רעיון חמוד "לעורר" קצת את הפורם.

guyyy

New member
רעיון חמוד "לעורר" קצת את הפורם.

דבר ראשון שלום, אני משתמש פסיבי בפורם [קורא הודעות ולא רושם הודעות.] ולרעיון: מי שמכיר את הפרסומת הזאת למצלמה? שיש לפעמים בתפוז נראה לי? "כןן אתם רואים טוב רק בלה בלה למצלמה בלה בלה" "אז חשבתי אולי נצחרה מי יעשה פרסומת חדשה למצלמה באותו סגנון של.. "כןן אתם רואים טוב". מה דעתכם?
 

פלאשר

New member
רעיון יפה..אם אתה מבין קצת בפלאש

אתה מוזמן לנסות לעשות את זה..
 

guyyy

New member
התחלתי להכין מישהו

אני יהיה הראשון... אני לא משהו בפלאש אבל נראה לי רעיון נחמד...
 

אופיר @

New member
הרעיון לתחרות הוא רעיון מצויין

לגבי הנושא של המצלמה ,אני לא ממש יודע על מה אתה מדבר ,אם אתה יכול תצלם את המסך כדי שכולם יראו או תן לינק לשם. אופיר
 

guyyy

New member
אוקיי אני ינסה למצוא את זה

בינתיים אני מקפיץ.
 
למעלה