רעיונות לסילבסטר דחוףף
היי אנשים.. אוטוטו הסלבסטר ואני צריכה רעיון לאיפה לצאת עם חבר שלי ועוד כמה זוגות של חברים... אז ככה מועדונים לא באים בחשבון , וסרטים ובתי קפה זה רגיל כזה.. חשבתי על משהו מיוחד כגון איזה שהוא פסטיבל.. או הופעה .. משהו באיזור חיפה בגלל שאין לנו רשיון ומכונית להגיע רחוק יותר... תודה. נ.ב. אם למישהו אין רעיון היה לנו רעיון לנסוע לחוף אכזיב ( 5 קלימטר אחרי נהריה) ולהקים שם אוהלים בחוף הסגור.. זה אחלה רעיון אבל הוא לא יתממש בגלל בעיות שאמא של חברה החליטה לעשות...
היי אנשים.. אוטוטו הסלבסטר ואני צריכה רעיון לאיפה לצאת עם חבר שלי ועוד כמה זוגות של חברים... אז ככה מועדונים לא באים בחשבון , וסרטים ובתי קפה זה רגיל כזה.. חשבתי על משהו מיוחד כגון איזה שהוא פסטיבל.. או הופעה .. משהו באיזור חיפה בגלל שאין לנו רשיון ומכונית להגיע רחוק יותר... תודה. נ.ב. אם למישהו אין רעיון היה לנו רעיון לנסוע לחוף אכזיב ( 5 קלימטר אחרי נהריה) ולהקים שם אוהלים בחוף הסגור.. זה אחלה רעיון אבל הוא לא יתממש בגלל בעיות שאמא של חברה החליטה לעשות...