רצינו אימון עליות - תראו לאן הגענו

eitaniz

New member
רצינו אימון עליות - תראו לאן הגענו

זוכרים שביקשתי פרטים לגבי העליה ממרכז מיר"ב לדלית אל כרמל...? זה התחיל ברעיון לאימון עליות: חשבנו על נס הרים בשטח, א"כ הגיע הרעיון של מרכז מיר"ב ואז הגיע שלומי.... אם כבר עליות, בואו נעלה לחרמון ! ואנחנו (ספק מפגרים ספק מורעלים) הסכמנו
מה יש לומר, זה היה הדבר הכי מדהים שעשיתי עד היום עם האופניים !!!
הנה קצת תמונות להמחשה. מומלץ בחום !!!!
 

eitaniz

New member
חרמון שקדיות ועין קינה (כפר דרוזי)

העליה הכי קשה שעליתי בחיי !!!!
 

eitaniz

New member
עם האופניים בשלג...


לא היה בעולם אדם מאושר יותר ממני, באותו רגע !!!!! בתמונה מימין לשמאל: משה, אני (איתן), שלומי ואלון.
 

aabramovich

New member
מה המסלול המדוייק?

יוצא לי לעלות אל ציר הנפט הרבה פעמים. מתחיל בכניסה הדרומית לשאר ישוב. כאן יש שתי אפשרויות, להכנס דרך נבי-יהוד (ממש צמוד לכניסה הדרומיל של שאר ישוב) או דרך גבעת האם (קרוב יותר לכבר סולד). מפה מטפסים למעלה למעלה למעלה... אחת העליות הקשות יותר שעברתי. אחת העליות היפות יותר שעברתי. עכשיו יש גם המון חרדל ותורמוסים שם. גם פרות... כשמגיעים לציר הנפט - פה אני בד"כ פורש מבחינת טיפוס... אבל זו יכולה להיות התחלה של הכיף האמיתי. ספרו על המסלול שלכם ביותר פרטים (רק כביש? כמה שטח?)
עזריאלץ
 

eitaniz

New member
הנה המסלול המדוייק - כנס לקישור

תיאור המסלול . דרך אגב, ציר הנפט זה החלק ה"קל" של העליה...
 

eitaniz

New member
איך שכחתי ../images/Emo2.gif להודות לגונטוב

תודה רבה על התיאור המצויין של המסלול !!! לא היה חסר ולו פרט אחד ! ממש שיחקת אותה
 

aabramovich

New member
קל../images/Emo35.gif עוררת לי את התאבון! יאמי!

העניין הזה עם תגובה מהירה, ואצבע שמלטפת את ה ENTER יוצר דברים מעניינים .... אינשאללה במהלך שבוע הבא אני אנסה גם!
עזריאל
 

aabramovich

New member
למרות

שאחרי שקראתי את התיאור בקפידה, הצצתי היטב במפות, אז אני מתכוון לבדוק את המסלול מהכיוון שלי. לטפס מכבר סולד (יש שם כמה כתפיים מאוד "עבות") עד לציר הנפט ושם לשבור צפונה עד לנקודה הנכונה. לא בטוח בכלל שאני אצליח בפעם הראשונה... אבל אני חייב לנסות. יאללה. מתאמן!
עזריאל
 

aabramovich

New member
עין קיניה. אכן, תמונות קשות../images/Emo70.gif

אז כפי שאיימתי יצאתי (כתבנו) לבחון דרך הרגליים את המסלול! קודם כל היה מצויין. התיאור לא רע בכלל ולמעט התבחבשות קלה ביציאה מעין קיניה (בא נגיד שביזבזתי איזה רבע שעה טיפוס לתוך קיר של שדה - עד שדרוזי נחמד הסביר לי). אכן, אם יש ישהו שלא שייך לקטגוריות הגבוהות במרוצים שמגיע לעליה הזו ועולה ברציפות את כולה אז שאפו! שישלך לי פוסטר. אני מבטיח להניח אורז מנחה ולהדליק קטורת יומיום! היה קטע, אני מוכן להשבע, שחגו מעלי נשרים. הם ראו את המצב שלי
אם מישהו מתכנן את המסלול הזה אז אני יכול להמליץ על מנוחה קלה לפני הגשר מעל נחל סער. גם יפה, וגם תזדקקו לכל פיסת כח שיש. אח"כ שווה לעצור לקפה בנמרוד. אחלה תצפית שבעולם. עכשיו נשאר למצוא סינגלים שיורדים... ראיתי כמה דברים עם פוטנציאל. אבל למי יש כח "לחקור" כשכל שערה בגוף כואבת??? זהו, אני עבודה!
עזריאל העייף. מאוד עייף.
 
למעלה