רעיון לפרברית חיפה-קריות

  • פותח הנושא curi
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

curi

New member
רעיון לפרברית חיפה-קריות

רעיון לפרברית חיפה-קריות
לפי דעתי הרכבות שנוסעות בקו נהריה-חיפה-תל אביב לא צריכות להיכנס לכל התחנות בקריות. תחשבו באיזה מהירות יהיה ניתן להגיע מנהריה לתל אביב ולבאר שבע! ואולי בעתיד אם יאריכו את הקו מנהריה לתל אביב עד ליישובי הצפון ניתן יהיה להגיע מיישובי הצפון לתל אביב בהרבה פחות זמן. לכן אני מציע שכל מי שירצה להגיע נניח מתל אביב לקריות יחליף בתחנת חיפה חוף הכרמל את הרכבת לפרברית עכו-חיפה.(גם בקיסריה, הרצליה ונתניה קו נהריה-חיפה-תל אביב לא עוצר אלא צריך להחליף רכבת בבנימינה). כל שעה תהיה רכבת לקריות במסלול הקיים כיום כך שיהיה ניתן לקחת אותה. אנא הביעו את דעתכם על הרעיון (תמונה מצורפת). יש לי עוד שאלה למבינים: אם הרכבת לא תצטרך לעצור מחיפה מרכז ועד לעכו האם היא תוכל לשפר את מהירותה?
 

seffic

New member
נראה לי שבגלל המחסור בציוד

רעיון לפרברית חיפה-קריות
לפי דעתי הרכבות שנוסעות בקו נהריה-חיפה-תל אביב לא צריכות להיכנס לכל התחנות בקריות. תחשבו באיזה מהירות יהיה ניתן להגיע מנהריה לתל אביב ולבאר שבע! ואולי בעתיד אם יאריכו את הקו מנהריה לתל אביב עד ליישובי הצפון ניתן יהיה להגיע מיישובי הצפון לתל אביב בהרבה פחות זמן. לכן אני מציע שכל מי שירצה להגיע נניח מתל אביב לקריות יחליף בתחנת חיפה חוף הכרמל את הרכבת לפרברית עכו-חיפה.(גם בקיסריה, הרצליה ונתניה קו נהריה-חיפה-תל אביב לא עוצר אלא צריך להחליף רכבת בבנימינה). כל שעה תהיה רכבת לקריות במסלול הקיים כיום כך שיהיה ניתן לקחת אותה. אנא הביעו את דעתכם על הרעיון (תמונה מצורפת). יש לי עוד שאלה למבינים: אם הרכבת לא תצטרך לעצור מחיפה מרכז ועד לעכו האם היא תוכל לשפר את מהירותה?
נראה לי שבגלל המחסור בציוד
הרכבת שבאה מת"א משמשת גם כמאספת מחיפה לנהריה. תקנו אותי אם אני טועה.
 

mister K

New member
רכבות בין מוצקין לחיפה+הקו לכרמיאל

רעיון לפרברית חיפה-קריות
לפי דעתי הרכבות שנוסעות בקו נהריה-חיפה-תל אביב לא צריכות להיכנס לכל התחנות בקריות. תחשבו באיזה מהירות יהיה ניתן להגיע מנהריה לתל אביב ולבאר שבע! ואולי בעתיד אם יאריכו את הקו מנהריה לתל אביב עד ליישובי הצפון ניתן יהיה להגיע מיישובי הצפון לתל אביב בהרבה פחות זמן. לכן אני מציע שכל מי שירצה להגיע נניח מתל אביב לקריות יחליף בתחנת חיפה חוף הכרמל את הרכבת לפרברית עכו-חיפה.(גם בקיסריה, הרצליה ונתניה קו נהריה-חיפה-תל אביב לא עוצר אלא צריך להחליף רכבת בבנימינה). כל שעה תהיה רכבת לקריות במסלול הקיים כיום כך שיהיה ניתן לקחת אותה. אנא הביעו את דעתכם על הרעיון (תמונה מצורפת). יש לי עוד שאלה למבינים: אם הרכבת לא תצטרך לעצור מחיפה מרכז ועד לעכו האם היא תוכל לשפר את מהירותה?
רכבות בין מוצקין לחיפה+הקו לכרמיאל
זה רק אני, או שבאמת רוב הרכבות הבינעירוניות, שבלו"ז הקודם לא עצרו בתחנות בין חיפה מרכז לקריית מוצקין, עוצרות בהן כיום (חוץ מבתחנת חוצות המפרץ)? אגב, בתחנת קריית מוצקין משתמשים לא מעט מתושבי הקריות והאיזור (וביניהם עבדכם הנאמן שבנסיעותיו ברכבת תמיד עולה במוצקין). עולים ויורדים בה הרבה נוסעים בכל שעות היום ולאחר פתיחת הקו לכרמיאל אף תעלה חשיבותה (אנשים רבים נוסעים מכרמיאל ומהאיזור לקריות). ועל כן כל הרכבות הבינעירוניות חייבות לעצור שם (אני מודה שיש לי אינטרס אישי פה אבל זו האמת). מוצקין היא תחנה לא פחות חשובה ועמוסה מתחנת עכו. ושאלה: מישהו יודע האם כשייפתח הקו לכרמיאל (במהרה בימינו), הרכבות שייסעו בו יהיו הרכבות הפרבריות שימשיכו ממוצקין או שמא הרכבות הבינעירוניות? ייתכן שעוד מוקדם לדעת אך אולי למישהו יש איזשהו ניחוש בנושא? בכל אופן, אני מקווה שבנוסף לפרבריות ייסעו בקו גם רכבות בינעירוניות שיעדן הוא תל אביב.
 

Carl Freeborne

New member
חשוב שתהיה תחנה בלב המפרץ../images/Emo70.gif

רכבות בין מוצקין לחיפה+הקו לכרמיאל
זה רק אני, או שבאמת רוב הרכבות הבינעירוניות, שבלו"ז הקודם לא עצרו בתחנות בין חיפה מרכז לקריית מוצקין, עוצרות בהן כיום (חוץ מבתחנת חוצות המפרץ)? אגב, בתחנת קריית מוצקין משתמשים לא מעט מתושבי הקריות והאיזור (וביניהם עבדכם הנאמן שבנסיעותיו ברכבת תמיד עולה במוצקין). עולים ויורדים בה הרבה נוסעים בכל שעות היום ולאחר פתיחת הקו לכרמיאל אף תעלה חשיבותה (אנשים רבים נוסעים מכרמיאל ומהאיזור לקריות). ועל כן כל הרכבות הבינעירוניות חייבות לעצור שם (אני מודה שיש לי אינטרס אישי פה אבל זו האמת). מוצקין היא תחנה לא פחות חשובה ועמוסה מתחנת עכו. ושאלה: מישהו יודע האם כשייפתח הקו לכרמיאל (במהרה בימינו), הרכבות שייסעו בו יהיו הרכבות הפרבריות שימשיכו ממוצקין או שמא הרכבות הבינעירוניות? ייתכן שעוד מוקדם לדעת אך אולי למישהו יש איזשהו ניחוש בנושא? בכל אופן, אני מקווה שבנוסף לפרבריות ייסעו בקו גם רכבות בינעירוניות שיעדן הוא תל אביב.
חשוב שתהיה תחנה בלב המפרץ

כדי שמי שרוצה לנסוע מתל אביב לגליל יוכל לרדת שם ולקחת אוטובוס מהמפרצית..
 

איליה.

New member
אני מציע לשפר את הרעיון שלך.

רעיון לפרברית חיפה-קריות
לפי דעתי הרכבות שנוסעות בקו נהריה-חיפה-תל אביב לא צריכות להיכנס לכל התחנות בקריות. תחשבו באיזה מהירות יהיה ניתן להגיע מנהריה לתל אביב ולבאר שבע! ואולי בעתיד אם יאריכו את הקו מנהריה לתל אביב עד ליישובי הצפון ניתן יהיה להגיע מיישובי הצפון לתל אביב בהרבה פחות זמן. לכן אני מציע שכל מי שירצה להגיע נניח מתל אביב לקריות יחליף בתחנת חיפה חוף הכרמל את הרכבת לפרברית עכו-חיפה.(גם בקיסריה, הרצליה ונתניה קו נהריה-חיפה-תל אביב לא עוצר אלא צריך להחליף רכבת בבנימינה). כל שעה תהיה רכבת לקריות במסלול הקיים כיום כך שיהיה ניתן לקחת אותה. אנא הביעו את דעתכם על הרעיון (תמונה מצורפת). יש לי עוד שאלה למבינים: אם הרכבת לא תצטרך לעצור מחיפה מרכז ועד לעכו האם היא תוכל לשפר את מהירותה?
אני מציע לשפר את הרעיון שלך.
הקו הפרברי צריך להתחיל בבנימינה ולא בעתלית. עתלית היא סתם עצירה מיותרת של הרכבת הבינעירונית, ועדיף שרק הרכבת הפרברית תעשה את העצירה הזאת.
 

easyn

New member
בדיוק להיפך

אני מציע לשפר את הרעיון שלך.
הקו הפרברי צריך להתחיל בבנימינה ולא בעתלית. עתלית היא סתם עצירה מיותרת של הרכבת הבינעירונית, ועדיף שרק הרכבת הפרברית תעשה את העצירה הזאת.
בדיוק להיפך
הקו הפרוורי של הקריות צריך להמשיך עד לחדרה או לנתניה ולהפגש שם עם הקו הפרוורי השני. (האדום) באופן הזה יהיה אפשר להפעיל 4 רכבות בשעה בקו ת"א חיפה, 4 רכבות פרווריות ת"א נתניה/חדרה וארבע רכבות פרווריות נתניה/חדרה - חיפה. (בכל כיוון)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה