אם כבר פתחת,למישהו יש רשמים מקו 259מטרופולין?רפורמת הקווים בצפון/חיפה
אז איך עוברים השינויים ? למישהו יש דיווחים ?
ראיתי אותו בשבועות הראשוניםאם כבר פתחת,למישהו יש רשמים מקו 259מטרופולין?
המקשר בין כפר סבא לרמת החייל.
נסעתי ביום רביעי בערב בקו 347.ראיתי אותו בשבועות הראשונים
בנסיעות מתל אביב לכיוון כפר סבא.
באותם ימים ראשונים הייתי בצומת, שבו פונים לאם המושבות. היה שם רק הנהג.
אחרי זה במהלך השבועיים הראשונים הייתי רואה אותה בכפר סבא עם נוסעים בודדים. אינני יודע, האם הם עלו בתל אביב או בהמשך המסלול.
זה כאמור היה במהלך השבועות הראשונים של הקו. לא יצא לי לראות את זה מאז.
קו אחר חדש 347 - ממה, שאני שומע ממכרים יש שימוש של הנוסעים. אבל זה ממה, שמתארים לי. טרם ראיתי את זה מקרוב.
259 - מסלול ולוח זמנים הזויים לגמריאם כבר פתחת,למישהו יש רשמים מקו 259מטרופולין?
המקשר בין כפר סבא לרמת החייל.
מדרך אם המושבות אין יציאה לכביש 4 לכוון צפון259 - מסלול ולוח זמנים הזויים לגמרי
נוסע דרך כל פקק אפשרי, 3-4 נסיעות ביום, נסיעה אחרונה מרמת החייל ב 17:30, בכיוון מרמת החייל לכפר סבא הוא עושה את העיקוף מדרך אם המושבות לכביש 4 דרך מחלף גהה ... לא מבין מה עבר בראש של מי שתכננן את הקו הזה. הדבר היחיד שהקו הזה עושה ביעילות זה לחבר בכפר סבא בין וייצמן לתחנת רכבת סוקולוב
ברור לימדרך אם המושבות אין יציאה לכביש 4 לכוון צפון
ולכן הקו עובר דרך מחלף גהה.
האלטרנטיבות הן רחוב משה סנה וכביש 5 העמוסים או להמשיך בדרך אם המושבות לתוך פתח תקוה ודרך בית עלמין ירקון למחלף תקוה ומשם לכביש 5.
למשרד התחבורה יש נטייה חזקה להעביר כל קו אפשרי דרך ז'בוטינסקי הקדוש, אז מעדיפים שגם ל-259 יהיה קטע סימלי בז'בוטינסקי (מתחת למחלף גהה) מאשר שיסע בדרך אם המושבות בפתח תקוה שמקפידים להרחיק ממנה קווי אוטובוס פן יינתן בה חס וחלילה שירות תחבורה ציבורית.
זה לא יהיה יותר מהיר בשעות העומס אחר הצהרייםברור לי
השאלה היא למה לא לנסוע דרך משה סנה והכפר הירוק או אפילו שטרית ורוקח לכיוון גלילות. לא מסתדרת לי הנסיעה הזאת דרך אם המושבות וגהה.
אני עושה את הדרך מרמת החייל לכפר סבא מדי יוםזה לא יהיה יותר מהיר בשעות העומס אחר הצהריים
הדרך שעשויה להיות יותר מהירה זו הדרך שכתבתי. גם לא בטוח.
ודבר נוסף, במסלול הנוכחי נוצר קישור גם לקניון איילון.
היום משום מה הוא עצר להעלות נוסעים בב"באני עושה את הדרך מרמת החייל לכפר סבא מדי יום
קו 259 עושה את הדרך הכי איטית וארוכה שאפשר, מנסיון.
דרך אם המושבות פקוקה עקב היעדרמדרך אם המושבות אין יציאה לכביש 4 לכוון צפון
ולכן הקו עובר דרך מחלף גהה.
האלטרנטיבות הן רחוב משה סנה וכביש 5 העמוסים או להמשיך בדרך אם המושבות לתוך פתח תקוה ודרך בית עלמין ירקון למחלף תקוה ומשם לכביש 5.
למשרד התחבורה יש נטייה חזקה להעביר כל קו אפשרי דרך ז'בוטינסקי הקדוש, אז מעדיפים שגם ל-259 יהיה קטע סימלי בז'בוטינסקי (מתחת למחלף גהה) מאשר שיסע בדרך אם המושבות בפתח תקוה שמקפידים להרחיק ממנה קווי אוטובוס פן יינתן בה חס וחלילה שירות תחבורה ציבורית.
בשעות הבוקר העומס העיקרי נובע לא בגלל הקטעדרך אם המושבות פקוקה עקב היעדר
גל ירוק. הרמזור הכי בעייתי הוא הרמזור של רכבת קרית אריה אשר נותן אור ירוק קצר יחסית ליוצאים מהרכבת ובמקביל נותן אור ירוק קצר גם לנוסעים ממזרח למערב וממערב למזרח.
הנסיעה בקטע שבין מחלף אם המושבות לבין צומת רכבת קרית אריהבשעות העומס לוקחת בין 15-25 דקות.
עשיתי את הדרך הזאת כ-15 פעמים וזה הזמןבשעות הבוקר העומס העיקרי נובע לא בגלל הקטע
בפ"ת אלא דווקא בגלל הקטע בבני ברק והרמזורים שם.
בשעות אחר הצהריים זמן הנסיעה הרבה יותר קצר ממה שכתבת ויש לי נסיון בכך.
ו-259 נתקע בפקק בבוקר בקטע של בני ברק בכל מקרה.
בשעות אחה"צ הרמזור הבעייתי הוא דווקא לאעשיתי את הדרך הזאת כ-15 פעמים וזה הזמן
שנתקעתי שם. 25 דקותלקח לי כמה פעמים בימי חמישי אחה"צ
.
בבוקר אין לי מושג מה קורה שם, אני לא מגיע בשעות הבוקר למרכז כמעט אף פעם.
הכי מהר שלקח לי לחצות את דרך אם המושבות ממחלף אם המושבות לרכבת היה 15 דקות בשעות העומס של אחה"צ.
אם בשעות שאתה נוסע זה פחות מ15 דקות זה מבורך, כמובן שאני מניח שנסעת שם הרבה יותר ממני, אבל עדיין יש דרכים יותר מהירות להגיע מרמת החייל לכפר סבא והוד השרון.
יצא לי לראות אותו לפני שבועיים כשעמדתיאם כבר פתחת,למישהו יש רשמים מקו 259מטרופולין?
המקשר בין כפר סבא לרמת החייל.
האם הכוונה גם בקווים לצפת?רפורמת הקווים בצפון/חיפה
אז איך עוברים השינויים ? למישהו יש דיווחים ?
סקירה מעניינת. ולגבי השימוש ברב קוהאם הכוונה גם בקווים לצפת?
קווים 981, 984 [ו-567]
אתמול ביום שישי עמדתי בתחנה בבני ברק בז'בוטינסקי פינת אהרונוביץ'.
הגיע קו 981, הפעם בתפעול "נתיב אקספרס". עמד בתחנה כעשר דקות לאיסוף הנוסעים - מצב שכיח, שניתן לראות בתחנה הזו גם בקו 422 לירושלים או בקווים אחרים לצפת.
עובר הזמן, כאשר 981 עדיין עומד בתחנה ומגיע עוד אוטובוס של "נתיב אקספרס". הפעם קו 984. כיוון, ש-981 עומד בתוך התחנה, עצר 981 בכביש וממנו אסף נוסעים.
חלפו דקות, כאשר שני האוטובוסים עומדים ומרחוק מגיע אוטובוס "אגד" בקו 567 לכפר סבא. כיוון, שנתיב חסום לו, היה על הנהג לעבור נתיב ולחלוף על האוטובוס של 984, ולעבור שני נתיבים לתחנת האיסוף. עליתי אני ונוסעים נוספים וכעבור דקה, המשכנו בנסיעה.
האוטובוסים בקווים 981 ו-984 המשיכו להיות בתחנה.
זהו כאמור מצב שכיח, גם בקו 422, שהוא כבר לא ממש חדש. הנוסעים, אני מניח ברובם משלמים לנהג ולא משתמשים ב"רב קו". גם התשלום כנראה לא עובר באופן חלק.
סוג האוטובוסים
בקו 981 מרצדס OC500 מרכב "מארס". לא זוכר את מספר הרישוי. הסיומת הייתה 64. כנראה מהשנים האחרונות, אלא אם יש שימוש חוזר בסיומת הזו, לכלי רכב חדשים.
בקו 984 "סולאריס" פרברי.
קו 969 "אגד" בני ברק-טבריה
הגיעו שני אוטובוסים לתחנה, בהפרש דקות זה מזה. עלו נוסעים לאוטובוס הראשון, שהגיע, אך לא רבים. ממה, שאני רואה באתר "אגד" אין לקו נסיעות רבות.
גם כאשר אני רואה את האוטובוסים בקו הזה בימים שונים ובזמנים שונים, האוטובוסים אינם מלאים. תכולת אוטובוס בין חצי אוטובוס לאוטובוס שלם.
לדעתי הוא לא רע לתושבי פתח תקווה, גבעת שמואל וקרית אונו. ניתן לעלות במחלף גהה ולנסוע לכיוון טבריה, במקום נסיעה דרך תל אביב או שימוש ב-821 המאסף.
יש גם תחנה במחלף קסם וזה טוב לתושבי אזור ראש העין ואריאל.
קצתרפורמת הקווים בצפון/חיפה
אז איך עוברים השינויים ? למישהו יש דיווחים ?
קו 111 עדיין לא מופיע על התחנות בנשר.רפורמת הקווים בצפון/חיפה
אז איך עוברים השינויים ? למישהו יש דיווחים ?
בינתיים ראיתי תלונות בפייסבוק של חבריםרפורמת הקווים בצפון/חיפה
אז איך עוברים השינויים ? למישהו יש דיווחים ?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.