רעיונות לכבד בקר ושאלה לליאת94

lidaiv

New member
רעיונות לכבד בקר ושאלה לליאת94

אקדים בברכת חג חנוכה שמייח לחברי הפורום הנפלא הזה. אתחיל בשאלה לליאת94 או למי שעשה את פאי הטונה שלה. שבוע שעבר עשיתי את פאי הטונה שלך ונתקלתי בשתי בעיות: 1- הבצק היה נעים לעבודה, אבל אחרי השהייה במקרר קצת התקלקל ומגעו לא היה נעים כמקודם והוא קצת "התפרק" כשרידדתי אותו. 2- המילוי יצא טעים, אך לאחר האפיה התייבש, האם יש הצעות להישארות המילוי יותר "לח" ועכשיו לשלה נוספת- מחפשת מתכונים ורעיונות לכבד עגל. נמאס לי כבר מטיגון בצל+ תבלינים, אשמח לרעיונות נוספים. תודה מראש
 

clcl

New member
כבד עגל חלב בלימון

כבד עגל חלב בלימון המריבים: 600 גרם עגל חלב פרוס לפרוסות בעובי 6-8 ס"מ שמן זית לטיגון (או מרגרינה בטעם חמאה) קמח פלפל לבן ומלח 6 עלי מרווה טריים מיץ מ-1 לימון אופן ההכנה: 1. מנקים את פרוסות הכבד. מסירים את הקרום (אם הקצב לא עשה זאת) ומנקים משומן. 2. מקמחים את פרוסות הכבד ומנערים מעודף קמח. 3.מחממים שמן במחבת רחבה ומטגנים את הכבד במהירות,כחצי דקה מכל צד. נזהרים לא לייבש את הכבד. החלק הפנימי צריך להישאר ורוד. 4.מעבירים את הפרוסות המטוגנות לצלחת מחוממת ומתבלים בפלפל ומלח. 5. מוסיפים למחבת את מיץ הלימון ואת עלי המרווה. מביאים לרתיחה תוך כדי קרצוף, מחזירים את הכבד ומבשלים עוד כחצי דקה מכל צד. מגישים מיד עם הרוטב. מצוין עם מחית תפוחי אדמה.
 

clcl

New member
כבד עגל

דרך טובה להגיש כבד עגל היא בהקפצה במחבת. חותכים את הכבד לרצועות דקות , טובלים אותן בקמח מתובל ומטגנים אותן בשמן חם כ-10 דקות. שומרים בצד. מקפיצים במחבת או בווק במעט שמן זית חם , רצועות כרוב מסולסל , רצועות פלפל אדום וירוק (אפשר גם רצועות של פלפל ירוק חריף), מוסיפים סויה, יין מתקתק, מרק צח ונבטי שעועית טריים. מכניסים פנימה את רצועות הכבד שטוגנו וממשיכים להקפיץ עוד כ - 3 דקות. מגישים חם.
 
למעלה