רעש רקע המגיע מהחשמל - ספייקים

amiud

New member
רעש רקע המגיע מהחשמל - ספייקים

שלום לכולם. כיצד אפשר למנוע מהפרעות במתח להכנס למערכת: כאשר מדליקים כל מכשיר חשמלי בבית - כל שינוי גורם לרעש במערכת שהיא שקטה לחלוטין ולא מופרעת כאשר הייתה מחוברת בבית אחר. מבחינת מתח יש עד 235VOLT ואין לי אפשרות לראות האם הוא יציב\נקי מכוון שאין לי אוצילוסקופ. האם יש דרך למנוע\לסנן את ההפרעות האלו?
 
תנסה לימתוח קו חשמל ניפרד

מהשעון עד הרסיבר . אולי זה יעזור . תנסה עים חוט מאריך קודם מחדר אחר
 

J.B

New member
אתה רוצה שנתחיל שוב לשרשר

בנושא כבלי כח ותרומתם לציוד אודיו - כן/לא ? נסה פתרון פשוט ע"י בניה עצמית של כבל כח מסוכך. - It worked for me... גם מה שקרמר ייעץ לך זה רעיון טוב, רק שתצטרך לשבור קירות בשביל זה, או להעביר כבלים חיצוניים : לא הכי אסטתי... ואם כל זה לא יעזור, תצתרך CONDITIONER , אבל זה כבר נושא לוויכוח חדש...
 

liorktl

New member
אני לא חושב שהגורם לבעיה הינו זהה.

איך כבל מסוכך ככל שיהיה יכול לנקות סינוס מעוות או ספייקים במתח ?
 

liorktl

New member
נסה מכשיר אל פסק.הדגמים הטובים

מסוגלים לייצב מתח ו"לנקות" אותו מכל מיני רעשים.הייתי מציע לך לנסות מכשיר כזה לפני שאתה רוכש, בכדי לוודא שזה פתר את הבעייה.
 

J.B

New member
אל-פסק לציוד אודיו = רצח ../images/Emo31.gif

מכשיר אל פסק, כמו אלו שמייצרים עבור מחשבים ביתיים, אולי ינקה את הרעשים מקו המתח, אבל ינקה באותה הזדמנות את כל הדינמיות מהצליל של המגבר... המכשירים האלו בשום פנים ואופן לא מיועדים לאודיו !
 

liorktl

New member
מצטער, אבל נשגב מבינתי להבין למה.

אשמח להסבר משכנע.
 

amiud

New member
UPS מפריע לSOUND?

תודה רבה על העצות הרבות(רק לא הבנתי מדוע UPS טוב ,אמור גם להפריע לSOUND של המערכת אם הוא מסנן ביעילות את הרעשים שמגיעים מהרשת?)
 
למעלה