סוף סוף נפל האסימון שמחירי הרכבת לא הגיונייםרפורמת תעריפים - מאוגוסט?
כך לפי כתבה בדה-מארקר. הרפורמה אמורה לכלול השוואת המחיר בין אוטובוס לרכבת בנסיעה פרברית.
הרפורמה רק ברכבות, לא משהו חדשסוף סוף נפל האסימון שמחירי הרכבת לא הגיוניים
ועדיין, במקום לעודד נוסעים מזדמנים ולכלול אותם בהסדר כרטיסי המעבר, קונסים אותם בכפל תשלומים
יש מקומות שהרכבת זולה יותר מאוטובוס.סוף סוף נפל האסימון שמחירי הרכבת לא הגיוניים
ועדיין, במקום לעודד נוסעים מזדמנים ולכלול אותם בהסדר כרטיסי המעבר, קונסים אותם בכפל תשלומים
ההשוואה הזו לא מדוייקתיש מקומות שהרכבת זולה יותר מאוטובוס.
הנה רשימה חלקית של תעריפי נסיעה אשר זולים יותר ברכבת. רשימה אחת היא בעבור נסיעה בודדת ורשימה שנייה היא בעבור חופשי חודשי. כמו כן, יש מקומות רבים בארץ שבין ערים שונות קיים חופשי חודשי רק ברכבת ואילו נסיעה באוטובוס עם כרטיסיות - עולה הרבה יותר. כך שלנוסע קבוע, לא פעם הרכבת מנצחת גם במחיר הנמוך לעומת האוטובוס.
בכרטיס בודד בלבד:
נהריה<>חיפה:
1. ברכבת: 15.50 ש"ח
2. באוטובוס (קווים 270/271/272 אגד): 19 ש"ח.
הרצליה <> ת"א:
ברכבת: 9 ש"ח.
באוטובוס, קו 90 מטרופולין ו501/502 אגד: 10.90 ש"ח. בנתיב אקספרס קווים 601/605/606: 8.20 ש"ח.
בעבור חופשי חודשי בלבד:
רמלה ולוד <> תל אביב:
ברכבת: 299 ש"ח.
באוטובוס (משותף לאגד ולקווים): 346 ש"ח.
ראשון לציון <> לוד: פער של קצת יותר מפי 1.5
ברכבת: 195.50 ש"ח
באוטובוס (משותף לאגד ולקווים): 300 ש"ח.
הרצליה <> תל אביב:
ברכבת: 230 ש"ח.
באוטובוס (משותף לאגד, דן, קווים, מטרופולין): 268 ש"ח.
מה עם נסיעה פנימית בתוך ת"א ברכבת? היא לאיש מקומות שהרכבת זולה יותר מאוטובוס.
הנה רשימה חלקית של תעריפי נסיעה אשר זולים יותר ברכבת. רשימה אחת היא בעבור נסיעה בודדת ורשימה שנייה היא בעבור חופשי חודשי. כמו כן, יש מקומות רבים בארץ שבין ערים שונות קיים חופשי חודשי רק ברכבת ואילו נסיעה באוטובוס עם כרטיסיות - עולה הרבה יותר. כך שלנוסע קבוע, לא פעם הרכבת מנצחת גם במחיר הנמוך לעומת האוטובוס.
בכרטיס בודד בלבד:
נהריה<>חיפה:
1. ברכבת: 15.50 ש"ח
2. באוטובוס (קווים 270/271/272 אגד): 19 ש"ח.
הרצליה <> ת"א:
ברכבת: 9 ש"ח.
באוטובוס, קו 90 מטרופולין ו501/502 אגד: 10.90 ש"ח. בנתיב אקספרס קווים 601/605/606: 8.20 ש"ח.
בעבור חופשי חודשי בלבד:
רמלה ולוד <> תל אביב:
ברכבת: 299 ש"ח.
באוטובוס (משותף לאגד ולקווים): 346 ש"ח.
ראשון לציון <> לוד: פער של קצת יותר מפי 1.5
ברכבת: 195.50 ש"ח
באוטובוס (משותף לאגד ולקווים): 300 ש"ח.
הרצליה <> תל אביב:
ברכבת: 230 ש"ח.
באוטובוס (משותף לאגד, דן, קווים, מטרופולין): 268 ש"ח.
נסיעה בין תחנות ת"א עולה 7 ש"ח, 10 אג' יותרמה עם נסיעה פנימית בתוך ת"א ברכבת? היא לא
זולה מאוטובוס כמו פעם?
פעם אחרונה שנסעתי בתוך תל אביבנסיעה בין תחנות ת"א עולה 7 ש"ח, 10 אג' יותר
מאוטובוס.
אבל בין תחנות חיפה נסיעה ברכבת זולה יותר - 6 ש"ח לעומת 6.9 באוטובוס לנסיעה בודדת.
יש הרבה שרירותיות בתעריפי הרכבת - למשל בין תחנות בת-ים המחיר הוא 7 ש"ח. בין תחנות פתח תקוה המחיר 6 ש"ח וכך גם בין תחנות לוד.
ואילו בין נתניה לבית יהושע 10.5 ש"ח.
למה? כובע!
בעליית המחירים האחרונה העלו ל-7 ש"חפעם אחרונה שנסעתי בתוך תל אביב
זה עלה 6 ש"ח. אבל זה היה לפני עלית המחירים. היה אז 6 ש"ח לעומת 6.40 באוטובוס.
אם העלו בעליה האחרונה ברכבת יותר מאשר באוטובוס זה די מוזר.
ומה ההיגיון בזה? ברכבת קונים כרטיסים בקופהבעליית המחירים האחרונה העלו ל-7 ש"ח
ברכבת התעריפים מעוגלים לחצי השקל הקרוב בעוד באוטובוסים התעריפים הם בעשרות אגורות.
אז לא היו צריכים להעלות את המחיר בפעם הקודמתבעליית המחירים האחרונה העלו ל-7 ש"ח
ברכבת התעריפים מעוגלים לחצי השקל הקרוב בעוד באוטובוסים התעריפים הם בעשרות אגורות.
השוואת המחירים זה החלק הקטןרפורמת תעריפים - מאוגוסט?
כך לפי כתבה בדה-מארקר. הרפורמה אמורה לכלול השוואת המחיר בין אוטובוס לרכבת בנסיעה פרברית.
סוף סוף נוכל לנסוע ברכבת לקלקיליה!רפורמת תעריפים - מאוגוסט?
כך לפי כתבה בדה-מארקר. הרפורמה אמורה לכלול השוואת המחיר בין אוטובוס לרכבת בנסיעה פרברית.
כנראה הכוונה הייתה למעבר איילסוף סוף נוכל לנסוע ברכבת לקלקיליה!
אני חושב שאלה החדשות הכי טובות ששמעתי השנה.רפורמת תעריפים - מאוגוסט?
כך לפי כתבה בדה-מארקר. הרפורמה אמורה לכלול השוואת המחיר בין אוטובוס לרכבת בנסיעה פרברית.
השאלה אם זה טוב מכדי להיות אמיתיאני חושב שאלה החדשות הכי טובות ששמעתי השנה.
בוא נראה אם יהיו כתבות בנושא באתרים נוספיםהשאלה אם זה טוב מכדי להיות אמיתי
יש גם במאקו-בוא נראה אם יהיו כתבות בנושא באתרים נוספים
שיאששו או יסתרו את הניסוחים של דה מארקר.
ייתכן, למשל, שלא כל השינויים באמת יקרו באוגוסט, אלא רק חלק קטן מהם.
זאת לא חוכמה, נראה שזאת אותה כתבה בדיוק.יש גם במאקו-
לא קראתי את הכתבה בדה מארקר, אבל הכתבה במאקו מאוד מעודדת.
http://www.mako.co.il/cars-cars-new...441006.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=857461317
המקור נמצא בכתבה של עידן יוסף מלפני זמן מה.זאת לא חוכמה, נראה שזאת אותה כתבה בדיוק.
כנראה שדה מארקר הוא המקור.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.