רעיונות לסילבסטר דחוףף

טלתלית

New member
רעיונות לסילבסטר דחוףף

היי אנשים.. אוטוטו הסלבסטר ואני צריכה רעיון לאיפה לצאת עם חבר שלי ועוד כמה זוגות של חברים... אז ככה מועדונים לא באים בחשבון , וסרטים ובתי קפה זה רגיל כזה.. חשבתי על משהו מיוחד כגון איזה שהוא פסטיבל.. או הופעה .. משהו באיזור חיפה בגלל שאין לנו רשיון ומכונית להגיע רחוק יותר... תודה. נ.ב. אם למישהו אין רעיון היה לנו רעיון לנסוע לחוף אכזיב ( 5 קלימטר אחרי נהריה) ולהקים שם אוהלים בחוף הסגור.. זה אחלה רעיון אבל הוא לא יתממש בגלל בעיות שאמא של חברה החליטה לעשות...
 

טלתלית

New member
תודה , יש עוד הצעות?

תודה שירשיר.. עברתי על הקישורים והרוב זה יותר חגיגיות בבית מתנות או מועדונים... למישהו יש עוד רעיון????
 
למעלה