רעל מכרסמים....

רונית5551

New member
רעל מכרסמים....

היום חזרתי הבייתה וראיתי מדבקה שרשום אליה ששמו רעל מכרסמים... יש לי דרך להוציא את הרעל מהבניין... לא ראיתי אף מכרסם או חרק או משהו מת בבניין אבל אני אשמח להקדים את המאוחר... למישהו יש פיתרון??
 

רונית5551

New member
*עליה..

וגם היה אמור להיות סימן שאלה אחרי- יש לי דרך להוציא את הרעל מהבניין?
 

רונית5551

New member
הייתי

באמת צריכה תשובה דחוףף... אז עכשיו אני מקפיצה, ואולי יענו לי עכשיו...
 
../images/Emo129.gifרעל../images/Emo18.gif

רונית שלום, חפשי ליד פתחי הביבים של הבניין שקיות ובתוכן רעל שמזכיר אוכל יבש ואוכל של מכרסמים,השקית מעט פתוחה כדי שהמכרסם יתפה לבוא. חפשי גם ליד בלוני גז ובארונות חשמל וגם במקלט. (באיזור שלי מצאתי רק ליד פתחי הביוב)
ותודיעי אם מצאת..
 

רונית5551

New member
ישש מישו ענהה!!

תודה רבה! אני אחפש מחר... אם אני אראה אני אזרוק לפח!
 

Silly LoveSong

New member
לא לפח../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

תזכרי שבמזבלות יש המון בעלי חיים - ציפורים, מכרסמים, כלבים וחתולים. אם תזרקי לפח סתם ככה - בעלי חיים אחרי יכולים להיפגע. מה ניתן לעשות? אחרי שתאספי את כל הרעל תכניסי אותו לתוך צנצנת זכוכית (שתייה בקיבולת מספיקה להכיל את כל הרעל) ותפזרי בתוכה (על הרעל) חומרים בעלי ריח חזק ודוחה - קליפות תפוזים מגוררות, סבון ובושם. תסגרי טוב טוב את המכסה ותעטפי אותו בנייר דבק חום. לאחר מכן תעטפי את הצנצנת היטב בעיתונים או ב"נייר פיצפוצים" על מנת שהיא לא תישבר במקרה ויזרקו אותה על משטח קשה. את הכל תכניסי לשקית אטומה (או אף מס' שקיות), תקשרי היטב וזרקי לפח. שימי לב - בשום פנים ואופן אל תורידי את הרעל בשירותים כי הוא יגיע בקלות אל הים ארו אל מקור מים אחר וירעיל יצורים חיים אחרים. בהצלחה! ו*מחזיקה לך אצבעות* שתצליחי להיפטר מכל הרעל.
 
למעלה