רפואה טבעית??

רפואה טבעית??

שלום, רציתי לשאול את "המנוסים" טיפה יותר ממני.. כמה רפואה טבעית עוזרת במחלה הזאתי.? כי אני יודעת (ולא משווה) שלגבי חולי סרטן זה ממש עוזר..
 

@diver

New member
לדעתי זה אינווידואלי מאוד

לאחד עוזר משהו אחד ולשני משהו אחר. אל אחד משפיע לחיוב משהו ועל השני משפיע לשלילה אותו הדבר בדיוק. יש דברים שבכלליות עוזרים כמו : מצב רוח טוב , חיוכים , חיים רגועים..... בכל מקרה רפואה שלמה ובהצלחה.
 

צלליתה

New member
רפואה טבעית

מאוד יכולה לעזור להתמודדות עם הסימפטומים. יחד עם זאת אין ריפוי לטרשת נפוצה. אני הייתי נזהרת מכל מי שיציע לך ריפוי מהמחלה או כל מיני הבטחות מרחיקות לכת אחרות. בגלל שאצל רבים המחלה היא התקפית, כלומר, יש תקופות שהיא פה ויש תקופות שלא, יש מרפאים שטוענים ש"רפאו" חולה טרשת נפוצה. אלא שאין מחקרים שתומכים בהצהרתם. יכול להיות שאצל אותו חולה המצב היה משתפר מאוד גם ללא עקיצות הדבורים, שתית שתן, או כל טיפול אחר. כאשר מדובר על סימפטומים יש לך אפשרות לבדוק את הדבר. אני טופלתי בדיקור כאשר איבדתי תחושה בצד ימין. יכלתי לחוש כיצד התחושה חוזרת לאיברים. יחד עם זאת, כעבור זמן מה איבדתי שוב תחושה והתעוורו סימפטומים חדשים. כלומר, הסימפטום המסוים הזה טופל בהצלחה רבה לתקופה מסוימת.
 

noam120

New member
טופלתי בדיקור סיני אבל...

אני מוכרחה לאמר שעוד לפני שידעתי שיש לי טרשת נרדמה לי יד לתקופה ארוכה... טיפלתי אצל מדקר סיני במשך תקופה ארוכה , בסוף היד התעוררה , האלה אם זה היה מהטיפול כי כשזה קרה לי בפנים... גם זה עבר אבל ללא טיפול... אז אני קצת מסתייגת או אפילו הרבה מהמחשבה שהדיקור הוא זה שעורר את מה שנרדם
 

ayelety1

New member
הי שמש !

אני יכולה להעיד שבזמן הטיפון בסטרואידים נעזרתי בפרחי באך.לא יודעת מה עזר יותר,התמציות או ההשפעה הפסיכולוגית..אבל ישנתי טוב והייתי פחות עצבנית.. בהצלחה !
 

golan95

New member
רפואה משלימה וטרשת

הרפואה אחרת ותקראי לה אך שבא לך- טיבעת, משלימה, דיקור, שיאצו, תרפיה או כל דבר אחר, בטרשת נפוצה היא רק תומכת ומחזקת את הגוף, מצטרת אבל היא לא יכולה להכנס למוח ולתקן את הנגעים. אפשר להעזר בתזונה- על מנת לחזק את המערכת החיסונית ולעזור ליצר עוד חומר על מנת לתמוך במה שמיצר את המימלין, ואת השריר- למי שנפע שם. שיטת פטאולה - עוזרת לשרירים נטבעתים, דיקור (אגב ישנם כמה סוגים- יפני, קוראני וובסיני - אני יודעת של 3 פילוסופיות שונות) נותנים תמיכה למערכת החיסון ולמה שחלש, טוינא- זה יותר לספזיםולאורטופדיה , הידרותרפיה- טוב להמון דברים, לי הרפלקסולגים ), פרחי באך- לנפש... בקיצור-ישנם המון סוגי טיפול, אבל מי שיגיד לךך שהפיתרון מצוי בידו- תגידי לו שלום ולא להתראות יפה ותזהירי את חבריך מפני השרלטן הזה. השיטות יכולים לעזור בזמן התקף ולתמוך בזמן רגיעה אבל לא לפתור את הבעיה. הבעיה היא למצוא מטפל/ת טוב ואמין ולא משנה באיזה שיטה מדובר. אגב כל אחד מתחבר למשהו אחר, כך שכמו בטרשת כל אחד לוקח את זה אחרת... ומנסיוני החיבור הוא גם ובעיקר למטפל ולא רק לשיטה.
 
למעלה