רעיון שידרוג לאיביי

  • פותח הנושא h280
  • פורסם בתאריך

h280

Member
רעיון שידרוג לאיביי

לדעתי איביי צריכים לשלוח לקונה מייל אחרי 30 -35 יום בו הם מתזכרים טותו לוודא שקיבל את המוצר ואם לא אז סה הזמן לפתוח קייס.אני בטוח שכל אחד מאיתנו פיספס בכמה ימים פתיחת קייס בכין טי קבלת מוצר שהזמין.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא כל אחד... מעולם לא פספסתי פתיחת תיק

אני משתמשת בהיסטוריית הרכישות של איביי כדי לעקוב אחר הקניות שלי באופן שוטף. לא מסובך.
לו היו מפגיזים אותי בדואל על כל הזמנה זה היה סתם מטרד (גם ככה אני מקבלת די והותר).
&nbsp
אגב, מלבד איביי יש עוד אתרים בעולם; מי שמבצע הזמנות מקוונות צריך לעקוב אחריהן ולוודא שהוא מקבל אותן. זו אחריות שלו. אפשר לשים תזכורת ביומן, בלוח השנה, בסמרטפון... אני מחזיקה קובץ שבו אני מזכירה לעצמי כל מיני דברים שאני חוששת שאשכח וגם כותבת הזמנות שצריכות להגיע אליי ומוחקת כשהן מגיעות.
 

hai78

New member
חחחחח רעיון גרוע - זה יגרום למאות אלפי קייסים

גם כאלה שלא ממש רוצים לפתוח או לא צריכים , יפתחו קייס רק כי הזכירו להם
&nbsp
 

dobo

New member
למה אחרי 30-35 ימים?

יש לך 30 ימים לפתוח קייס, מהתאריך שהמוצר התקבל או אמור היה להתקבל.
 

da da da da

New member
הם כבר עושים את זה

פעם, אם לא הייתי נותן פידבק תוך 45 יום, הייתי מקבל אימייל מאיביי ששואל האם היו בעיות במוצר ומזמין אותי להזין פידבק. היום כל הדואר מאיביי הולך ישירות לתיבת ספאם..ככה שיכול להיות שהם הפסיקו עם זה. אני לא יודע..
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אולי פעם; הם כבר לא שולחים דואל אם לא משאירים משוב

קורה לי המון שאני לא משאירה משוב תוך 45 יום ולא מקבלת שום תזכורת מאיביי (ואצלי שום דבר לא הולך לזבל).
 
למעלה