רפורמת תעריפים - מאוגוסט?

מצב
הנושא נעול.

טשאפק 2

New member
רפורמת תעריפים - מאוגוסט?

רפורמת תעריפים - מאוגוסט?
כך לפי כתבה בדה-מארקר. הרפורמה אמורה לכלול השוואת המחיר בין אוטובוס לרכבת בנסיעה פרברית.
 

אוהדא11

New member
סוף סוף נפל האסימון שמחירי הרכבת לא הגיוניים

רפורמת תעריפים - מאוגוסט?
כך לפי כתבה בדה-מארקר. הרפורמה אמורה לכלול השוואת המחיר בין אוטובוס לרכבת בנסיעה פרברית.
סוף סוף נפל האסימון שמחירי הרכבת לא הגיוניים
ועדיין, במקום לעודד נוסעים מזדמנים ולכלול אותם בהסדר כרטיסי המעבר, קונסים אותם בכפל תשלומים
 

עידן יו

New member
הרפורמה רק ברכבות, לא משהו חדש

סוף סוף נפל האסימון שמחירי הרכבת לא הגיוניים
ועדיין, במקום לעודד נוסעים מזדמנים ולכלול אותם בהסדר כרטיסי המעבר, קונסים אותם בכפל תשלומים
הרפורמה רק ברכבות, לא משהו חדש
 

olli3

New member
מנהל
יש מקומות שהרכבת זולה יותר מאוטובוס.

סוף סוף נפל האסימון שמחירי הרכבת לא הגיוניים
ועדיין, במקום לעודד נוסעים מזדמנים ולכלול אותם בהסדר כרטיסי המעבר, קונסים אותם בכפל תשלומים
יש מקומות שהרכבת זולה יותר מאוטובוס.
הנה רשימה חלקית של תעריפי נסיעה אשר זולים יותר ברכבת. רשימה אחת היא בעבור נסיעה בודדת ורשימה שנייה היא בעבור חופשי חודשי. כמו כן, יש מקומות רבים בארץ שבין ערים שונות קיים חופשי חודשי רק ברכבת ואילו נסיעה באוטובוס עם כרטיסיות - עולה הרבה יותר. כך שלנוסע קבוע, לא פעם הרכבת מנצחת גם במחיר הנמוך לעומת האוטובוס.

בכרטיס בודד בלבד:

נהריה<>חיפה:

1. ברכבת: 15.50 ש"ח
2. באוטובוס (קווים 270/271/272 אגד): 19 ש"ח.

הרצליה <> ת"א:

ברכבת: 9 ש"ח.
באוטובוס, קו 90 מטרופולין ו501/502 אגד: 10.90 ש"ח. בנתיב אקספרס קווים 601/605/606: 8.20 ש"ח.

בעבור חופשי חודשי בלבד:

רמלה ולוד <> תל אביב:

ברכבת: 299 ש"ח.
באוטובוס (משותף לאגד ולקווים): 346 ש"ח.


ראשון לציון <> לוד: פער של קצת יותר מפי 1.5

ברכבת: 195.50 ש"ח
באוטובוס (משותף לאגד ולקווים): 300 ש"ח.

הרצליה <> תל אביב:

ברכבת: 230 ש"ח.
באוטובוס (משותף לאגד, דן, קווים, מטרופולין): 268 ש"ח.
 
ההשוואה הזו לא מדוייקת

יש מקומות שהרכבת זולה יותר מאוטובוס.
הנה רשימה חלקית של תעריפי נסיעה אשר זולים יותר ברכבת. רשימה אחת היא בעבור נסיעה בודדת ורשימה שנייה היא בעבור חופשי חודשי. כמו כן, יש מקומות רבים בארץ שבין ערים שונות קיים חופשי חודשי רק ברכבת ואילו נסיעה באוטובוס עם כרטיסיות - עולה הרבה יותר. כך שלנוסע קבוע, לא פעם הרכבת מנצחת גם במחיר הנמוך לעומת האוטובוס.

בכרטיס בודד בלבד:

נהריה<>חיפה:

1. ברכבת: 15.50 ש"ח
2. באוטובוס (קווים 270/271/272 אגד): 19 ש"ח.

הרצליה <> ת"א:

ברכבת: 9 ש"ח.
באוטובוס, קו 90 מטרופולין ו501/502 אגד: 10.90 ש"ח. בנתיב אקספרס קווים 601/605/606: 8.20 ש"ח.

בעבור חופשי חודשי בלבד:

רמלה ולוד <> תל אביב:

ברכבת: 299 ש"ח.
באוטובוס (משותף לאגד ולקווים): 346 ש"ח.


ראשון לציון <> לוד: פער של קצת יותר מפי 1.5

ברכבת: 195.50 ש"ח
באוטובוס (משותף לאגד ולקווים): 300 ש"ח.

הרצליה <> תל אביב:

ברכבת: 230 ש"ח.
באוטובוס (משותף לאגד, דן, קווים, מטרופולין): 268 ש"ח.
ההשוואה הזו לא מדוייקת
בנהריה - חיפה למשל, המחיר של אוטובוס כולל נסיעת המשך בחיפה.
בתל אביב - הרצליה באמצעות רב-קו המחיר של אוטובוס כולל מעברים חופשיים במשך 90 דקות הן בהרצליה והן בתל אביב.
 
מה עם נסיעה פנימית בתוך ת"א ברכבת? היא לא

יש מקומות שהרכבת זולה יותר מאוטובוס.
הנה רשימה חלקית של תעריפי נסיעה אשר זולים יותר ברכבת. רשימה אחת היא בעבור נסיעה בודדת ורשימה שנייה היא בעבור חופשי חודשי. כמו כן, יש מקומות רבים בארץ שבין ערים שונות קיים חופשי חודשי רק ברכבת ואילו נסיעה באוטובוס עם כרטיסיות - עולה הרבה יותר. כך שלנוסע קבוע, לא פעם הרכבת מנצחת גם במחיר הנמוך לעומת האוטובוס.

בכרטיס בודד בלבד:

נהריה<>חיפה:

1. ברכבת: 15.50 ש"ח
2. באוטובוס (קווים 270/271/272 אגד): 19 ש"ח.

הרצליה <> ת"א:

ברכבת: 9 ש"ח.
באוטובוס, קו 90 מטרופולין ו501/502 אגד: 10.90 ש"ח. בנתיב אקספרס קווים 601/605/606: 8.20 ש"ח.

בעבור חופשי חודשי בלבד:

רמלה ולוד <> תל אביב:

ברכבת: 299 ש"ח.
באוטובוס (משותף לאגד ולקווים): 346 ש"ח.


ראשון לציון <> לוד: פער של קצת יותר מפי 1.5

ברכבת: 195.50 ש"ח
באוטובוס (משותף לאגד ולקווים): 300 ש"ח.

הרצליה <> תל אביב:

ברכבת: 230 ש"ח.
באוטובוס (משותף לאגד, דן, קווים, מטרופולין): 268 ש"ח.
מה עם נסיעה פנימית בתוך ת"א ברכבת? היא לא
זולה מאוטובוס כמו פעם?
 
נסיעה בין תחנות ת"א עולה 7 ש"ח, 10 אג' יותר

מה עם נסיעה פנימית בתוך ת"א ברכבת? היא לא
זולה מאוטובוס כמו פעם?
נסיעה בין תחנות ת"א עולה 7 ש"ח, 10 אג' יותר
מאוטובוס.
אבל בין תחנות חיפה נסיעה ברכבת זולה יותר - 6 ש"ח לעומת 6.9 באוטובוס לנסיעה בודדת.

יש הרבה שרירותיות בתעריפי הרכבת - למשל בין תחנות בת-ים המחיר הוא 7 ש"ח. בין תחנות פתח תקוה המחיר 6 ש"ח וכך גם בין תחנות לוד.
ואילו בין נתניה לבית יהושע 10.5 ש"ח.
למה? כובע!
 

cwen

New member
פעם אחרונה שנסעתי בתוך תל אביב

נסיעה בין תחנות ת"א עולה 7 ש"ח, 10 אג' יותר
מאוטובוס.
אבל בין תחנות חיפה נסיעה ברכבת זולה יותר - 6 ש"ח לעומת 6.9 באוטובוס לנסיעה בודדת.

יש הרבה שרירותיות בתעריפי הרכבת - למשל בין תחנות בת-ים המחיר הוא 7 ש"ח. בין תחנות פתח תקוה המחיר 6 ש"ח וכך גם בין תחנות לוד.
ואילו בין נתניה לבית יהושע 10.5 ש"ח.
למה? כובע!
פעם אחרונה שנסעתי בתוך תל אביב
זה עלה 6 ש"ח. אבל זה היה לפני עלית המחירים. היה אז 6 ש"ח לעומת 6.40 באוטובוס.
אם העלו בעליה האחרונה ברכבת יותר מאשר באוטובוס זה די מוזר.
 
בעליית המחירים האחרונה העלו ל-7 ש"ח

פעם אחרונה שנסעתי בתוך תל אביב
זה עלה 6 ש"ח. אבל זה היה לפני עלית המחירים. היה אז 6 ש"ח לעומת 6.40 באוטובוס.
אם העלו בעליה האחרונה ברכבת יותר מאשר באוטובוס זה די מוזר.
בעליית המחירים האחרונה העלו ל-7 ש"ח
ברכבת התעריפים מעוגלים לחצי השקל הקרוב בעוד באוטובוסים התעריפים הם בעשרות אגורות.
 

nitsansh

New member
ומה ההיגיון בזה? ברכבת קונים כרטיסים בקופה

בעליית המחירים האחרונה העלו ל-7 ש"ח
ברכבת התעריפים מעוגלים לחצי השקל הקרוב בעוד באוטובוסים התעריפים הם בעשרות אגורות.
ומה ההיגיון בזה? ברכבת קונים כרטיסים בקופה
ואפשר גם לשלם באשראי... וזה לא נעשה תוך כדי נסיעה...
לעומתנזאת ברכבת הנהגים נדרשים למכור כרטיסים ולהתעסק עם מטבעות קטנים... היגיון ממש עקום...
 

nitsansh

New member
אז לא היו צריכים להעלות את המחיר בפעם הקודמת

בעליית המחירים האחרונה העלו ל-7 ש"ח
ברכבת התעריפים מעוגלים לחצי השקל הקרוב בעוד באוטובוסים התעריפים הם בעשרות אגורות.
אז לא היו צריכים להעלות את המחיר בפעם הקודמת
באוטובוס העלו את הנסיעה בקוד עירוני 1 מ6.40 ל6.60 כלומר בכ3 אחוזים... ברכבת היו צריכים להעלות מ6 ל6.20 וכשמעגלים לחצי שקל זה נשאר 6 שקל...
ההעלאה האחרונה היתה ב5 אחוזים, אז מ6.50 זה יוצא 6.80 ומעוגל ל7...
 
השוואת המחירים זה החלק הקטן

רפורמת תעריפים - מאוגוסט?
כך לפי כתבה בדה-מארקר. הרפורמה אמורה לכלול השוואת המחיר בין אוטובוס לרכבת בנסיעה פרברית.
השוואת המחירים זה החלק הקטן
חופשי גמיש תלת יומי, שבועי והכנסת כרטיסי מעבר 90 דקות בעוד איזורים זה החלק היותר מעניין
 
סוף סוף נוכל לנסוע ברכבת לקלקיליה!


רפורמת תעריפים - מאוגוסט?
כך לפי כתבה בדה-מארקר. הרפורמה אמורה לכלול השוואת המחיר בין אוטובוס לרכבת בנסיעה פרברית.
סוף סוף נוכל לנסוע ברכבת לקלקיליה!
 
אני חושב שאלה החדשות הכי טובות ששמעתי השנה.

רפורמת תעריפים - מאוגוסט?
כך לפי כתבה בדה-מארקר. הרפורמה אמורה לכלול השוואת המחיר בין אוטובוס לרכבת בנסיעה פרברית.
אני חושב שאלה החדשות הכי טובות ששמעתי השנה.
 
בוא נראה אם יהיו כתבות בנושא באתרים נוספים

השאלה אם זה טוב מכדי להיות אמיתי
בוא נראה אם יהיו כתבות בנושא באתרים נוספים
שיאששו או יסתרו את הניסוחים של דה מארקר.
ייתכן, למשל, שלא כל השינויים באמת יקרו באוגוסט, אלא רק חלק קטן מהם.
 

svety

New member
יש גם במאקו-

בוא נראה אם יהיו כתבות בנושא באתרים נוספים
שיאששו או יסתרו את הניסוחים של דה מארקר.
ייתכן, למשל, שלא כל השינויים באמת יקרו באוגוסט, אלא רק חלק קטן מהם.
יש גם במאקו-
לא קראתי את הכתבה בדה מארקר, אבל הכתבה במאקו מאוד מעודדת.


http://www.mako.co.il/cars-cars-new...441006.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=857461317
 

olli3

New member
מנהל
המקור נמצא בכתבה של עידן יוסף מלפני זמן מה.

זאת לא חוכמה, נראה שזאת אותה כתבה בדיוק.
כנראה שדה מארקר הוא המקור.
המקור נמצא בכתבה של עידן יוסף מלפני זמן מה.
השר כץ יצא בהצהרה הזאת לפני כחודש וחצי כאשר המטרה היא לטפל בקווי הרכבת לפריפריה.

התראיינתי עבור חדשות 10 כבר לפני חודש וקצת אבל הכתבה עדיין לא עלתה לשידור.

בכל מקרה, על פי מה שאני הבנתי, לא צפויים שינויים בקווי הרכבת הפרבריים של גוש דן והשרון ואולי גם השפלה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה