רעיון לשיפור שירות התחבורה

מצב
הנושא נעול.

DanielOne

New member
רעיון לשיפור שירות התחבורה

רעיון לשיפור שירות התחבורה
אז ככה, בזמן האחרון אני רואה הרבה אנשים של משרד התחבורה שעולים לאוטובוסים, ומבקשים למלאות משוב על השירות. ואני שמתי לב שבאפליקצייה Moovit הרבה מאוד פעמיים מספיק להסתכל בביקורת על הקו, ולראות את התגובות החיוביות/שליליות של האנשים שבאמת משקפות את המצב של הקו, רק נקודה למחשבה, אני חושב שזה יכול לעזור הרבה.
 

טנק2

New member
אין לי מוביט...

רעיון לשיפור שירות התחבורה
אז ככה, בזמן האחרון אני רואה הרבה אנשים של משרד התחבורה שעולים לאוטובוסים, ומבקשים למלאות משוב על השירות. ואני שמתי לב שבאפליקצייה Moovit הרבה מאוד פעמיים מספיק להסתכל בביקורת על הקו, ולראות את התגובות החיוביות/שליליות של האנשים שבאמת משקפות את המצב של הקו, רק נקודה למחשבה, אני חושב שזה יכול לעזור הרבה.
אין לי מוביט...
אני לא יכול לדעת את זה (למרות שאני לא איש משרד התחבורה, אני רוצה לשפר את התח"צ ולאחרונה העלתי הרבה מפות בtransitmix.net לשם כך (בייחוד באזור השרון-אותו אני מכיר היטב)) ולכן לא יכול לפעול.
 

DanielOne

New member
הכוונה שלי

אין לי מוביט...
אני לא יכול לדעת את זה (למרות שאני לא איש משרד התחבורה, אני רוצה לשפר את התח"צ ולאחרונה העלתי הרבה מפות בtransitmix.net לשם כך (בייחוד באזור השרון-אותו אני מכיר היטב)) ולכן לא יכול לפעול.
הכוונה שלי
משרד התחבורה משקיע המון משאבים, אולי שיבצע שיתוף פעולה עם האפליקציה בצורה רחבה, או אפילו שינסו יכנסו יראו את הביקורת על הקווים ואני מאמין זה יכול לעזור, אני ממליץ לך להוריד את האפליקציה ולהסתכל קצת על הביקורת שם, ולשמוע מה דעתך בעניין.
 
לאפליקציות יש יתרונות וחסרונות

הכוונה שלי
משרד התחבורה משקיע המון משאבים, אולי שיבצע שיתוף פעולה עם האפליקציה בצורה רחבה, או אפילו שינסו יכנסו יראו את הביקורת על הקווים ואני מאמין זה יכול לעזור, אני ממליץ לך להוריד את האפליקציה ולהסתכל קצת על הביקורת שם, ולשמוע מה דעתך בעניין.
לאפליקציות יש יתרונות וחסרונות
מוביט אינה היחידה, ויש פה פעילים בארגון נוסעי התחב"צ שיידעו לספר על השימוש באפליקציות (איפהבוס?) בפרויקט סרדין. היתרון של האפליקציות הוא חסכון בעלויות, גמישות בבניית הסקר ופוטנציאל גישה לנוסעים רבים. החיסרון הוא מדגם מוטה: האוכלוסייה שתעשה שימוש באפליקציות אינה מתפלגת אחיד בין קווי התחבורה הציבורית בארץ, האיזורים השונים, שעות השימוש השונות וכו'
 

DanielOne

New member
האפליקציה לא צריכה להיות הגורם היחידי

לאפליקציות יש יתרונות וחסרונות
מוביט אינה היחידה, ויש פה פעילים בארגון נוסעי התחב"צ שיידעו לספר על השימוש באפליקציות (איפהבוס?) בפרויקט סרדין. היתרון של האפליקציות הוא חסכון בעלויות, גמישות בבניית הסקר ופוטנציאל גישה לנוסעים רבים. החיסרון הוא מדגם מוטה: האוכלוסייה שתעשה שימוש באפליקציות אינה מתפלגת אחיד בין קווי התחבורה הציבורית בארץ, האיזורים השונים, שעות השימוש השונות וכו'
האפליקציה לא צריכה להיות הגורם היחידי
אלא בין היתר, לבדיקות נוספות שהם עושים, אפשר באמת גם כפי שציינת לבדוק צפיפות וכו'
&nbsp
אבל מה שאני התכוונתי זה קצת שונה לדוגמה, ברוב המקרים קווים שיש להם עשרות תלונות, עם זה על תדירות נמוכה, אי הגעה בזמן, וכו' אפשר לשים לב לפי האפליקציה, לפחות לפי בדיקה שלי.
 
מסכים

האפליקציה לא צריכה להיות הגורם היחידי
אלא בין היתר, לבדיקות נוספות שהם עושים, אפשר באמת גם כפי שציינת לבדוק צפיפות וכו'
&nbsp
אבל מה שאני התכוונתי זה קצת שונה לדוגמה, ברוב המקרים קווים שיש להם עשרות תלונות, עם זה על תדירות נמוכה, אי הגעה בזמן, וכו' אפשר לשים לב לפי האפליקציה, לפחות לפי בדיקה שלי.
מסכים
בכל נושא בתח"צ, אם משלבים איסוף מידע מאפליקציות עם סקרים בשיטה המסורתית, לומדים הכי הרבה
 

טנק2

New member
אנדרואיד ישן מדי

הכוונה שלי
משרד התחבורה משקיע המון משאבים, אולי שיבצע שיתוף פעולה עם האפליקציה בצורה רחבה, או אפילו שינסו יכנסו יראו את הביקורת על הקווים ואני מאמין זה יכול לעזור, אני ממליץ לך להוריד את האפליקציה ולהסתכל קצת על הביקורת שם, ולשמוע מה דעתך בעניין.
אנדרואיד ישן מדי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה