רפטינג במנדוזה

thewhiteknight

New member
רפטינג במנדוזה

איזה יום... אתמול עשיתי רפטינג בנהר מנדוזה... היה מדהים חבל על הזמן... שעה ומשהו של כיף, והייתי מוכן להמשיך ככה כל היום... תמונות נוספות ניתן לקרוא בבלוג שלי "אני, המוציל'ה ודרום אמריקה"... איזה כיף שאתם לא מאמינים... אני הקדמי מצד שמאל של התמונה... נתן
 
לא מאמינים?

מה, לא עשינו את אותו הדבר?
 

jeshu

New member
אם את לא מאמינה אז אולי גם הייתה מצלמת וידאו בסירה לייד שהמחישה את הכככללללללל! ואפשר לראות עוד פעם ועוד פעם ולהתדיין על כל רפיד כמו מבינים גדולים "כבר עושים רפטינג 20 שנה" ומדברים של מים כמו המרצה שלי להידראוליקה...
 
בטח היתה

מצלמת וידאו. יש לי העתק, קיבלתי אותו מתנה בעד סכום צנוע של 50$ויש לי גם כמה תמונות סטילס מדהימות!!!!!!! אה, הרפטינג היה בזאמביזי בצד של זימבאבווה וזה היה מזמןןןןןן! אז בטח מאמינים :)
 

sela v

New member
לי דווקא יש סיפור על הקלטת

שחזרתי מיוהנסבורג דרך אתונה לת"א אחרי הטיול שלי באפריקה. התרמיל שלי החליט ללכת לו לאיבוד, ובתרמיל הגדול הייתה גם קלטת הוידאו מהרפטינג בזמבזי. פניתי לחברה שעושה את הרפטינג, ובסופו של דבר אחרי תשלום קטן של 10$ הם שלחו לי עותק חדש של הרפטינג על הזמבזי. מה שמראה שכשרוצים הכל אפשרי (כמעט).
 

jeshu

New member
עכשיו רק נישאר לשאול : למה לקנות את הקסטות האלה ?
 

sela v

New member
שנוכל להראות

לנכדים ולנינים שגם אנחנו היינו מטורפים שהיינו צעירים, ולא נספר כמו הסבא והסבתא שלנו סיפורים באויר.
 
עד אז

כבר יהיה בלתי אפשרי להשתמש בטכנולוגיה הזו, אבל זה בכל זאת נחמד. אם לא הייתי רואה, לא הייתי מאמינה שאני שם
. יש לי תמונה אחת שרואים בבירור את מבט האימה שלי שניה לפני איזה ראפד קטלני, זו באמת מזכרת , על זה נאמר " תמונה שווה אלף מילים". גם היום, כמה שנים אחרי, כל פעם מישהו צופה בקלטת, כיף.
 

sela v

New member
טוב שאת מזכירה

נראה לי עוד 40 שנה אם נרצה להמיר מפורמט הוידאו זה יעלה הון, אז אולי כדאי כבר עכשיו, להמיר את זה ולשמור את זה על המחשב.
 
למעלה