחודש וחצי מהיום בתקווה שהעניינים יתבהרו, אבל לגבי כרטיסי הטיסה, מה מלמד הנסיון שלכם, יש החזר מאל על ?
אני מניח שאת כרטיסי הכניסה למוזיאון שרכשתי הפסדתי.

תודה מראש למשיבים.
 
טרם התקבל זיכוי מאל על. הייתי אמורה לטוס איתם במאי למוסקבה
קבלנו מייל מהם מאוד מזמן על ביטול הטיסה. במייל נאמר כי כרגע אין להם כוח לאדם לטפל בנושא (אהמ..), ושבעתיד הכסף יוחזר או יינתן זיכוי. מאז לא שמענו מהם חצי מילה.
האמת שאני כבר מעדיפה שיתנו לי זיכוי לטיסה עתידית מאשר שיפשטו את הרגל ואז לא נראה אגורה. ממתינים בינתיים בסבלנות, כי בינינו אין ממש אופציה אחרת .
 

M AO R

New member
כמה זמן לפני הטיסה הם שלחו את המייל ?

אני אמור לטוס ב-1.7
 

anipo10

New member
במקרה שלי

אני הזמנתי טיסת אלעל לתחילת מרץ כשכל הסיפור הזה של ההגבלות והבידוד רק התחיל. להבנתי הטיסה יצאה לפועל אבל ברור שלא טסתי והם הסכימו להקפיא את כרטיסי הטיסה עד סוף יולי. התקשורת היתה בין היתר גם עם הסוכן דרכו הזמנתי. השאלה במקרה שלך מה יקרה אם הטיסה ב 1.7 תצא כסדרה. לדעתי הם יסכימו לתת לך זיכוי כמו שאני קיבלתי, כך שתוכל בעתיד עד תאריך מסויים להזמין טיסות ( בגובה הסכום ששילמת ואת ההפרש אם הוא קיים להשלים ). לגבי ביטוח נסיעות, בהנחה שמדובר על ביטול או קיצור נסיעה ,הוא לא מכסה את הקורונה.
 
למעלה