עמוד השדרה
New member
אז תציע חלוקה של העוגה. אתה לא מציע לחלק עוגה מחדש.
אתה מציע לאפות עוגה חדשה הרבה יותר גדולה מהקיימת.
שינוי שמתבסס על הקיים לא יוכל להחזיק פיצול כפי שאתה מציע. שינוי ריאלי שאפשר לעשות ללא אפיית עוגה חדשה זה לקצר את 301 לראשון לציון (אפילו לא לרחובות). למה? כי, למרות מה שכתבת קודם, יש הבדל אחד מהותי בין צומת רעננה לרחובות. צומת רעננה כלולה במעברים החופשיים בגוש דן. רחובות לא. ואם אתה הופך את רחובות לבסיס קישור בין גוש דן לבין האזור הגדול שבין צומת בילו, קרית מלאכי ואשקלון, גם את זה צריך לקחת בחשבון. אם נוסע יצטרך לשלם גם על קטע עד רחובות, גם על קטע בין רחובות לתחומי רפורמת גוש דן וגם על נסיעה פנימית בתוך תחומי הרפורמה, השינוי גורם להרעה.
אז תציע חלוקה של העוגה. אתה לא מציע לחלק עוגה מחדש.לדעתי זה המשך טבעי של "חלוקת העוגה" של קווי ת"א-ב"ש
שעברו מהפך בשנים האחרונות עם קווים ישירים חדשים בין ערים שונות במקום הבלעדיות שהיתה ל-369 על רוב הנסיעות הבינעירוניות לאורך מסלולו.
אתה מציע לאפות עוגה חדשה הרבה יותר גדולה מהקיימת.
שינוי שמתבסס על הקיים לא יוכל להחזיק פיצול כפי שאתה מציע. שינוי ריאלי שאפשר לעשות ללא אפיית עוגה חדשה זה לקצר את 301 לראשון לציון (אפילו לא לרחובות). למה? כי, למרות מה שכתבת קודם, יש הבדל אחד מהותי בין צומת רעננה לרחובות. צומת רעננה כלולה במעברים החופשיים בגוש דן. רחובות לא. ואם אתה הופך את רחובות לבסיס קישור בין גוש דן לבין האזור הגדול שבין צומת בילו, קרית מלאכי ואשקלון, גם את זה צריך לקחת בחשבון. אם נוסע יצטרך לשלם גם על קטע עד רחובות, גם על קטע בין רחובות לתחומי רפורמת גוש דן וגם על נסיעה פנימית בתוך תחומי הרפורמה, השינוי גורם להרעה.