רעיונות איך לעזור לחתולה להתמודד עם אובדן

רעיונות איך לעזור לחתולה להתמודד עם אובדן

החתולה שלנו, בת שלוש, איבדה יחד איתנו בחצי השנה האחרונה שלוש חיות בית שהיא גדלה איתן, כל אחת מהן למחלה ארורה אחרת. מדובר על שתי חתולות שהיא הייתה חברה שלהן (זה לא היה הדדי...) וכלבה שגידלה אותה ושיחקה איתה. אחרי שני האובדנים הראשונים כה החתולה התנהגה כרגיל, אבל לפני שבועיים נאלצתי לעשות המתת חסד לחתולה שהייתה חברה טובה שלה ונראה שהיעלמותה גרר משבר. חודש אחרי מות הכלבה (לפני 3 חודשים) הבאנו כלבה חדשה והחתולה חברה שלה והן משחקות ומתקשרות

מאז היא צומי כל הזמן, מתפנקת כל הזמן וישנה איתנו כל לילה. קודם לכן הייתה חתולה דיי עצמאית, כזו שמגיעה לקבל פינוקים כמה דקות ביום וזהו.
היא מקבלת המון תשומת לב, מתי שרק רוצה. מקבלת את הצ׳ופרים שהיא אוהבת. יוצא שלעיתים נשארת לבד בבית (גם בלי הכלבה), דבר שמעולם לא קרה לה קודם לכן.

רעיונות להקל עליה עוד? האם מישהו נתקל במקרה כזה והאם הבאת חתול חדש (גור) עזר לחתול להתמודד עם המצב? אני נוטה לזה, לאימוץ גור נוסף, אבל מהיכרותי עם סלידת בוגרים מגורים אני תוהה אם זה יעזור לה או רק יעצבן.
 

Yukita

Active member
מנהל
קשה לנבא מראש

איך החתולה תרגיש ביחס לגור חדש, אז זו שאלה שתצטרכו להחליט עליה בעצמכם
,אצלי יש מתוק שמחפש בית, אז לשיקולכם
לצערי מהפלאפון אי אפשר להעלות תמונה, אבל גור קרוב לחודשיים, לבן עם כתמים שחורים. זכר, רק רוצה לשחק כל היום. בקשר לשאר הדברים שסיפרת, נראה לי שאתם כבר עושים הכל כדי לתת לחתולה תמיכה ואהבה, ומסתבר שגם יש לה חיבור טוב עם הכלבה החדשה (ממש לא מובן מאליו). נקודה למחשבה,בנוגע לשינוי לכיוון ה'צומי' באישיות: יתכן שקודם היא לא היתה כזאת כי קודם היו 'הפרעות' בדרך? שעכשיו היא פשוט מרגישה שהיא יכולה? זה לא אומר שלא אהבה את החברים שאיבדה, רק שאולי הסיבה שקודם לא ניגשה אליכם ככה קשורה להרגשה שלה לגבי. היכולת האישית שלה. בינתיים הייתי אומרת נחמו זה את זה ושימחו בקירבה זה לזה, וחיזקו ואימצו. לא קל לאבד בני משפחה.
 

Noaal

New member
היי טלית

מהנסיון שלי, לעיתים הבאה של חתול נוסף, צעיר ולא גור, יעזור מאוד לחתולה. אם זה יצליח או לא זה משהו שלא ניתן לדעת.
בסופו של דבר, את ודאי יודעת, שהחיבור בין חתולים (וגם בין כלבים) זה עניין של כימיה. וכמו שאנשים לפעמים לא מתחברים, גם הם לא בהכרח מתחברים.

אצלי יש חתולה בת חצי שנה שמחפשת בית ורגילה לחתולים אחרים ולכלבים.
בתמונה - סוזי משזפת את הבטן אחרי העיקור...

פרטים במסר.

 
למעלה