רעיונות (ניסוחים) לתשדירים ברדיו

זהר זהר

New member
רעיונות (ניסוחים) לתשדירים ברדיו

העתיק בלי בושה והדביק כאן הח"מ. הכוונה אינה לאמירות כלליות אלא דווקא לניסוח שישמש את הההפקה. הנה עוד הזדמנות לעשות מה שהוא קטן לטובת העניין הנוגע לכולנו. ומכאן ההדבקה: לאור העליה הדרמטית במספר הנפגעים מקרב הרוכבים בתקופה האחרונה ולאחר פניה של בימר לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ניתן יהיה להעלות באמצעותם תשדירי בטיחות נוספים, בדומה לתשדירי "חפש את הקסדה". נתבקשנו להציע כמה מסרים אותם ניתן יהיה לתרגם לתשדירים. נפגשנו הערב קבוצה של מעונינים בנושא לדיון על המסרים אותם אנו חושבי שצריך להעביר. לדעתנו, יש להפנות את התשדירים לרוכבים ולבני משפחותיהם (אשר אולי חשופים לרדיו יותר). לא מצאנו טעם לפנות בתשדירי הפחדה בסגנון "כך וכך נהרגו" - או מסרים דומים. ניסינו לנסח מסרים חיוביים אשר יתנו לרוכבים 'טיפים' לנהיגה נכונה, ולבני המשפחה הם יספקו טיעונים למען נהיגה נכונה ובטוחה יותר אותם יוכלו להעביר לרוכבים. המסרים אותם העלינו בדיון אשר נערך הערב הם: "אל תכנס לפניה במהירות שאינך מסוגל לצאת ממנה" "נסה לצפות את התנהגות הנהג שלידך" "האם אתה מספיק מקצוען כדי לחזור הביתה בשלום?" "היה מוכן לקראת ההפתעה שבכביש" "גם באור ירוק הצומת היא מקום מסוכן" "אתה מכיר את עצמך הכי טוב - תקשיב לעצמך ולא לח'ברה" "המיגון הטוב ביותר לא יציל אותך מול העמוד" "מיגון הוא הכרחי אבל לא מספיק" "אל תרכב 'על המגבלה' " תודה לבימר, זהר, פיני, אלכס, עדי, גלי, מיכל, פיטר, יוני, מרדכי דמתי. הצעות נוספות תתקבלנה בברכה. קובי קרין הוספת תגובה שליחה לחבר/ה הדפסה לתצוגת הודעה
 
הנה כמה: ../images/Emo132.gif

אופנוע הוא "דרך חיים" , היה מודע לדרך. מודעות לסביבה היא איכות חיים,על אופנוע זה תנאי לחיים. אופנוען!,כבה אתה את האופנוע בסוף הנסיעה, ולא בוחן תאונות הדרכים. האופנוע מקצר את זמן ההגעה, באחריותך לוודא את "ההגעה". אופנוען! מה שווה הרכיבה הכי מהנה, אם לא תוכל "לרוץ" לספר לחבר'ה אחריה? אופנוען! פיקח יוצא ממצבים שחכם לא נכנס אליהם, רכב חכם!.
 

D the kid

New member
../images/Emo67.gif

"אופנוען! יש לך עיניים בראש. תשתמש בהן. אם לא, אנחנו נשתמש"
 

nunimon

New member
אופנוען../images/Emo70.gif לי כבר יש כרטיס א.ד.י...

ולך...
 

ZZofeR

New member
אופנוען ../images/Emo26.gif

"רכב בשביל לחיות" "תאהב את האופנוע, אל תמות עליו" "רוצה לרכב כמה שיותר? רכב חכם" "פתח את עינייך, החיים בידך" "רוכב כאילו אין מחר ? אולי באמת לא יהיה מחר.." המשך יבוא..
 

memphis

New member
זהר, המשפט הזה...

"אתה מכיר את עצמך הכי טוב - תקשיב לעצמך ולא לח'ברה" ממש לא במקום, אתה תתחיל לקבל תגובות של: "אני יודע יותר טוב ממך לירכב" "מי אתה שיודע יותר טוב" הצעת תיקון: "אתה לא מכיר את עצמך הכי טוב - תקשיב רק למדריכי הרכיבה"
 
למעלה