רעש לבן

uri80

New member
למה מובן מאליו?

רוב האנשים גם את זה לא עושים. ואני גם משתדל להאמין בבני אדם בדר"כ. לדוגמא- קראתי ספר לא מזמן על תולדות ארה"ב במשך המאות שעברו. כשאת קוראת על חבורת בני אדם בעיר מסויימת שסירבו לציית לחוק ולהסגיר עבד נמלט למרות שהיו יכולים להינזק מכך, ואח"כ עוד היו מוכנים להילחם בעבור זה ולסכן את חייהם - זה גורם לי להאמין שאולי עוד יש לנו סיכוי כלשהו. זה בהחלט לא מובן מאליו.
 

Bider

New member
ה"תופעה" היא פרט טכני

כמו שכתב המנוח. כל קשר בין זה לבין "מסרים" "תקשור בין עולמות" הינו בדיוני בהחלט.
 
../images/Emo129.gifאני חולה על הדברים האלו!!

אני לא יודעת איך לנסח את זה בדיוק. קורה לפעמים שאנשים שאני מכירה היטב בתור יצורים משכילים ומעשיים (וזה כולל גם אותי, כלומר, ה"מכירה היטב" - לא ה"משכילים ומעשיים") , קמים בוקר אחד ומתהלכים כצללים בגלל משהו שספק הרגישו, ספק ראו, ספק חלמו. וזה לא נותן מנוח לזמן מה - עד ששוכחים. אז אפשר לחשוב שמוחו של האדם הוא חידה בלתי פתורה ומייצר לפעמים דמיונות ורעיונות כאלו שמצמררים אפילו את בעליו. אבל תמיד יש הספק, אולי בכל אופן יש בזה משהו... ואני לא מדברת על הרעש הלבן. אני מדברת בקודים כי פעם ספרתי לאבא שלי משהו כזה והוא נעץ בי מבט מודאג והפטיר שהרבה מהחבר'ה הותיקים בבתי המשוגעים התחילו ככה... אז בתור אחת שלא מאמינה בגלגולים, אורות לבנים בקצה מנהרות וכו' אבל יש בי איזה חלק שמת על כל המיסתורין הזה והמחשבה שאולי.... יש פה מישהו שראה סיאנס למשל, במו עיניו, או התנסה במשהו מטורף ומעניין כזה? אגב, מי שראה את הסרט (המשעמם להחריד, אני חייבת לציין) "לידה" עם ניקול קידמן והבין מה שקרה שם. אשמח אם יסביר מה היה פשר כל הדיביליות הזו, בסופו של דבר. מי נגד מי, למה!
 

סנטימנט

New member
אני ראיתי!

ראיתי מודעה במקומון על מטפל בעל כוחות על טבעיים שלעיתים בשעת טיפול אצלו המטופל מרחף כ-20 ס"ה באויר מעל מיטת הטיפולים! וואו! Now I'm a beleiver
 
../images/Emo4.gif

לא התכוונתי לרמאים. מגוף ראשון. למרות שאני מניחה שגם אם מישהו עבר פעם חוויה מהסוג הזה, שהוא עצמו תהה אם היה חלום או מציאות, אולי יעדיף לשתוק.
 

סנטימנט

New member
../images/Emo3.gif זו היתה רק אנקדוטה

ועכשיו יותר ברצינות: כשהייתי בגיל העשרה (ודתי) הייתי מרגיש לפעמים שאני מקבל כל מיני "סימנים" מלמעלה. בעיקר כאשר קרו כל מיני צירופי מקרים שכביכול רמזו למשהו. כיום, במבט לאחור, אני מניח שאני "ייצרתי" לעצמי את הסימנים. כשמחפשים טוב באמת אפשר למצוא המון תופעות על טבעיות. זה קורה כשהרצון מתגבר על השכל...
 

ephi79

New member
אוי ויי

זה היה סרט נוראי. כאילו, לא היה להם מה להראות, אז פשוט הראו את הפנים של האנשים במשך דקות ארוכות. ועוד עם מוזיקה קלאסית ברקע. נראה כמו חיקוי עלוב של היצ'קוק.
 
נכון! ../images/Emo178.gif

כבר בתחילה כשראו את המנוח רץ ורץ ורץ ורץ.... אפשר היה לקלוט את העומד להתרחש. יכולתי לצאת לריצה בעצמי, וגם להספיק לחזור, עד שסוף סוף הוא נפל ומת. אני חושבת שאני יכולה לצייר את ניקול קידמן מתוך שינה מתוך ההיכרות המעמיקה שעשיתי עם תווי פניה, עד הזעירים ביותר, בסרט הזה! אז הסכמנו שהוא היה משעמם רצח. אבל הבנת מה קרה שם, מה בתכלס? הילד היה שון, לא היה שון? קריזה של סרט.
 

babylon_a1

New member
עכשיו זה סופי

אני לא יצליח להיפטר מהציניות כנראה הקול ששמעתי היה של ציחצוח שיניים
 

uri80

New member
אללה יסטור.

זה לא אמיתי. בגלל זה קוראים לזה סרט. "אם זה אמיתי מה זה אומר מבחינת אמונה?" -זה לא אמיתי, כך שזה לא אומר כלום. "האם זו מן הוכחה מדעית לקיומם של חיים לאחר המוות?" - לא, כי אין דבר כזה כמו הוכחה מדעית לחיים אחרי המוות. דרך אגב-מה הקשר של האתר שהבאת? להוסיף קול לקובץ מוזיקה זה דבר פשוט מאד. קחי מיקרופון ותוכלי לעשות את זה גם במחשב שלך.
 
למעלה