רעש לבן

לא כל מה שרואים עבר עיבוד פוטושופ!!

יש תופעות מוזרות אמיתיות לגמרי בעולם הזה. תרצה או לא תרצה, יש ישויות, רוחות, נשמות, שדים, מלאכים, מזיקים ואפילו שטן אחד.
 
תגיד לי אתה חושב שאני מפגרת?

גם אני יכולה לקחת תמונה ולהעלות אותה לפוטושופ וליצור רוחות רפאים. אבל אנחנו לא מדברים פה על אתר אחד שיש בו תמונות והקלטות וזהו. אני מסבירה לך שוב שזו תופעה שנבדקה מדעית. ישנם קולות ופנים שמופיעים מתוך רעש לבן. אף אחד לא שם אותם שם או ממציא אותם.
 

babylon_a1

New member
אכן את צודקת

אבל רק את רואה אותם את והמדען שחקר אותם (שבאופן נורא מוזר , בכלל מת 5 שנים לפני שהוא פירסם את המחקר)
 
בא לך לריב איתי?????

בוא לצאט נראה אותך גבר!
 

uri80

New member
סביר להניח שגם אם לא אאמין, לא יפגע

בי ברק. אני לא שופט אינטלגנציה של אחרים לפי מידת הציניות שלהם או חוסר הציניות שלהם. זה לא מצביע על שום דבר. אני גם לא מחליט לגבי רמת האינטלגנציה שלהם לפי האמונות שלהם, או דעתם הפוליטית. אני מכיר כמה אנשים חכמים מאד ועדיין זה לא מונע מהם להאמין באסטרולוגיה, דתות, או בשאר אמונות אחרות שאני לא שותף להן. ועל כך נאמר - אשרי המאמין. אני פשוט מקבל אותם כפי שהם. בני אדם.
 
צודק.

סליחה. אבל לא שפטתי, פשוט ציניות נתפסת אצל אנשים מסויימים כשנינות עזה ולדעתי זו בעצם חומת מגן כשאין שום דבר חכם להגיד. מצטערת אם הבנת אותי לא נכון, אני בטוחה שאתה אדם פיכח ומלא אינטלגנציה להפליא.
 
כיף לך? איזה יופי....

גם לי כיף לראות את הנאיביות המשתוללת שלך שמזכירה נאיביות של תינוק בעריסתו העוצם את עיניו בביטחה ומוצץ את אגודלו ומאמין בכל לב שאין עולם אחר מיחוץ למה שרואות עיניו. צר לי לאכזב אותך תינוק קטן, אבל העולם הזה שבו אתה מסתגר בביטחה ומוצץ את אגודלך, זה לא כל מה שיש. יש עוד עולמות שעיניך הקטנות ומוחך הפצפון לא מסוגלים לראות ולקלוט.
 

babylon_a1

New member
הדיבוק היה מצחיק !!!

לא יכלו להשיג פיתום (אחד שמדבר מהבטן) הוא אומר לו צא !! והוא עונה בעצמו , מתחת לשפם "לא רוצה", "לא רוצה"
 
למעלה