רעייתו של ביטן חשודה בהלבנת הון; חמישה חשודים נוספים נחקרו

סתוונית333

Well-known member
רעייתו של ביטן חשודה בהלבנת הון; חמישה חשודים נוספים נחקרו

החוקרים ביקשו מחגית ביטן להסביר העברות כספים לחשבון הבנק שלה בסך כמיליון שקלים וחצי, אך היא הכחישה ואמרה שלא ניהלה את החשבון. לדבריה, אם בעלה היה מקבל שוחד לא היו חובות.



רעייתו של יו"ר הקואליציה דוד ביטן, חגית ביטן, נעצרה שלשום (ראשון) בחשד להלבנת הון ונחקרה פעמיים. היא נשלחה למעצר בית עד יום חמישי. ביטן חשוד בקבלת שוחד, הלבנת הון ומרמה והפרת אמונים. בלילה נחקר ונעצר חשוד נוסף בפרשה, והבוקר עוכבו לחקירה ארבעה חשודים נוספים שבהם שני בכירים בארגון הפשיעה ג'רושי.

חוקריה של רעייתו ביקשו ממנה להסביר העברות כספים לחשבון הבנק שלה, שהצטברו לסכום של כמיליון שקלים וחצי. לפי החשד, הכספים יועדו למעשה לביטן עצמו. רעייתו של ביטן הכחישה שמדובר בכספי שוחד ואמרה שלא היא ניהלה את החשבון. "אם ביטן היה מקבל שוחד, לא היו לנו חובות, אבל עד היום יש לנו חובות אז על מה אתם מדברים?", השיבה לחוקרים.

ביום ראשון ביטן, שהחשדות נגדו מגובים בהקלטות ומסמכים, נחקר במשך 14 שעות. הוא מכחיש את המיוחס לו ואתמול אמר בכנסת שאין בכוונתו להתפטר. במשטרה חושדים שהעבריין חוסאם ג'רושי כיסה את חובותיו של ביטן תמורת סיוע מצדו. ג'רושי, חבר בארגון פשע הפועל באזור רמלה, נעצר אף הוא כחלק מהחקירה.
לפי החשד, ביטן קיבל מג'רושי שוחד דרך בעל עסק בראשון לציון ואיש ליכוד המקורב לשניהם, החשוד גם הוא, תמורת הטיית מכרז לעבודות עפר בראשון לציון לטובתו. אתמול נעצר עבריין מוכר, בחשד שהיה איש הקשר בין ביטן לבין נושיו מהשוק האפור. מלבדו עוכבו לחקירה אתמול שלושה חשודים נוספים, ובהם בכיר בעיריית תל אביב וקבלן מוכר באזור המרכז. לפי החשד, העבירות המיוחסות לביטן התרחשו הן בהיותו סגן ראש העיר ראשון לציון והן לאחר שנבחר לכנסת. ראש העיר דב צור נעצר בחשד לאותן עבירות.

חקירתו של ביטן שיבשה את סדר היום של הקואליציה. ישיבת סיעת הליכוד שהיה אמור לנהל בוטלה, והדיון בחוק ההמלצות בוועדת הפנים, שבה הוא חבר, נדחה. נדחתה גם ההצבעה במליאה על החוק שנועד לאפשר לשר הפנים אריה דרעי למנוע פתיחת חנויות בשבת.
 

סתוונית333

Well-known member
שכחתי לדווח שחגיתוש אשתו של הבבון

נשלחה לחמישה ימים למעצר בית אצל אחותה.
 

סתוונית333

Well-known member
החשדות המבוססים נגדו הביאו את הקץ

על שאיפתו הבלתי מוסתרת להפוך לשר .
ולפי אחד ממקורביו התפקיד שחשק בו במיוחד - השר לבטחון פנים.
 
בבונילוש...

את במשמרת הבוקר היום במקום בן דמותך הגותרמן שנמצא אצל אינגה?
 
הגותרמן הזמין מאינגה מנה גם בשבילך...


וביקש מאחמד ומוסטפא שירשו לך לרחרח גם להם.
 

DANIAVNI

Well-known member
מעניין שביטן ה"צדיק" דווקא הוא זה שקידם את "חוק נכלוליהו"

ושפרשת החקירה של ביטן התפוצצה בדיוק עם התפוצצות פרשת "חוק נכלוליהו"
 
למעלה