רעיון מוזר בקשר להח"ה

דפני1234

New member
רעיון מוזר בקשר להח"ה../images/Emo58.gif

הח"ה = הנסיך חצוי הדם. הח"ה הוא בכלל לא נסיך! כולם חושבים שהוא נסיך. היא נסיכה. בקשר לחצוי דם, היא חצויית דם שאנחנו מכירים. מי נהג להתנהג כמו מלכים? נכון משפחת בלק. מי בת משפחת בלק שהיא חצויית דם וגם יכולה להתחפש לבן בקלות? נכון, נימפדורה טונקס. מכאן המסקנה הנסיך חצוי הדם הוא טונקס!
 

megahertz

New member
../images/Emo58.gif../images/Emo21.gif

Price זה נסיך. כבר מהשם של הספר אנחנו יודעים שמדובר בזכר.
 
לא נראה לי...

רולינג תנסה לבלבל אבל לא להטעות. וחוץ מזה כמו שכבר אמרו-----> prince=נסיך princess=נסיכה ואם כבר יש על זה טופיק (שוב), יש לי שאלה: אולי הנסיך הוא חצוי דם רק תיאורטית? כלומר, שכולם החשיבו אותו כחצוי דם. מה אתם אומרים? כמובן, שזו רק שאלה...אין צריך להתחיל להסביר לי כל מיני דברים... Thanks!
 
חשבתי על זה קצת

חשבתי שזה סיריוס. הוא כל הזמן אמר שהוא שנא את המשפחה שלו ובלה בלה...ושלא היה לו משנה שהוא טהור דם....ואולי בגלל שמשפחת בלק הייתה מאוד חשובה אז אולי היא הייתה כמו משפחת מלוכה. אני לא יודעת....חברה שלי חשבה על זה והחלטתי להעלות את זה כאן ולשמוע מה דעתכם... אני יודעת שיש כאלה שחושבים שזה דמות שאנחנו לא מכירים..
 
לא (אם הבנתי נכון ../images/Emo3.gif)

הוא שנא את כל המשפחה טהורת הדם שלו, הוא התחבר עם אנשים כמו לילי (כל השאר לא ידוע את טוהר דמם..). אז בטח כינו אותו, הוא חשבו עליו כמו חצויי דם. והוא היה יהיר ושחצן, דיי סנוב ומתנסה (אבל בכל זאת מושלם
) וגם הוא בן משפחה עשירה ומפורסמת- כמו משפחת המלוכה. אני נוטה להאמין לתיאוריה הזאת כי אין עליה שום רמז בספר השני (כך נראה לי לפחות) ורולינג אמרה שהיא השאירה רמז אחד. אבל אני חייבת לומר שהיא ממש חמודה
 

momy87

New member
*מתנשא../images/Emo11.gif../images/Emo122.gif../images/Emo153.gif

הייתי חייבת.
 

Rey mysterio11

New member
אז זה גם יכול ליהיות מישהו-

ממשפחת וויזלי כי הם טהורי דם אבל מסתובבים עם מוגלגים
 
.........

אבל למרות שגם למשפחת וויזלי לא משנה שהם טהורי דם ומסתובבים עם מוגלגים ובלה בלה...עדיין, הם לא נחשבים למשפחת 'מלוכה עשירה'...כי הם מאוד עניים...אז אין ממש קטע של 'משפחה חשובה ועשירה'.. את\ה מבינ\ה למה התכוונתי?
 
למעלה