רעיון חמוד "לעורר" קצת את הפורם.
דבר ראשון שלום, אני משתמש פסיבי בפורם [קורא הודעות ולא רושם הודעות.] ולרעיון: מי שמכיר את הפרסומת הזאת למצלמה? שיש לפעמים בתפוז נראה לי? "כןן אתם רואים טוב רק בלה בלה למצלמה בלה בלה" "אז חשבתי אולי נצחרה מי יעשה פרסומת חדשה למצלמה באותו סגנון של.. "כןן אתם רואים טוב". מה דעתכם?
דבר ראשון שלום, אני משתמש פסיבי בפורם [קורא הודעות ולא רושם הודעות.] ולרעיון: מי שמכיר את הפרסומת הזאת למצלמה? שיש לפעמים בתפוז נראה לי? "כןן אתם רואים טוב רק בלה בלה למצלמה בלה בלה" "אז חשבתי אולי נצחרה מי יעשה פרסומת חדשה למצלמה באותו סגנון של.. "כןן אתם רואים טוב". מה דעתכם?