רעיון לכל המתקשים להרדם..

  • פותח הנושא tip
  • פורסם בתאריך

tip

New member
רעיון לכל המתקשים להרדם..

אתמול בלילה היה לי קשה להרדם בלילה (כמו בכל שאר הלילות) ואז ............ באה לי מחשבה ענקית : קיים איש המכונה ``איש החלומות`` ולו יש שק קטן ביד ובו הוא שומר את כל החלומות שלנו... עכשיו , תבינו , האיש הזה תפקידו בעולם הוא לדאוג לכל האנשים שיחלמו בלילה - כל חלום שהוא בין אם הוא נותן להם אותו ובין אם הם מבקשים לחלום אותו.... ואז אני ניגש אליו שואל לשלומו ומבקש ממנו להציץ בשקית על מנת לבחור חלום מעניין.... והוא באמת פותח את השקית אני מציץ לתוכה ובוחר לי את החלום הכי מעניין בשבילי. אני אומר תודה והולך לחלום.......... תנסו .... תגידו לי עם זה עוזר ??? ואם כן - אל תשכחו להגיד תודה לאיש החלומות. TIP
 

אמממ...

New member
טיפ..:)

האמת שזה רעון נחמד.. אבל הבעיה שאיש החלומות דיי שונא אותי.. אני מטרידה אותו כל לילה מפשפשת בשק שלו בניסיון נואש אחר החלום שלו חכיתי הבעייה שגם אם החלום נראה בהתחלה בדיוק בשבילי שהוא נכנס לי לראש הוא משתנה-הסחורה של איש החלומות פגומה!! הוא מבטיח חלום ומביא חולם אחר לגמרי ממה שזה נראה בתוך השק!! עזבו אני דיי מחורפנת לא יודעת מה אני כותבת... לפנות בוקר טוב שיהיה לך.. :) מיכל
 

אילנה.

New member
שלא יבוא ושלא יעשה טובות...

לי אישית עדיף בלעדי הנוכל הזה...:)
 

tip

New member
איש החלומות .....

חברה - אני יודע שזה לא קל . (תאמינו לי) תנסו לעבוד על הקשר האישי שלכם עם איש החלומות - ןכן לפעמים הוא מתבלבל ונותן חלום אחר ( את יודעת , מה זה שקית עם כל החלומות בעולם !!!!!!!!!) לפעמים עושים טעויות.....- שווה אבל לנסות.. בהצלחה במפגש הבאה. יום טוב TIP
 

Cherry Spikyyy

New member
תגובה סתמית

אני כבר לא זוכר את החלומות שלי יותר אני לא אגיד שאני לא חולם יותר, כי את זה אני לא יודע... אבל מזמן כבר לא זכרתי חלום החלום האחרון שאני בערך זוכר היה פשוט צלליות שחורות מחוקות מרוחות על רקע לבן מסנוור... כתבתי את זה בפורום חלומות ואמרו לי שזה בגלל שהחיים שלי צפופים מדי ושאני עסוק ביותר מדי דברים, שאני הולך לישון וחושב על מה אני צריך לעשות מחר ומה לא הספקתי לעשות היום... זה ממש לא נכון... לא יודע... הודעה מטומטמת:)
 
למעלה