רעיון מעניין שנתקלתי בו

talintrip

New member
רעיון מעניין שנתקלתי בו

יכול לעניין את בעלי העסקים הקטנים שבנינו.

אני ניסיתי ואת התוצאה אתם יכולים לראות למטה.

האתר החדש שמיוצר בלחיצת כפתור על-ידי השירות של Otonomic הישראלית מתעדכן אוטומטית מהפיד בפייסבוק וכן מותאם לגלישה מהמובייל

במשך שנים סיפרו לעסקים קטנים ובינוניים כמה חשובה הנוכחות הדיגיטלית שלהם וכמה חשבו שיקימו לעצמם אתר אינטרנט. חלקם ישבו על הגדר ולא עשו כלום ואחרים עשו את הצעד הזה עד שראו שכולם מדברים בכלל על פייסבוק בתור המקום שאליו כולם גולשים.

אז הם עברו לפתוח עמודי פייסבוק ולנסות ולנהל משם את העסק שלהם. אבל אז ראו שלא כולם נמצאים בפייסבוק כל הזמן ויש כאלה שעדיין גולשים באינטרנט ומחפשים בגוגל ולא בהחלט מחוברים בכלל לרשת החברתית הגדולה בעולם.

כדי למצוא מאותם בעלי עסקים קטנים ובינוניים לעבור שוב פעם את מסכת הקמת אתרי האינטרנט, הגיעה חברת הסטארט-אפ הישראלית Otonomic, עם פתרון פשוט ויעיל, שבלחיצת כפתור אמורה לייצר אתר אינטרנט על בסיס עמוד הפייסבוק של העסק.

האתר החדש שמיוצר על-ידי השירות של Otonomic מתעדכן אוטומטית מהפיד בפייסבוק וכן מותאם לגלישה מהמובייל. אף כי לעיתים יצירת האתרים האוטומטית לא נעשית בצורה חלקה למדי ולא באמת מחליפה הקמת אתר מקצועי, היא עדיין מספקת פתרון קל ונוח עבור בעלי עסקים שאינם בידם את המשאבים הכספיים להקים אתר, להתאימו אותו למובייל ולדאוג שיהיה מעודכן כל הזמן. האתרים שנבנים באמצעות Otonomic משלבים פוסטים, תמונות וסרטוני וידיאו.
 
למעלה