רע לי.מחשבות שליליות על עצמי.נמ אסס

סורי על ההצפה,קצת מקל על האויר לצאת

מהאף כשאני כותבת..מפחיד אותי לחיות.מכירים פחד מהחיים מלחיות?רוצה לחזור להיות קטנה ולגדול בצורה נורמלית.בכלל לא מרגישה קשורה ומחוברת לגיל שלי שזה מפחיד.מישו מזדהה?בוכה בלי דמעות.הן מפחידות בעצמן גם.כואב בפנים.לבד בפנים.מפחיד בפנים.דיי.שיהיה שם ריק לגמרי!בלי כאב!הצילו.אני מרגישה כמו טובעת.סליחה.באמת.
 

plane crazy

New member
מזדהה.. מאוד אפילו..

פחד מהעתיד? לא מסתדרת בחיים? רואה את כולם מסתדרים ורק את מנסה להבין איך? את לא לבד.....
 

קואינו

New member
אין לך על מה להתנצל

בדיוק בשביל זה הפורום הזה קיים. מקל לך לכתוב על זה? אז תכתבי! אפילו תפתחי בלוג ותכתבי בו בלי סוף עד שיכאבו לך האצבעות. וגם כאן בפורום. מה הגיל שלך אם אפשר לשאול? לא משנה באיזה גיל את, אף פעם לא מאוחר לבחור חלום ולהתחיל לרדוף אותו. אני מכיר בחור שבגיל 31 החליט להתחיל ללמוד להיות רופא שיניים שזה תהליך של שנים רבות. תספרי לנו יותר על הנסיבות שלך ועל איך שאת מרגישה, גם כדי לשפוך את זה החוצה וגם שנוכל יותר להבין את המצב ולתת עצות.
 
תגובה

נסי לבדוק, מה מפחיד אותך. כשתגלי אותו חשבי, איך להזהר ממנו. עשי דברים שאת אוהבת, ואז תאהבי את עצמך. כשיש לך מחשבות רעות על עצמך, נסי לתקן מה שעשית ולהשתפר. התקדמי בחיים בכוונים שמענינים אותך, למדי ועבדי בנושאים שמענינים אותך. אז תתאימי לגילך.
 

sarter2

New member
שומעים קצת מוסיקה טובה

רואים מהם הדברים שאת טובה בהם........... ומזכירה לעצמך את היכולות הגדולות שלך עושים סקס רוכבים באופניים קוראים קפקא הולכים לזונה חחחחחחחחחחחחחחחחחח הולכים לשחות וצוחקים....... חחחחבהצלחה ובהאהבה
 

sarter2

New member
להתחיל לעשות מדיטציה

להקיף את עצמך רק סביב אנשים חיוביים לעשות מהפכה לאזור אומץ לקחת סיכונים לשכוח מכח=ל מה שמוכר וקיים להעלות את הביטחון העצמי לצחוק על עצמך כל הזמן זה עוזקר ולהתבונן בצפרדעים כי הם תמיד מצחיקים........... חחח
 

sarter2

New member
לצאת החוצה ולספור כוכבים

להתנתק קצת מהעולם להבין שהכל אבסורד לתת אהבה לצייר לצעוקר לבכות להנות מהרגע......... אם יהיה לי עוד\אני אגיד לך
 

sarter2

New member
להבין שרק את יוצרת את העתיד שלך

להבין שהגוף שלך נע בתוך הזמן לא את להתחבר לאני הגבוה שךך ולהבין שכל סוף הוא התחלה של משהו חדש זה כמו אוק וחושך לידה וממת שמש וירח
 
תודה על כל התגובות.אני מנסה להתאושש

מהחרדה הנוראית הזו ששוב תקפה אותי..היא רק הורסת אותי.לעזאזל.
 

sarter2

New member
את מוזמנת להכנס לניק ניים שלי יש שם שומר מסך

עם ציור זה יעשה לך טוב....... חחח
 

קואינו

New member
חרדה מחרדה

תזהרי לא ליפול למלכודת שאני נופל בה לפעמים. נכנסים לחרדה ואז מתחילים לחשוב על זה יותר מדי ונכנסים לחרדה מזה שנמצאים בחרדה ונהיה מעגל מטופש של חרדה. נסי פשוט להסיח את דעתך ולא לשקוע במחשבות שאת יודעת לא יובילו לשום מקום טוב.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
../images/Emo20.gif

כמה רעיונות החברים בפורם כאן נתנו לך שלנו רק נשאר להזמין אותך לחזור ולכתוב כאן. בשבילך יש לכולנו מקום בלב. פותחים בפניך את הדלת תמיד.. כשרק צריך.. נמצאים כאן בשבילך.
 

sarter2

New member
את מוזמנת להכנס גם לאתר של "דרך המילים"

ולקרוא שם יצירות שלי........... תהני
 
למעלה