רעיון לצפר את לוחמי העיר

רעיון לצפר את לוחמי העיר

יש לי רעיון לעירייה, יש לנו בעיר X לוחמים ולוחמות בצהל אני לא יודע את מספרם המדויק. אבל לא קשה לקבל את הנתונים האלה מצהל "תעודת לוחם" יש דבר כזה. ולצפר אותם בכרטיסים להופעות בעיר. נאמר מידי חודש יקבלו X לוחמים / לוחמות מעטפה הבייתה עם זוג כרטיסים מתנת העיר. לא יקר מאד אבל חינוכי מאד במיוחד היום שאנחנו רוצים יותר מתנדבים ולוחמים בצהל. מה דעתכם בעירייה ו/או תושבים יקרים.
 
רעיון ענק!

זה יכול להיות גם שובר לארוחת בוקר מפנקת באחד מבתי העסק ברעננה. למה לא!? מגיע ללוחמים שמגיעים הבייתה פינוק ותשומת לב מהעיר. הייתי מציע לעירייה ללכת על נוהל מסודר שפעם בחצי שנה לוחם בסדיר מקבל תשומת לב אישית מהעיר בצורת מעטפה ובתוכה כרטיסים, ארוחת בוקר. אפשר לעשות שיתוף פעולה פורה עם העסקים ברעננה WIN WIN שוצמן, פרויקט בשבילך!
 
הרעיון לחבר בין עסקים לועד למען החייל - נאה

אני לא חושבת שזה קשור לרשות, אולם זו יוזמה אזרחית שיכולה להתחיל כאן מהפורום. אני מוכנה להזמין את נציג/ת הועד למען החייל לאירוח בפורום. יש לכם/ן מושג מי זו/ה או איפה הם יושבים?
 

ש ק 1

New member
ציפור לוחמי העיר

רעיון יפה אך אינני מבין מה הקשר של ראש העיר לרעיון שמתי לב שכל מי שמעלה רעיון כלשהו אוטומטית שולח לראש העיר ואו למנכ'ל ומצפה שהם יעזבו מיד את כל עיסוקיהם וירוצו למלא אחר הגחמות של תושב זה או אחר. ובכן רבותי צר לי אך אינני סבור שלשם כך בחרנו ראש עיר .לעומת זאת כבר אמרו חז"ל נאה דורש נאה מקיים יקומו כל אותם הוגי הרעיונות ויפעלו להגשמת רעיונותיהם לשבת בסלון ואו ליד המחשב ולדרוש מאחרים שיבצעו עבורכם מטלות אילו ואחרות היתה תמיד תכונתם של היהודים ואנו הישראלים כנראה לא השתננו.
 

qrst1 האחת

New member
אני תקווה שאינך מדבר מתוך הרהורי לב ראש העיר!

זו אינה מטלה, זו הצעה קהילתית ראויה ממדרגה ראשונה!!! ומי אם לא ראש העירייה (העמוס בעבודה...)- לתת את דעתו על כך.. .כמו שיש כנס מתגייסים שהעירייה נותנת עליו חסות. או מילגות לסטודנטים תושבי העיר...מה יפה יותר מלפנק את הלוחמים/ות תושבי העיר...?! וכמקורב לראש העיר, אני תקווה שאינך מדבר מתוך הרהורי ליבו, שכן רעיון שכזה הייתי מאמצת כמסורת ומפרסמת ברבים למען יראו ויתקנאו... אף אחד לא דורש מראש העיר לבצע מטלות...אנו מעלים רעיונות, שאגב אי שם בעירייה מאמצים לא מעט מאותם רעיונות... כתושבת העיר התומכת בראש העיר, אני מרגישה נוח להציע הצעות לטובת העיר - ומהכירותי את חופרי,(מה גם שהוא עצמו היה לוחם )- בטוחני כי היה מקבל רעיון זה בשמחה והיה שוקל לאמצו... תגובתך אינה במקום! והייתי אומרת אף, שהיא 'גזענית' במעט... אגב, אני מוכנה לקחת על עצמי ובהתנדבות לבצע את הרעיון הלכה למעשה... ואתה יודע כיצד להשיג אותי... חגים ומועדים לשמחה
 

MMM51

New member
רעיון יפה אך לא פרקטי

כידוע לכם חיילים קרביים/ לוחמים, אינם חוזרים כל יום או כל שבוע הבייתה, ואני כלוחם שאתגייס בנובמבר לא רואה את עצמי הולך להופעה בערב שבת עד שעות הלילה כשאני צריך לקום ביום למחרת בחמש לפנות בוקר.
 
למעלה