רעיונות לפינת חלומות בגן - בת הים הקטנה

לירנת

New member
רעיונות לפינת חלומות בגן - בת הים הקטנה

בגן שלנו ההורים מכינים כל שבוע חדר חלומות לילד שזה השבוע שלו. המשימה היא מאד כייפית והרעיון מקסים - ההורים מקבלים מפתח של הגן לשישי-שבת ו"בונים" בפינה חדר חלומות לפי הנושא שהילד בחר. במהלך השבוע הילד "מארח" את הילדים בפינת החלומות שלו שהיא כולה עבורו. מקסים, כבר אמרנו? בסוף השבוע הבא זו המשימה שלנו, והילדה בחרה שנארגן לה חדר חלומות בסגנון בת הים הקטנה. אני ממש צריכה רעיונות כיצד להכין פינה כזו (בדים, קישוטים, איך אני מכינה ים? דגים? תפאורה? את הדמות של בת הים?מאילו חומרים ומאיפה לקנות?). מדובר בפינה זויתית לא ענקית אך לא קטנה תחומה ע"י שני קירות מלאים ושני קירות נמוכים. כמובן שאני רוצה להכין משהו מושקע ויפה כדי שהילדה תהיה מרוצה. בבקשה רעיונות - די הלכתי לאיבוד תודה.
 
היה מתאים לי להיות אמא בגן כזה../images/Emo99.gif

כל הכבוד לגננת!!!!! לשאלתך: רעיונות: - בדים (תקני אל-בד בחנויות חד פעמי זה מגיע בגלילים גדולים או חתוך ל"מפות חד פעמיות") כחול ותכלת. הייתי פורשת על הרצפה בצורה לא מאורגנת, ותולה מסביב מהתקרה "נשפך" כזה. - צדפים יהיו תפאורה נהדרת לכך ואם יש לך סבלנות וזמן תוכלי להכין מוביילים של צדפים ולתלות במספר מקומות. אם לא אז רק לפזר קצת, ואולי להדביק עם דבק חם לבדים שאת תולה מסביב. - דגים הייתי מכינה מסול או בריסטול, תדפיסי מהאינטרנט ציור של דג, תני לילדה לצבוע איתך, ועם סיכות תפירה חברי לבדים. - בת הים - אולי להדפיס בכמה חלקים את הדמות ולחבר והיא תהיה בגודל גדול? - את יכולה להביא בדים פשוטים (שוב אל-בד
) ירוק ולעזור לילדים לקשור סביב החזה כמו החזיה של בת הים
 
../images/Emo45.gif

אני דווקא הייתי תולה את הבדים (בהחלט אל-בד
) על הקירות, ומקשטת אותם גם בצדפים מודבקים וגם בציורים - בהחלט, אפשר מודפסים מהאינטרנט - של דגים, בנות-ים, אלמוגים וכו' וכו'... כדאי גם לקשט בהרבה דבק נצנצים, פאייטים ושאר דברים מבריקים ונוצצים, שיתנו מראה של מים. כדאי גם להדביק "גלים" מסרטי קרפ תכלכלים מגולגלים בגלגולים רחבים, כלומר, גלגול כל 20 ס"מ בערך; ואפשר אותו הדבר (או בלי גלגולים) עם צלופן כחול או שקוף. ובהחלט, רעיון מבריק!
 
../images/Emo45.gif הייתי מוסיפה

דגים ויצורי ים תלויים בחוטים מהתקרה שהילדים ממש ילכו ביניהם. ואפשר לאמץ את הרעיון של אגל טל: יריעת ניילון ע"ג אלבד כחול/תכלת ועל הניילון לצייר צמחים ויצורי מים.
 

לירנת

New member
אין מה לדבר - אתן כשרוניות בטירוף../images/Emo140.gif

בקשר לאל בד - איפה רוכשים גליל של בד כזה? מובייל מצדפים - אני מתכוונת לאסוף צדפים בים אבל צריך להיות להם חור כדי ליצור מובייל אז איך מסתדרים עם זה? אני חייבת לציין שאתן מקסימות והרעיונות מדהימים. כתבתי את ההודעה הזו גם בפורום 'הורים לפעוטות' וקיבלתי מנה רצינית על הגן שלי והגננת "שמעיזה" לתת להורים משימות, ושזה עולה כסף ומצריך זמן ושאני תמימה והייתי צריכה לסרב ועוד ועוד ....התפתח שם שרשור שלם על הנושא.מאד נעלבתי. תודה לכן!!!
 

ורדה 1

New member
כל פורום בא מהמקום שלו... ישנם הורים שהמשימות האלה קשות עליהם, ובמקום לנצל את ההזדמנות ולצמוח מתוכה, הם בוחרים לקטר על הגננת. הרי כמו שראית כאן, הרעיונות שקיבלת כל כך פשוטים ליישום! ויעשו לבת שלך ולחבריה כל כך כיף../images/Emo45.gif לגבי השאלות: אל-בד אפשר לרכוש בחנויות יצירה או בחנויות של כלים חד-פעמיים. הוא מגיעה בשתי צורות עיקריות: בחבילות של 5 מטר (נדמה לי) או בגלילים שלמים של 25, 50 או 100 (שוב, לא בטוחה בדיוק באפשרויות). ברור שבגלילים זה הרבה יותר משתלם אבל השאלה אם תצטרכי את הכל. יכול להיות שעדיף לך לקנות 3 צבעים (כחול, תכלת, לבן) בחבילות קטנות. נדמה לי שהמחיר שלהם הוא כ-12 ש"ח אבל אל תזרקו אותם לאחר השבוע - אפשר להכין מהם המון דברים (לשרשור נפרד...). לצדפים באופן טבעי יש חור בקצה. אף פעם לא שאלתי לשם מה החור הזה בטבע - אבל ביצירה זה די ברור../images/Emo8.gif. אגב, לא שמתי לב אם מישהי כתבה כבר - אנחנו מקסימות לא בחינם!!! אנחנו מבקשות תמורה בעד העזרה שלנו... והתמורה.... .... התמורה.... ..... ..... תמונות של כל העסק הזה מוכן../images/Emo6.gif בהצלחה../images/Emo45.gif
 
בשמחה רבה!! ../images/Emo24.gif אבל...

לא כדאי להיעלב
כמו שורדה כתבה, יש הרבה הורים שלא אוהבים לטרוח, ויש גם הרבה שפשוט אוהבים לקטר... מוטב ליהנות מכך שאת נהנית ליצור ולהשקיע בבת שלך, וכן להעריך את הגננת היצירתית!
בעניין הצדפים - שימי לב כשאת אוספת אותם שיש להם חור למעלה, יש כאלה שאין להם... ובעניין התמורה, ורדה צודקת כמובן...
אנחנו כבר בציפייה לתמונות של חדר החלומות - אין לי ספק שהוא יהיה מקסים!
 
תשובות:

אל-בד (כתבתי לך) זה בחנויות חד פעמי גדולות, יש להם בגלילים ויש להם בחתכיות שמשמשות מפות חד"פ. צדפים - אלה מהחוף, ורבים מהם עם חור בילד-אין
ראיתי את השרשור, ככה זה אינטרנט
לטוב ולרע. אני שמחה שיכלנו לעזור
לעיתים אנשים רואים בהודעות האלה טריגר להוציא קיטור על הגננת שלהם למשל או לשטוח בפני האומה את דעתם בנושא. זה לא אישי נגדך מן הסתם.
 
למעלה