רפורמת התעריפים - האם תקרה אי פעם? והגיגים על אפיקים

מצב
הנושא נעול.

Paper Gahan

New member
רפורמת התעריפים - האם תקרה אי פעם? והגיגים על אפיקים

רפורמת התעריפים - האם תקרה אי פעם? והגיגים על אפיקים
ראשית, למנהלי הפורום, התנצלות ובקשה - אנא העבירו את ההודעה למקום המתאים אם יש צורך - לא מצאתי את שרשור 'שאלות (לא הכוונה)'.

רציתי לקבל עצה מהאנשים המנוסים פה (ובעיקר להוציא קיטור) בנוגע לקו 425 של אפיקים.

אני עובד בקריית אתגרים ברעננה צפון וגר במודיעין. מטרידה אותי במיוחד החזרה הביתה בשעות אחר הצהריים המאוחרות / ערב. אין שילוב של 347 לת"א ואז רכבת / 111 למודיעין שלוקח פחות משעתיים. שעתיים! כל שאר השילובים (567, ז'בוטינסקי) רק איטיים יותר ועם 202 מגהה עוד לא הצלחתי למצוא תזמון, וספק אם אצליח כי הוא יוצא פעם בשעה מבילינסון. כל זה מה מונע ממני לוותר לגמרי על הרכב ולהסתמך רק על תח"צ (כרגע אני במתכונת של יום בשבוע תח"צ כדי להוריד סטרס נהיגה אבל הייתי שמח להרבה יותר תח"צ עד כדי וויתור על הרכב).

ניסיתי פעמיים את 425 מרעננה מרכז ב 18:00. הוא מהיר, מתוזמן טוב עם קו 7 מהתדהר, ומצומת שילת, שם אני יורד, קל יחסית להגיע הביתה עם נסיעה פנימית קצרה. סה"כ לוקח שעה וחצי, שזה הרבה, אבל הבדל גדול משעתיים.

אבל... הנסיעה מצומת רעננה יקרה, 19 ש"ח. ובגלל שאין שילוב עם קווים או מטרופולין (ופה השאלה למומחים - הנהגים אמרו שלא), מחיר הנסיעה הכולל יקר מאוד (4.2 + 19 + 6.9). כמובן שגם מודיעין לא שייכת לגוש דן מרחבי (מישהו יודע מתי זה יורחב לכלול את מודיעין? דובר פעם על אוגוסט 2014) ולכן תיאורטית אצטרך שלושה חופשי חודשי (שרון, מודיעין פנימי ואפיקים). האם אני צודק?

האופציה הזולה ביותר היא חופשי חודשי רכבת + גוש דן מרחבי, שתכסה רכבת ואת 347 אבל כאמור זה לוקח שעתיים וחמש דקות.

(אגב, בבקרים יש את 105 שמתוזמן היטב עם 347 והנסיעה נוחה, ואורכת קצת פחות משעה וארבעים. אבל בבוקר אני גמיש והבעיה שלי בערב, כשרוצים לחזור הביתה למשפחה).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה